Medūzų ežeras yra negyvenamoje Eil Malk saloje, Palau valstybėje. Tai vienas iš 70-ies pietinio archipelago sūriavandenių ežerų Ramiajame vandenyne. Kadaise jungęsis su vandenynu, dabar „Medūzų ežeras“, nepaisant kelių tunelių, yra atskirtas nuo Ramiojo vandenyno uolomis. Ši izoliacija sudarė palankias sąlygas medūzų populiacijos didėjimui. Ežero gruobuonys nekelia didelės grėsmės medūzoms, todėl jos, misdamos greitai augančiais dumbliais, baigia  „okupuoti“ visą ežerą.

Nors šiame ežere gyvenančios medūzos turi geluonis, bet jie yra maži ir žmogaus oda jų įgėlimo nejaučia. Tad maudynės čia nėra uždraustos ir plaukioti šiame ežere yra saugu. Galima net nardyti su akvalangu ir vamzdeliu (snorkeling). Tačiau baiminantis, kad dabartinė ekosistema nebūtų pažeista, giluminis nardymas ežere vis dėl to yra uždraustas. Taipogi, visiems derėtų laikytis atokiau nuo pavojingo vandenilio sulfido sluoksnio, kuris tvyro ežero 15-20 metrų gylyje. Bet jei jau būsite tokiame pasaulio krašte kaip Palau, tai jokiais būdais nepamirškite šios unikalios pramogos. Nardymas šiame „Medūzų ežere“ yra populiari pramoga daugumai turistų, o partirti įspūdžiai plaukiojant medūzų draugijoje išlieka visam gyvenimui.

Nepamirškite, norint aplankyti šį ežerą yra reikalingas leidimas, kainuojantis $35 ir galiojantis 10 dienų. Įprastai jais pasirūpina išvykos organizatoriai. Net keletas kelionių agentūrų Korore siūlo išvykas prie šio „Medūzų ežero“. Kelionė valtimi trunka ~ 45 minutes.