Pastorius Horacijus Burgesas pasakoja, kad vienos maldos metu, Dievas jam pasakė: „Jei pastatysi man namą medyje, aš pasirūpinsiu, kad tau niekada nepritrūktų statybinės medžiagos“. Įkvėptas šios vizijos, 1993 metais tylusis pastorius pradėjo didžiausio pasaulyje namo medyje statybą.

Šis namas yra įsikūręs Crosvilio prieigose, Tenesio valstijoje (JAV). 30 metrų aukščio namo konstrukcija laikosi ant 24,8m. aukščio ir 3,72m. diametro, gyvo baltojo ąžuolo ir dar 6 kitų mažesnių medžių.

Namą pastorius statė 14 metų. Jam buvo išleista tik $12,000 ir niekada nepritrūkta statybinės medžiagos. Horacijui pavyko įvykdyti užsibrėžtą tikslą – pastatyti didžiausią pasaulyje monumentalių proporcijų namą medyje. Šiuo metu jis yra 30 metrų aukščio, jame yra 80 kambarių ir 5 pabaigti statyti aukštai su bažnyčia ir varpine.  Namo viršuje įrengtoje varpinėje kasdien skamba iš gaiviųjų gėrimų skardinių padirbti varpai.

Namelis pastatytas pagal tikrą pietietiškos architektūros stilių. Prie jo nėra perspėjančių ženklų, kad tai „privati valda“, „nemindžioti žolės“ ar „nelaipioti“. Burgesas sako, kad namelis medyje yra Dievo namai ir visi jame yra laukiami. Tačiau du ženklai čia vis dėl to yra: „sveiki atvykę“ ir „nerūkyti“ – nameliui pastatytam iš medienos, tai turi didelės reikšmės. Ir nepaisant, kai kurių nemalonumų su vandalais, Horacijaus namelis iki šiol yra atviras ir nemokamas visiems atvykstantiems.

Atvykimo kryptis

I-40 išvažiuokite iš 320, pasukite į šiaurę – į 298 greitkelį ir tuomet netrukus dar pasukite į dešinę, į Cook kelią. Tiesiai važiuokite tuo keliu apie 0,8km., o toje vietoje, kurioje kelias žymiai užsisuka į dešinę, pasukite į priešingą (kairę) pusę – į „Beehive“ keliuką. Pavažiuokite dar 0,4km. ir atsidursite tiesiai prieš didžiausią namą medyje.