Jei trokštate išvysti triukšmingą, gerai nusiteikusią ir margą tajų minią, būtinai nuvykite į Maeklongo geležinkelio turgų, įsikūrusį Samut Songkram provincijoje, maždaug 75 km. į pietvakarius nuo Bankoko.

Maeklongo geležinkelio turgus – tai spalvinga prekyvietė, kurioje kasdien galite įsigyti šviežių vaisių, daržovių, egzotinių ir jūros gėrybių ar kitų tradicinių tajų prekių. Čia galima patyrinėti ir paragauti visą tai, ką įdomiausio gali pasiūlyti Tailandas. Bet įdomiausia tai, – kad šis turgus yra įsikūręs tiesiai ant geležinkelio bėgių, kuriais iki šiol kursuoja traukiniai.

Senoviniai traukiniai kursuoja maršrutu tarp Samut Sakhon ir  Samut Songkram nuo 1905 metų ir gali pasiūlyti išties žavingą bei nepamirštamą kelionę šalyje besisvečiuojantiems turistams. O sustojimas Maeklongo geležinkelio turguje –  retai pasitaikanti galimybė patirti kažką tikrai labai unikalaus.

Iš tiesų – labai keista stebėti prekystaliais nusėtus Maeklongo geležinkelio bėgius ir prekeivius čia pat pardavinėjančius įvairiausias prekes. Išgirdę traukinio signalą jie greitai patraukia savo prekystalius ir prekes nuo geležinkelio trasos, o traukiniui pravažiavus, vėl viską grąžina į savo vietas ant bėgių, lyg nieko keisto čia nebūtų įvykę. Dėl to šis turgus dažnai dar vadinamas „Talad Rom Hoop” (“talad” = turgus; “rom” = stoginė; „hoop“ = atitraukti). Tai analogų neturintis reiškinys.

Maeklongo geležinkelio turgus  – tai vienintelis tokio tipo turgus visame Pasaulyje, tad visai natūralu, kad tokia išskirtinė vieta privilioja vis daugiau turistų ir fotografų iš viso pasaulio, trokštančių pasimėgauti išskirtiniais Tailando unikalumais. Žinokite, kad geriausias ir įdomiausias laikas aplankyti šį turgų – vasarą, tarp balandžio ir liepos mėnesių, nors turai traukiniu organizuojami ištisus metus.