Nedideliame plote, Makedonijos teritorijoje,  stovi 120 masyvūs akmeniniai stulpai, dažnai dar vadinami akmeniniais bokštais arba žemės piramidėmis. Tai Kuklicos akmeniniai stulpai. Mokslininkų teigimu jie susiformavo iš vukaninės uolienos maždaug prieš 100 000 metų.

Legendoje pasakojama, kad vietinis vyras niekaip negalėjo išsirinktis vienos moters iš dviejų sau į žmonas, todėl tą pačią dieną nusprendė vesti jas abi. Jo nelaimei, vykstant antrai ceremonijai, pirmoji žmona jį užklupo besiruošiantį vesti antrą kartą ir pasibaisėjusi tokiu vyro elgesiu, gerokai įtūžusi prakeikė visus vestuvininkus ir jie pavirto akmenimis.

Ar tikėsite legenda, ar ne, pasakojama, kad Kuklikos vietovėje tvyro mistinė aura. Dabar tai populiari Makedonijos turistinė atrakcija. Bet, kadangi turistinė infrastruktūra šalyje nėra gerai išvystyta, vos keli kelio ženklai žymi kryptį link šios įdomios vietos ir savarankiškai ją rasti nėra lengva. Dėl šios priežąsties rekomenduojama čia vykti su vietiniu gidu.

Na, o jei vis dėl to nuspręsite aplankyti šią vietovę savarankiškai, tai tiklsios Kuklicos darinių koordinatės parodytos mūsų žemėlapyje. Stulpus rasite dešiniame Krivos upės krante, netoli Kuklicos kaimo. Kaimas nutolęs maždaug 8 km į šiaurės vakarus nuo Kratovo.