Centrinėje Gruzijos dalyje įsikūrusiame Imeretijos regione, visai netoli Čiaturos miesto, galite išvysti impozantišką, maždaug 40 metrų aukščio uolą. Masyvus akmeninis bokštas čia kyla aukštai į dangų ir primena vienišą milžiną. Tai Katskhio bokštas.

Katskhio bokštą supa stebuklinga aura, todėl žmonės jį garbina nuo neatmenamų  laikų. Pagonybės laikais Katskhio bokštas simbolizavo vaisingumo dievą, o jo viršuje buvo atliekamos pagoniškos vaisingumo apeigos. IV amžiuje, Gruzijai priėmus krikščionybę, čia ėmė kurtis atsiskyrėliai, propaguojantys asketišką gyvenimą, todėl uolos viršuje iškilo nedidelė bažnyčia.

Bažnyčia dar ir dabar stovi Katskhio viršūnėje ir netgi labai primena garsiuosius Graikijos Meteoros vienuolynus. Tačiau nėra tiksliai žinoma nei kaip, nei kada šioji buvo pastatyta.  Manoma, kad ankstesnės šventyklos vietoje, bažnyčia Katskhio bokšto viršūnėje galėjo iškilti maždaug tarp VI ir VIII amžių.

Bažnyčią gali aplankyti visi vyrai, nebijantys aukščio ir, kuriems užteks drąsos stačiomis, geležinėmis kopėčiomis įkopti į aukštos uolos viršų. Deja, moterims apsilankyti Katskhyje draudžiama.