Kamerono aukštumos (angl.k. Cameron Highlands) – tai aukštumų regionas, esantis ~200 km į šiaurę nuo Kuala Lumpūro. Aukštumos yra maždaug pusantro kilometro aukštyje, tad galima mėgautis vėsesniu oru ir, tarkim, panaudoti šias vietas arbatos auginimui.

Būtent dėl arbatos plantacijų ir yra garsus šis regionas – čia išauginama daugiausia arbatos visoje Malaizijoje.

Šiame regione yra apie dešimt miestelių/kaimelių, kurie vienas nuo kito yra įsikūrę keletos kilometrų atstumu. Kai viename iš jų pamatai Starbucks ar KFC, supranti, kad šis regionas yra ganėtinai mėgiamas turistų.

Taip pat čia yra ir itin pigūs hosteliai (viename iš jų galima už vos 6 litus pernakvoti), ir prabangūs viešbučiai (kaina kyla iki keletos šimtų litų). Mes buvome apsistoję Kang Travellers Lodge, kur mokėjome maždaug po dešimt litų už naktį. Nusivylę nelikome, tad rekomenduočiau ieškantiems pigios nakvynės ten.

Arbatos gaminimo procesas yra ganėtinai paprastas: atrenkami patys jauniausi lapeliai, tada jie sutrinami ir džiovinami.

Nuotrauka, kurioje matosi miestelis ir apylinkės. Vietos ten ramios ir jaukios, tad parsivežiau šiltus įspūdžius iš ten:

Šaltinis: wapdream.com

One thought on “Kamerono aukštumos”
  1. Nuoroda „wapdream.com”
    „užkrėsta”, bent jau mano NOD’as rodo virusą.