Alnviko namelis medyje (angl.k. Alnwick Treehouse) yra įsikūręs gražiame Alnviko miestelio sode, maždaug 150 km. į pietus nuo Edinburgo. Visai neseniai šis medyje stypsantis namelis buvo paskelbtas naujausiu ir didžiausiu Pasaulyje.

Alnviko sodus rasite įspūdingos Alnviko pilies pašonėje. Šioje pilyje buvo nufilmuota daug garsių filmų, įskaitant ir kelis Hario Poterio epizodus.

Alnviko namelis medyje, užima 557 kv.m plotą ir kabo 17 metrų aukštyje virš žemės.  Namelį sudaro pagrindinis namas, kuriame yra įrengtas didelis restoranas, talpinantis apie 200 žmonių. Du papildomi nameliai yra sujungti su pagrindine veranda. Čia rasite du kabančius tiltus. Bet unikaliausia tai, kad namelį pasiekti galima nuo žemės vedančiu takeliu, todėl jį aplankyti gali net ir neįgalieji.

Namelyje taip pat yra įrengta vaikų žaidimo aikštelė, žinoma „Roost” pavadinimu. Tai mokomasis kambarys pastatytas aukšto medžio viršuje ir pučiant lengvam vėjeliui, jis švelniai linguoja.

Alnviko namelį medyje suprojektavo Napper achitektai iš Niukaslo. Jis buvo pastatytas 2005 metais, o statybos atsiėjo net 3,3 mln. svarų sterlingų.