Rytinio Krymo kalnuose tarp Sudako ir Feodosijos virš jūros tebestūkso Jūros periodo laikų senovinio ugnikalnio likučiai.

Ugnikalnis susiformavo pries 120 milijonų metų. Dabar ši vieta vadinasi KaraDag nacionalinis parkas.

Šio parko viršūnės sudarytos iš sustingusios ląvos ir savo tamsiais tonais išsiskiria iš aplinkinių kalnų.

Būtent todėl tiurkų kalboje KaraDag reiškia „Juodasis kalnas“.

Dalis ugnikalnio senaisiai nugarmėjo į Juodąją jūra, beliko tik dalis kraterio kuriame rasite įmantrių formų uolų darinių pavadinimais kaip Bandito Ivano uola, Velnio pirštas, Miręs miestas.

Kaikas šiose oluose įžvelgia ir pasakų motyvų ar mato Karalių su Karalie bei jų palydą.

Jūroje stūkso „Aukso vartai“ jau tapę viso rytinio Krymo simboliu. Tai apie trisdešimties metrų aukščio akmeninė arka jūroje, kuri ęsant tam tikram apšvietimui įgauną ryškią, gelsvą spalvą.

Tai seniausias užgesęs ugnikalnis europoje. Bet ne tai yra svarbiausiai. Svarbiausia kad parką tikrai verta aplankyti, pamatyti unikalių gamtovaizdžių.

KaraDag nacionalinį parką galima aplankyti tik lydint gidui. 1979 mętais čia įkurtas draustinis siekiant išsaugoti unikalių kraštovaizdį ir apsisaugoti nuo megėjų geologų, kurie čia savarankiškai gausiai kastavo pusiau brangius mineralus.

Parko administracija įsikūrusi miestelio Kurortnoje pašonėje, kasdien organizuojama po dvi 4valandų trukmės ekskursijas. Kainuoja apie 20 litų žmogui.

Eiti maršrutu nesudetinga, praeina net septinmečiai vaikai ir senjorai. Taip pat parke yra nedidelis delfinariumas, rengia visai neblogus delfinų ir jūrų liūtų pasirodymus.