Gulpiyuri paplūdimys turbūt yra vienas nuostabiausių mūsų Žemėje. Pasislėpęs uolėtame dubury, tiesiog vidury žaliuojančios pievos jis pranoksta net ir daug mačiusių keliautojų fantazijas.

Gulpiyuri paplūdimys neprimena jokio kito matyto paplūdimio. Tokį galima įsivaizduoti nebent tik kitose planetose ar fantastinėse knygose.

Gulpiyuri paplūdimys nutolęs apie 100 metrų nuo jūros kranto ir įsikūręs ant kalvos, vidury žaliuojančios pievos. Tai įspūdingas reginys – natūrali pakrantės keistenybė. Tie, kas savo kelionių metu nevengia lankyti tokių netradicinių vietų – neliks nusivylę.

Čia neišvysite plačių vandenyno krantų – jus pasitiks maža ir siaura įlankėlė. Ir nors panašių paplūdimių, nutolusių nuo jūros, galima rasti visame pasaulyje, tačiau šis paplūdimys ypatingas tuo, kad jame egzistuoja potvyniai ir atoslūgiai, o bangos nepaliaujamai plaka jo auksinio smėlio krantus.

Kyla klausimas, kaip taip gali būti, taip toli nuo jūros nutolusiame vandens telkinyje? Pasirodo, druskingas Kantabrijos jūros vanduo sunkiasi pro žemę, išgrauždamas požeminius tunelius, kuriais vanduo pastoviai sunkiasi iš gretimos Biskajos įlankos  į Gulpiyuri paplūdimį, taip sukeldamas lengvą bangavimą. Skaidrus paplūdimio vanduo tiesiog vilioja išsimaudyti, bet būsite nustebinti, jog  jis ne tik sūrus, bet ir ganėtinai šaltas. Kol vanduo požeminiais tunelių labirintais pasiekia Gulpiyuri paplūdimį – jis spėja atšalti.

Kadangi paplūdimys yra vos 40 metrų ilgio ir pasislėpęs nuo turistų akių už stačių pakrantės uolų, jį sunku surasti. Jis įsitaisęs šiaurinėje Ispanijos pakrantėje, netoli žavaus Llanes miestelio. Tikslios Gulpiyuri paplūdimio koordinatės nurodytos mūsų žemėlapyje. Venkite jį lankyti savaitgaliais – tuomet jis būna gausiai nusėstas turistais iš viso pasaulio.

Verčiau planuokite išvyką į šį nuostabų paplūdimį paprastomis dienomis, kad galėtumėte nors truputį pasigėrėti natūraliu jo grožiu.