Benine įsikūręs Ganvi (Ganvie) kaimas yra vienintelė gyvenvietė Pasaulyje, pastatyta vidury ežero ant polių, keli kilometrai nuo artimiausio kranto.

Žmonės ne šiaip sau stato tokius namus vidury ežero, o turėdami tam rimtų priežasčių. O svarbiausia Ganvi egzistavimo priežastis gali būti atsekta iki XVIII amžiaus, kuomet taiki Afrikos Tofinu gentis, pavargusi bėgti ir slapstytis nuo į vergovę juos nuolat grobiančios Dom Homey genties, nusprendė pastatyti sau namus Nakujės ežere (pranc.k. Lac Nokoué).

Dom Homey gentis tikėjo, kad tame ežere gyveno baisus velnias, ir net jų negailestingieji kariai nedrįso kojų į jo vandenis įkelti. Taip Tofinu galiausiai surado sau ramybę. Net ir šiandien Ganvi žmonės nenori kraustytis ant tvirtos žemės, nors vergijos grėsmė yra tik tolimas prisiminimas. Jie jau įprato prie gyvenimo ant vandens ir nenori palikti savo unikalių gyvenamų būstų.

Ganvi kaimas šiuo metu turi apie 30.000 gyventojų. Visi jie gyvena iš bambuko suręstuose namuose, pastatytuose ant polių. Keliauti po gyvenvietę įmanoma tik valtimis,  išskaptuotomis iš medžių kamienų (pranc.k. pirogues). Net aplankyti  kaimyną įmanoma, tik nusiiriant.

Afrikos Venecija – taip Ganvi įprastai apibūdina vietiniai. Šis unikalus Afrikos kaimelis ir dabar yra atokus, o vietiniai gyventojai keliauja į krantą tik norėdami parduoti sugautą žuvį.

Gaila, bet Nakujės ežeras šiuo metu kenčia nuo didelės taršos ir Ganvi vėl skęsta į nežinomybę, iš kurios ji sugebėjo išsikapstyti vos prieš keletą metų. Turistai nustojo čia lankytis, todėl šios vietos grožis lieka paslaptimi daugeliui mūsų.