60 km nuo Bordeaux (Bordo), pietinėje Arcachon miesto pakrantėje puikuojasi Dune du Pilat (Pyla arba Pylos kopa).

Tai yra didžiausia Europoje smėlio kopa – 60 000 000 m3 smėlio, 500 m pločio, 3000 m ilgio ir 107 m aukščio. Iš vakarų ją skalauja Atlanto vandenyno bangos, o rytuose ir pietuose kiek akys užmato tęsiasi begaliniai Gaskonės pušynai.

Užlipimui ant kopos padaryti laipteliai, kadangi rytinis šlaitas gana status, o užlipęs gali eiti kur nori, nėra jokių draudimų ar apribojimų tik kelios, labai jau stačios vietos aptvertos tinkline tvorele, kad bešokuodamas žemyn neįlėktum galva į pušį.

Kopos papėdėje įrengta didžiulė automobilių stovėjimo aikštelė, kaina 4 eurai, laikas neribojamas, tačiau automobilį galima palikti ir šiek tiek toliau esančiose nedidelėse nemokamose aikštelėse. Kopos papėdėje taip pat įrengti ir keli kempingai.

3 thoughts on “Dune du Pilat”
  1. Na nevisai panašu. Sakyčiau, kad Mirusios kopos labai panašios į kopas Lenkijoje (Slovinskij park). Dune du Pilat yra smarkiai aukštesnė ir ant jos nėra absoliučiai jokios augmenijos, tiktai grynas smėlis, tiesa, panašus į mūsiški. Kitas skirtumas, kaip jau daug kartų minėjau, nėra jokių apribojimų ar draudimų, gali vaikščioti kur nori, gulėti ir degintis kur patinka, ar ridentis kopos šlaitu į vandenyną.

2. Ei, aš ką tik iš ten! Labai labai patiko, nė nesitikėjau, kad gali taip patikti paprasčiausia kopa, kai tiek kito lyg ir įspūdingesnio esi jau matęs.
    Patiko į ją kopti ne laipteliais (buvo tikrai sunku), o dar labiau leistis! Graži jinai be galo, gražios lagūnos aplinkui, besileidžiantys parašiutai, o ta apylinkė man vistik kažkuo priminė Nidą.
    Beje, kempingų kainos, sakyčiau, nenormalios 🙂
    Ir dar ten mums pavogė telefona, dar būtent ten sutikome lietuvių porą. O gal ten tu buvai? 😀

3. Deja, mes buvom pernai birželį, nors tikrai labai norėčiau dar nuvažiuoti ilgesniam laikui, vietos nerealios!!!