Jei, kada nors esate regėję Vašingtono paminklą, tuomet tikriausiai galėsite įsivaizduoti, kaip atrodo šis spalvingas dviračių obeliskas.

Dviems menininkams – Markui Grieve ir Ilana Spector – pavyko sukurti šį paminklą, pavadinamą „Cyckisk“, iš 340 spalvingų dviračių ir triračių. Kurdami Cyckisk menininkai naudojo, tik senus dviračius, kuriuos jiems paaukojo Santa Rosos bendruomenė.

Santa Rosos pakelėje išdygęs  paminklas yra daugiau nei 20 metrų aukščio.

Daugelis turbūt manote, kad tokio paminklo tikslas yra paskatinti žmones į darbą ir visur kitur dažniau važiuoti dviračiais ir automobilius palikti garaže. Bet Jūs klystate. Cyckisk sukūrimą finansavo „Nissan” kompanija, kuri netoliese atidarė didelę automobilių prekybvietę. Pagal Santa Rosos įstatymus, vykdant kiekvieną svarbų statybos projektą, būtina paaukoti 1% visuomeniniam meno projektui, nuo statybų vertės.  Štai, kur slypi tikroji Cyckisk atsiradimo priežąstis.

Kita panaši lankytina vieta – neįtikėtinas Founhendžas (Phonehenge), Pietų Karolinoje.