Founhendžas (angliškai Phonehenge) – tai dar viena pasakiškojo Stounhendžo kopija, įsikūrusi rokenrolo teminiame atrakcionų parke, vadinamame Freestyle muzikos parku (anksčiau Hard Rock), netoli Myrtle Beach, Pietų Karolinoje. Ši kopija buvo žaismingai pavadinta Founhendžu ir ji supa didžiąją, minėto parko, vaidinimų sceną.

Hard Rock parkas buvo įrengtas 55 akrų teritorijoje ir pirmą kartą atidarytas 2008 metų pradžioje. Tais pačiais 2008 metais jis laikinai buvo uždarytas ir duris lankytojams vėl atvėrė 2009, kaip Freestyle muzikos parkas.

Parko vaidinimų aikštelę supa daugybė raudonų ir senamadiškų britiškų telefono budelių, kurios yra išdėstytos panašiai kaip akmenys Stounhendže. Todėl ši vieta ir buvo pavadinta Founhendžu. Pasirodymus šioje unikalioje aikštelėje rengia ugnies ir kardų rijikai bei žonglieriai.

Nepaisant, kai kurių, labai akivaizdžių šios Stounhendžo kopijos trūkumų, struktūra matyt, kad turi nemažai patrauklumo, kadangi sugeba į parką pritraukti daugybę Myrtle Beach lankytojų.

Ką gi, visais laikais ir visame Pasaulyje, Stounhendžo kopijos turi paslaptingą savybę link savęs pritraukti visus istorijos ir archeologijos mėgėjus. Founhendžas turbūt ne išimtis.

Jei ir Jums ši konstrukcija patiko, apie dar vieną Stounhendžo kopiją Nebraskoje, siūlome paskaityti čia: Karhendžas – neįprasta Stounhendžo kopija