Cukraus muziejus Berlyne pirmą kartą lankytojams duris atvėrė 1904 metais, kaip duoklė turtingai miesto cukrinių runkelių istorijai. Jį Berlyne galite aplankyti ir šiandien. Muziejus įsikūręs Amrumer gatvės 32 name. Apsilankymas jame – visiškai nemokamas!

1747 metais, populiarius vokiečių chemikas Andres Sigismun Marggraf cukrinių runkelių sudėtyje aptiko cukraus pėdsakų. Iki 1798 metų Marggrafo studentas ir įpėdinis Franz Karl Achard, iš cukrinių runkelių pagamino pirmąjį cukrų, o 1801 metais su Frydricho Vilhelmo III finansine parama, pasaulį išvydo pirmoji cukrinių runkelių perdirbimo gamykla, kuri jau kitais metais gamino cukrų palčiai Berlyno visuomenei. Pažymėta, kad cukrų pagamintą iš cukrinių runkelių labai mėgo Napoleonas I, kuris 1806 metų Berlyne įkūręs savo kariuomenės stovyklas, pareiškė, kad iš cukrinių runkelių pagamintas cukrus, pagaliau padėjo Europai atsikratyti priklausomybės nuo kolonijinio cukraus.

Dabartinis Berlyno „Cukraus muziejų“ susideda iš vienuolikos skyrių. Kiekviename skyriuje pasakojama apie cukraus ir kitų saldumynų įtaką Berlynui bei visam pasauliui.

Didelė muziejaus cukraus kolekcija,savo lankytojams pasakoja ir atskleidžia, kokį svarbų vaidmenį šis produktas atliko technologijų, mokslo, ekonomikos, meno, ir net folkloro vystymęsi.

Berlyno cukraus muziejaus darbo valandos: sekamdieniais nuo 11 iki 18, pirmadieniais – ketvirtadieniais nuo 9 iki 16:30. Kaip jau minėjome – įėjimas nemokamas, tad nepraleiskite galimybės aplankyti šio įdomiaus Berlyno objekto.