Bolivijos druskos ežeras (Salar de Uyuni) yra viena nuostabiausių pasaulio vietų. Didžiausia pasaulyje druskos dykuma, kerinti savo įspūdinga aplinka: aktyvūs ugnikalniai, geizerių lygumos, aukštos salos, apaugusios ne vieną šimtmetį skaičiuojančiais kaktusais, margaspalvėse lagūnose braidžiojantys rožiniai flamingai, reti dūzgiantys paukščiai, labiau akmenis nei augalus primenančios jaretos (yareta) – visa tai šią vietovę daro panašią į nežemiškos kilmės miražą. Čia visiškai niekas neprimena šio pasaulio kraštovaizdžio. Net dienomis kaitinant saulei, o naktimis, spaudžiant siaubingam šaltukui, dykuma nenustoja trykšti gyvybe.

Dykumos dugnas suiręs į tūkstančius šešiakampių formų. Tolumoje šmėžuoja supiltos druskų piramidės. Drėgnuoju periodu Bolivijos druskos dykuma virsta į seklų beribį vandens ežerą, įveikiamą aukštais džipais. Tuo periodu ežero vandenys puikiai atspindi dangaus žydrynę, sukurdama beribės erdvės iliuziją.

Vidury šio beribio ežero yra įsikūręs Playa Blanca viešbutis.  Jis yra unikalus tuo, kad pastatytas vien iš natūralios druskos. Viešbučio sienos, baldai, įrankiai ir visa kita – pagaminti iš druskos. Tik stogas dengtas šiaudais. Šiame viešbutyje mažai patogumų, nėra elektros, vandenį veža iš artimiausio miesto. Bet civilizacijos nepatogumus viešbutyje atperka absoliuti tyla, visa aprėpiantis asketiškas grožis ir įspūdingas naktinis dangus.

2 thoughts on “Bolivijos druskos ežeras”
  1. Man teko. Viešbutis tai tikrai tik atrakcija turistams, bet pats Uyuni druskos ežeras ir kelionė per jį yra super. Mes keliavome per jį 3 dienas iki Čilės pasienio. Viena įspūdingiausių vietų kurias teko matyti.