Karlas Junkeris turėjo daug pranašumų ir trūkumų, įgyvendindamas savo kūrybos vizijas. Sulaukęs trisdešimties jau buvo talentingu architektu, bet sirgo šizofrenija. Nebuvo hospitalizuotas, todėl laisvai kūrė didžiausią savo gyvenimo darbą – architektūrą: baldus, dizainą ir freskas nuosavam namui, pagal galvoje siaučiančią savo pasaulio supratimo paletę. Gyvendamas iš didelės pinigų sumos, atitekusios po senelio mirties, visą likusį gyvenimą Junkeris nesustodamas kūrė šį vienintelį savo šedevrą. Kiekvienas namo metras, nuo grindų iki lubų, buvo apipavidalintas jo rankomis. Visos namo sienos padengtos mitologinėmis ir istorinėmis būtybėmis, žmonių veidai spokso nuo įmantrių freskų, kabančių ant lubų, o vingiuoti laiptai, įrėminti į medinę konstrukciją, primena narvą.

Namas, kuriame gyveno tik Junkeris, buvo akivaizdžiai kurtas šeimai ir svečiams. Jame yra kambariai vaikams, svečiams, salonas ir valgomasis, kurie nuo pradžių iki pabaigos išpuošti rankų darbo raižiniais ir paauksuotais baldais. Taip atspindėjo gyvenimą, kurio Junkeris ilgėjosi ir troško, bet niekada neturėjo.

Šiame name jis buvo kūrėjas ir Dievas, kuris ištrynė ar net pakeitė savo vienišo žmogaus likimo tragediją. Gyvenimo pabaigoje mažytė jo svajonė išsipildė. Į keistą namą pradėjo plūsti pavieniai lankytojai. Junkeris svečius maloniai sutikdavo ir, rodydamas aplinką sakydavo, tvirtai tikįs, kad ateis tokia diena, kai jo architektūra bus įvertinta kaip kažkada nesuprasta Vagnerio muzika. „Gal tik po šimto metų aš būsiu teisingai įvertintas”, – samprotavo jis.

Dalinai jis buvo teisus. Junkeris dabar yra vertinamas ne kaip architektas, bet kaip žmogus, kurio beprotystė padėjo pasiekti naujų architektūros kūrybos aukštumų.

Dabar name įrengtas muziejus, kurį gali aplankyti kiekvienas.

Muziejaus darbo laikas: antradieniais – sekmadieniais nuo 10 iki 17 val. (pirmadieniais nedirba);