Viena gražiausių ir žaviausių vietų Japonijoje laikoma netoli Kioto sužėlusi “Bambukų giraitė”. Ji garsėja ne tik savo natūraliu grožiu, bet ir vietovėje sklindančiais pasakiškais  garsais, kuriuos sukelia storus bambuko stiebus skrodžiantys vėjai. Tai  išties stebuklinga! Visi giraitės lankytojai lieka sužavėti tokiais neįprastai gražiais garsais.

Įdomu tai, kad daugelis žmonių mano, jog bambukas yra medis. Iš tiesų tai medėjanti tuščiavidurė žolė, kurios stiebai auga nepaprastai greitai ir pasiekia net 30 metrų aukštį. Bambukas laikomas greičiausiai Žemėje augančiu augalu, kartais per parą pasistiebiančiu į viršų apie 1 metrą. Nuo senų laikų bambukas buvo naudojamas gaminant įvairius daiktus: krepšius, puodelius, dėžes ar kilimėlius…

Bambukų giraitė yra viena populiariausiai lankomų vietų netoli Kioto. Ji želia vaizdingame Arashiyama rajone, bendravardžio kalno papėdėje. Čia ji dengia 16 km2 plotą. Kioto bambukų giraitę raižo vaizdingi takų koridoriai, kuriais be galo malonu pavaikštinėti. Tai iš ties ypatinga bei unikali vieta Žemėje, priverčianti dažną keliautoją aikčioti, žavintis nepaprastu jos grožiu.

Bambukų giraitė nesunkiai pasiekiama traukiniu iš Kioto. Kelionė trunka maždaug 30 min. Tiksli Bambukų giraitės vieta nurodyta mūsų žemėlapyje.