Egiptas – puiki turistinė šalis, siūlanti savo lankytojams galybę atrakcijų. Visi žinome pagrindines Egipto įdomybes: piramides ir kitus istorinius paminklus. Tačiau Egiptas turtingas ne tik jais. Jame yra daug įdomių gamtos objektų, kurie lygiai taip pat nusipelno pakliūti į turistinius maršrutus.

Viena iš tokių vietų – „Baltoji dykuma“, kuri žinoma ir kitu pavadinimu – Sacharos el Beyda. Susiformavusi šalia mažiausios Egipto oazės – Farfaros ji yra visai netoli Juodosios dykumos ir Krištolo kalno. Šis faktas lemia, kad Baltoji dykuma pastaraisiais metais labai populiarėja tarp turistų ir ją aplanko vis daugiau žmonių.

Tačiau atminkite, kad „Baltoji dykuma“ – tai saugomas gamtos rezervatas, todėl lankytojai raginami būti labai atsargiais ir nepridaryti didžiulės žalos šioje vietovėje sutinkamoms uolienoms, kuriomis garsėja dykuma. Šioje dykumoje yra sutinkamos neįprastos kreidos uolos, kurias formuoja žemo lygio vėjo erozija, o dėl neatsargaus žmonių elgesio jos sparčiai nyksta.

Viena žinomiausių dykumos uolų, vadinasi „Grybo uola“ (Mushroom rock). Ji neįtikėtinai aiškiai primena milžinišką grybą.

Dauguma mūsų žino, kad dykumos smėlis įprastai yra geltonas, tačiau „Baltos dykumos“ smėlis yra stebėtinai baltas ir dėl to ši dykuma vadinama Baltąja dykuma. Naktį ji atrodo kaip Afrikos karštyje netirpstantys sniegynai.