Antros dienos maršrutas:
Mizarai-Lipliūnai-Gerdašiai-Sventijanskas-Baltoji Ančia-Macevičiai-Kapčiamiestis-Kareivonys-Kalviai-Subačiai-Kauknoris Kučiūnai-Akmeniai-Akmeniai-Janaslavas-Galiniai-Berezninkai.
Ryte ilgai nesilepinome – pusę septynių jau mynėme pedalus. Lijo iki devynių ryto, o ir dieną karts nuo karto, kai netingėjo ;)Iki Kapčiamiesčio teko nemažai paklaidžioti. Sunkiai sekėsi rasti Baltosios Ančios vandens jėgainę, klaidu palei pačią upę – Dzūkija, gi  Macevičių kaime stojame pusryčiauti. Netrukus pro šalį žingsniuoja vietinis, jau „šiltas“, matyt dar iš vakaro 😉 Užkalbina, pasiglebeščiuoja su Vyteliu, lyg seni draugai ir primygtinai liepia palaukti kol parsineš iš kaimyno ruginukės…o tada jau pas jį į svečius, dviračius į daržinę… ir sudie proteli :-DDD Pažadėję suskubome valgyti ir pabėgome. Atleisk svetingas dzūkeli, tiesiog bijojome prarasti dieną – žinai, kaip kartais „stabdžiai atsako“  Keliukai minkšti, smėlėti, smagiai besirangantys pušynais. Likus šešiems kilometrams iki Kapčiamiesčio išlendam į platų, neįdomų, žiauriai „tarkuotą“ vieškelį. Kapčiamiestyje pasisukinėjame po centrelį, apžiūrim bažnytėlę, paminklą Emilijai Pliaterytei. Apsiperkame, aš susgeriu alaus bokaliuką ir sukame link Kalvių. Vėl smėlėti keliukai, miškai, kalniukai. Nelengva. Kučiūnus randame ne be vietinių pagalbos. Pietaujame. Klausomės įkyraus „šilto“ čiabuvio erudicijos, kuris atstojo tik kai vėl pradėjome minti – liūdna čia jiems matyt :-D. Nuo Lazdijų muitinės iki Kalvarijų muitinės maršrutas driekėsi prie pat sienos ir tą atkarpą pavadinome ‚linksmieji kalneliai“. Prastas arba labai prastas keliukas, matyt anksčiau buvo skirtas tik pasieniečių džipams rėplioti, su žiauriomis įkalnėmis, nuokalnėmis, išgriaužomis. Viso apie 18 km. Sunku, labai . Stabdžių beveik nebeliko. Priekinio bagažo viela nutrūko. Atramos kojelė atsipalaidavo. BEKELĖ. Žiauriai pavargę, ties Berezninkų kaimų, pusė aštuonių vakaro, šabarkštyne, stojome nakvynei, rytojui palikę apie 10 km. „linksmakalnių“ ;). Įveikėme 95 km.
Eugenijus Šiurkus [email protected]

One thought on “Aplink Lietuvą II etapas 2010 08 17 – 08 25. Antra diena.”
  1. Man patiko. Gal galėtum pakomentuoti plačiau apie saugumą PAR. Sklinda kalbos, kad ten labai pavojinga. Ar tu Johanesburge vaikščiojai su gidu ar išvis kišai galvą iš mašinos? Ta prame, ar labai rizikuoji vykdamas į PAR savarankiškai.