Baden Badenas  (vok.k. Baden-Baden) – tai vaizdingas kurortas įsikūręs pietinėje Vokietijoje, Baden-Viurtembergo žemėje. Gražiosios epochos laikais Baden Badenas tapo išskirtinumo, elegancijos ir prabangaus gyvenimo būdo simboliu bei iki šiol yra laikomas vienu populiariausiu Europos kurortu ir dažnai tituluojamas aukščiausio lygio Vokietijos vasaros sostine.

Baden Badenas – tai vienas seniausių ir garsiausių kurortų pietinėje Vokietijoje. Iš vokiečių kalbos išvertus Baden Baden, reiškia “Maudytis-maudytis”. Ir tai puikiai atspindi kurorto savybes.

Gamta Badeno žemei padovanojo puikią dovaną – karštuosius mineralinio vandens šaltinius. Giliai iš po požemių čia trykštančių karštųjų versmių vanduo siektia net 60oC laipsnių. Sakoma, kad jis gydo širdies, kraujotakos sutrikimus, reumatą ir sąnarių skausmus, medžiagų apykaitos sutrikimus bei kvėpavimo takų problemas. Tą jau seniai įvertino vietovės gyventojai ir įkūrė čia geriausias Vokietijos maudyklas, kuriomis nesibodi pasimėgauti net ir garsiausi svečiai iš viso pasaulio.

Baden Badeno pirtys ir baseinai teikia begalinį džiaugsmą ir malonumą, tad jei kada apsilankysite šiame kurorte, nepraleiskite progos pasimėhauti tuo ir Jūs. Vos už 14-20€, 2-4 valandas galite pasimėgauti mineralinėmis vermėmis šiuolaikiškose Karakalos termose (Caracalla thermas). O jei pasiryšite investuoti į šį malonumą šiek tiek daugiau, tuomet būtinai apsilankykite istorinėse romėnų ir airių Friedricho maudyklėse (Römisch-Irisches Friedrichsbad). Tai  gydomųjų vandens procedūrų kompleksas, pastatytas 1877 metais ir garsėjantis visame pasaulyje gydomosiomis procedūromis.

Gydomosios karštųjų vermių procedūros yra pagrindinė ir svarbiausia kuorto atrakcija, tačiau Baden Badeno atrakcijos neapsiriboja vien tik jomis. Baden Badeno miestelis yra gražus ir jaukus. Jis nedidukas, todėl nesudėtingai jį galima apeiti ir apžiūrėti pėsčiomis. O tai teikia ypač daug malonumo, mat Pasaulyje yra nedaug miestų, kurie sugebėtų taip nepastebimai apgaubti ramybe ir atsipalaidavimu. Čia gausu aukštos klasės viešbučių, prabangių parduotuvių ir mažų jaukių krautuvėlių, bei žinoma, geriausių restoranų. Baden Badene veikia vienas gražiausių ir garsiausių Pasaulyje kazino – Spielbank, įsikūręs senoviniame pastate su paauksuotomis lubomis ir erdvia lauko terasa (adresas: 1 Kaiserallee). Kazino šioje vietoje veikia jeu kelis šimtmečius ir apie turtingą jo egzistenciją byloja Aukso knyga su pasaulinio garso asmenybių parašais. Iki pietų šį kazino galima aplankyti kaip muziejų.

Vaikštinėjdami po Baden Badeną taip pat aplankykite:

• Gėrimų salę (Trinkhalle). Čia įsikūręs Baden Badeno turistinis informacinis centras. Užsukite ir apsirūpinkite žemėlapiais su pagrindinėmis Baden Badeno lankytinomis vietomis ir parengtais turistiniais maršrutais.Taip pat čia galite nemokamai pasipildyti geriamo mineralinio vandens atsargas – yra įrengta biuvietė.
  • Fryderio Burdos muziejų (adresas: 8b Lichtentaler Allee). Muziejuje eksponuojami garsaus vokiečių eksprecionisto darbai, pritraukiantys turistus iš viso Pasaulio.
  • Meno muziejų
  • Baden Badeno miesto muziejų
  • Bramso namą
  • Lichtentalio vienuolyną (Kloster Lichtenthal) įsteigtą XIII a. cistersių . Čia galite apžiūrėti puikiai išsilaikiusią XIV a. gotikinę bažnyčią.
  • Koncertų salę (Festspielhaus). Tai 4 pagal dydį pasaulyje teatras.

Būtinai apžiūrėkite:

• Romėniškų pirčių griuvėsius (Römische Badruinen), pastatytų šioje vietoje romėnų I-II amžiuje.
  • Ant kalvos stypsančią Hohenbadeno pilį

Tiems, kam neužtenka pasivaikščiojimų po miestą, gali pasirinkti kurį nors iš daugybės parengtų maršrutų po Baden Badeno apylinkes.

Baden Badenas įsikūręs Juodojo miško, dar kitaip vadinamo Švarcvaldu, kuriuo nusidriekia daugiau nei 500 km ilgio įvairių turistinių pažintinių takų. Taigi, Baden Badenas – puiki atspirties vieta, trokštantiems aktyvaus poilsio gamtos apsuptyje.

Nepaprastai daug puikių įspūdžių suteikia Švarcvaldo aukštutinis kelias (Schwarzwald Hochstrasse) nuo Baden Badeno iki Froidenštato (Freudenstadt) ar Bertos Benz atminimo kelias – vedantis pirmuoju Europoje automobilio pravažiuotu keliu. Žemėlapius su šiais mašrutais galite gauti minėtame Baden Badeno turistų informaciniame centre.

Baden Badenas taip pat gali pasiūlyti pramogų, trokštantiems tik linksmybų. Nuo 1858 m. garsiajame Ifecheimo hipodrome (Galopprennbahn Iffezheim) organizuojamos žirgų lenktynės, kurios tampa smagiausiu metų renginiu. Baden Badene taip pat dažnai vyskta įvairūs koncertai su turtinga muzikine programa. Liepos pabaigoje-rugpjūčio pradžioje miestelis pasineria į tradicinį Baden-Badeno muzikos festivalį, kuriame galite išvysti žymiausius atlikėjus iš viso pasaulio.

Baden Badenas dažnai siejamas su prabanga ir dažnai yra vadinamas Karališkuoju kurortu. Bet tai neturėtų niekieno atbaidyti. Čia užtenka pramogų, visokio storio piniginėms. Baden Badenas garantuotai yra viena įdomiausių poilsio ir pramogų vietų Pasaulyje, todėl ją verta aplankyti. Ir tai galėsite padaryti visiškai nesudėtingai nuo 2012 metų kovo 27d. Mat, Ryanair paskelbė naują, tiesioginę kryptį iš Vilniaus į Baden Badeną!