Sardinijos šiaurės rytuose plyti vienas žymiausių Viduržemio jūros regiono salynų, skambiai pavadintas  La Madalena. Šį salyną sudaro 7 salos, kurioms būdingos keistų formų granitinės pakrantės uolienos, per bėgančius amžius dailiai nugludintos vėjo ir vandens. Todėl šią vietovę ypatingai pamėgę narai.

Šios salos gali pasigirti ne tik išraiškia uolėta pakrante, bet ir vaizdingomis įlankomis su smėlėtais paplūdimiais. Todėl čia ypač daug poilsiautojų, mėgstančių prabangą ir ramybę.

Viena iš mažiausių ir rečiausiai apgyvendintų Madalenos archipelago salų, vadinama Budeliu. Tai ideali vieta norintiems pasislėpti nuo poilsiautojų minios. Be to, tai puikus atspirties taškas, norintiems pamatyti „Rožinį paplūdimį (it.k. spiaggia rosa). Šis rožinio smėlio paplūdimys garsus visame pasaulyje, o rožinę spalvą jam suteikia raudonų koralų fragmentai ir sutrupėjusių kriauklelių kevalai su granito dalelių priemaišomis.

Rožinis paplūdimys įsitaisęs nedidelėje įlankoje, pietinėje Budelio salos pusėje. Paplūdimį visame pasaulyje išgarsino 7 dešimtmetyje buvusi populiariausia kino juosta “Raudona dykuma” (it.k. Deserto Rodo).

Po šios kino juostos pasirodymo didžiuosiuose ekranuose, į Rožinį paplūdimį plūstelėjo tiek turistų, kad netrukus jam iškilo reali grėsmė išnykti. Kiekvienas, čia atvykęs, su savimi kaip suvenyrą išsiveždavo po saujelę Rožinio smėlio. Laimei, laiku buvo imtasi saugos priemonių ir Rožinis paplūdimys buvo išsaugotas.

Įvesti apribojimai kelionėms į paplūdimį iki šiol kelia daug nepasitenkinimų, tačiau jie neišvengiami, norint užkirsti kelią paplūdimio išnykimui ir jo atkūrimui į pradinę būseną. Rožinį paplūdimį dabar galima aplankyti tik su Madalenos nacionalinio parko laiveliais, lydint vietiniam gidui.  Dažniausiai net neleidžiama išsilaipinti į paplūdimį. Pasigėrėti juo galima tik iš jūros pusės.

Bet tai nepaprastai gražus reginys – vertas visų kelionės vargų.  O, jei išsiruošite į šią išvyką ne sezono metu, kas gali žinoti, galbūt jūsų svajonė išsipildys ir jums bent trumpam bus leista išsilaipinti paplūdimyje bei pasivaikščioti po rožinės spalvos smėlį.