Europos atrakcionų parkas (angl.k. Europa Park) yra kone didžiausias ir populiariausias pramogų parkas įsikūręs Vokietijoje.

Net 70 hektarų plotą užimantis parkas yra padalintas į 15 teminių zonų, su kiekvienai zonai būdinga savita architektūra, augmenija, kultūra. O tai garantuotai neleidžia nuobodžiauti niekam.

Europos atrakcionų parke lankytojų laukia daugiau kaip 100 atrakcionų, tinkančių tiek mažiems vaikams, tiek suaugusiems, todėl čia smagiai gali leisti laiką visa šeima.

Mažieji parko lankytojai liks sužavėti svečiuodamiesi pas vikingus, elfus, piratus ir kitus pamėgtus pasakų personažus. Suaugę gali išbandyti aukščiausius ir greičiausius kalnelius Europoje, kurie pakyla į 73 metrų aukštį ir krisdami išvysto 130 km/h greitį.

Parke įrengtose scenose vyksta gladiatorių kovos, įdomiausi spektakliai, fantastiški karnavalai. Filmų mėgėjams skirta 4D salė, kurioje stimuliuojami 4 pojūčiai.

Parke taip pat veikia teminiai restoranai, barai, nakvynę siūlo nuotykinių viešbučių kompleksas, svečių namai Tipi kaimas ir kempingas.

Taigi, Europos atrakcionų parkas nepalieka abejingo nė vieno.

Europos atrakcionų parkas įsikūręs kultūriškai turtingame Vokietijos regione, šalia Prancūzijos ir Šveicarijos sienos. Todėl lengvai pasiekiamas iš Bazelio, Strazburo ar   Freiburgo. Informaciniai šaltiniai teigia, kad šį parką aplanko beveik 4 milijonai lankytojų per metus.

Žavus, margas ir kvapą gniaužiantis parkas laukia Jūsų. Atviras lankytojams nuo Vėlykų iki lapkričio mėn. pradžios. Nuo lapkričio pabaigos iki sausio antros savaitės Europos parke vyksta šventės mugės.

Daugiau informacijos apie parką, jo darbo laiką ir bilieto kainą rasite: www.europapark.com