Beveik keturių kilometrų takas, apsuptas įvairiausiais augalais, raitosi dviejų akrų teritorijoje, vien tam, kad sukurtų didžiausią Pasaulyje labirintą iš gyvų augalų. Tai ilgametis Gineso rekordo savininkas –  didžiausias Pasaulyje „Ananaso labirintas“ (Pineaple maze), įkurtas Dole ananasų plantacijoje, Havajų saloje.

2007 metais jis trumpam buvo praradęs savo titulą ir turėjo prasiplėsti, kad atsikovotų jį atgal.

Techniškai žvelgiant, šis sodas yra labiau panašus į takų raizginį, nei labirintą. Jame yra keli galimi maršrutai su išėjimais, vietoj vieno.

Šis kūrinys oficialiai debiutavo 1998 metais ir dabar yra sudarytas iš daugiau nei 14000 augalų. Jis buvo sukurtas, kaip žaidimas su aštuoniomis stotelėmis, kurias būtina aplankyti, bei su ananaso formos aikštele vidury. Greičiausiai įveikusių labirinto maršrutą laikai yra iškabinti prie įėjimo. Daugeliui lankytojų įveikti jį užtrunka apie valandą, tačiau pasiektas rekordas yra vos per septynias minutes.

Ananaso labirinto darbo laikas: nuo 9.30 iki 16:30 kasdien.