Pasakojimai

Puslapis 1 iš 89 Atgal1 2 3 4 5 6 7 8 9

Balkanai (I - dalis) Makedonijos spalvos [img]http://www.mytrips.lt/files/2016/09/25/img/7-97032255.jpg[/img] Skaitydamas kelionių įspūdžius ir ieškodamas naujų krypčių, retkarčiais sutikdavau tarp mašinų spūsčių avių bandas, šalia asiliuką didelėm liūdnom akim. Tie vaizdiniai prašmėžuodavo kartais visai netikėtai, užgoždami civilizuotus pajūrio kurortus. Tačiau ranka nekildavo realiai vertinti galimybės aplankyti erelių žemę. Vieną ankstų vasaros...
Vilniaus akcentai Vis galvojau ar verta pasakoti apie keliones po Lietuvą. Atrodo visi čia pat malamės, vieni pas kitus į svečius važiuojame, viską tą patį matome. Tačiau savo mieste dažnas paskęsta kasdienybėje ir rutinoje, pro tikrai įspūdingus pastatus prabėga nulenkęs galvą. Ką...
Izraelis - stereotipus sulaužiusi kelionė [img]http://www.mytrips.lt/files/2016/09/18/img/Izraelis-Tel-Avivas-56032166.jpg[/img] Žiema. Ryte, kai už lango kosulys kankina automobilius ir termometro rodyklė niekaip nepersirita iš mėlyno sektoriaus į raudonąjį, niekur nesinori netik, kad kišti nosies iš namų, bet dažniausiai ir lipti iš lovos. Užsimerki su mintimis, apie kavos puodelį ir vakar...
Baltoji Kordiljera (Cordillera Blanca): arkliai, karvės ir mes, arba išbandymas svajone, II dalis Laipiotojų rojus Hatun Machay (http://hatunmachay-andeankingdom.blogspot.lt) Po žygio kalnuose atsipūsti Huarase visai gera, galima minkštai-šiltai išsimiegoti ir skaniai pavalgyti. Bet greitai ima trūkti ramybės, gryno oro, todėl visai džiaugiuosi, kai, palikę miestą, dviem dienom važiuojame į laipiotojų rojų Hatun Machay. Laipioti nežadu,...
Baltoji Kordiljera (Cordillera Blanca): arkliai, karvės ir mes, arba išbandymas svajone, I dalis (3) Ši kelionė įvyko daugiau kaip prieš metus (2015 04 26–05 21), aprašiau ją tuoj grįžus, o kai liko tik peržiūrėti tekstą ir atrinkti nuotraukas, viskas ėmė ir sustojo. Matyt, įtraukė pilkos kasdienybės pilkoji skylė. Deja (ar ne deja), sąžinės priekaištai...
Nuostabi kelione į Austrija ir Kroatija (5) Norėčiau jums papasakoti apie kelionę trukusią dvi savaites. Mes automobiliais keliavome į Austriją, vėliau traukėme link karštosios Kroatijos. ...
Pasiblaškymai po Lietuvą (13) Nežinau kiek kiti keliautojai gali ištverti be kelionių, bet man tas terminas pastoviai trumpėja. Anksčiau ir kartą į metus kur nors išlėkti užtekdavo, o dabar norisi bent jau kokių keturių...Todėl, kai tas laukimo periodas užsitęsė beveik iki pusmečio, teko traukti...
Costa Blanca (5) Prologas Hola brangieji! Dažnai pagalvoju, jog kelionių laukti smagiau, negu keliauti. Na ne, nevisai. Tačiau arti tiesos. Mes nesame iš tų, kurie planuoja smarkiai. Dažniausiai susimetam daiktus, prabėgom permetam akim forumus, įsirašom kokį nors app‘ą ir važiuojam. Svarbiausia nepamiršt pasų, pinigų...
Dviračiu po Alandų salas: sportas, „žemiškos“ kainos ir atotrūkis nuo miesto dulkių Lietuviai tradiciškai atostogų kryptims linkę rinktis tokias šalis kaip Egiptas, Ispanijos salos ar Turkija. Tačiau kol vieni svarsto, kuriam paplūdimyje šildysis, kiti renkasi aktyvias ir ne dažnai lietuvių lankomas vietas. Nuotraukos, kaip iš atvirukų, įspūdingi kraštovaizdžiai, ramybė, geros emocijos ir...
Vėl, ir vėl Bulgarijoj (4) Bulgarija 2016, rugpjūtis Į Bulgariją išvykome trečiąją Jūros šventės dieną. Jau keli metai kai aš šitoje fiestoje nesilankau, bet šį kartą nuėjau į mugę paieškoti bulgarams lauktuvių. Mugė buvo tokia pati kaip prieš keletą metų, toje pačioje vietoje, su tuo pačiu...
JAV su namu ant ratų 2 dalis: Washington D.C. (2) Iš tikrųjų, Washington D.C visai nebuvo tas miestas, kurį mes būtinai norėtumėm pamatyti. Ten vykome, galima sakyti, iš išskaičiavimo :) Pirmoji priežastis - vyras gretimame mieste turėjo nupirkti mums namus (juos buvo susiradęs dar Lietuvoje, susisiekęs su pardavėjais - tai...
ŽIEMGALA – stebina netikėtais atradimais (dviračių žygis) (11) Sinoptikų gąsdinimai, kad gali palyti, o gali ir ne... dvigubai praretino keliauti pasiryžusiu dviratininkų gretas. Į starto vietą Šiaulių geležinkelio stotyje susirinko drąsiausiųjų dešimtukas. Papuošę dviračius LKA (Lietuvos Kariškių Asociacijos) keliautojų klubo vėliavėlėmis, o vedlio dviratį didžiule Vyčio vėliava, išdidžiai...