Pasakojimai

Puslapis 1 iš 97 Atgal1 2 3 4 5 6 7 8 9

Berlyno link (I dalis) (3) Šiemet man reikia į Berlyną. Dar pavasarį pradedu apie jį galvoti... Bet negi važiuosi pavasarį ar vasarą, kai reikia. O reikia, nes baigiasi mano paso galiojmo laikas. Žodžiu, jokios čia atostogos. Čia – reikia. Ir tą reikia nukeliame į rudenį....
Dvi dienos Venecijoje I dalis Turbūt iškilo klausimas kodėl tik dvi dienos!? Tuoj išgirsite! Kur mes apsistojome..., Kas myli gamtą tikrai patarčiau apsistoti kempinge. Kadangi mes vieni iš tų, apsistojome kempinge ,,Venezia'' (http://www.veneziavillage.it/) Nuo Venecijos senamiesčio vos 3 kilometrai. Atvykome vakare, buvo tikrai karšta ir pirmiausia lėkėme...
Baltarusijos spalvos ( II dalis) (8) 3 diena Nors naktį ir palijo, maloniai šiltas rytas tiesiog masina pasivaikščioti pušų paunksmėje. Tačiau mūsų jau laukia pusryčiai ir vėl 8.45 turime jau būti autobuse. Taip - čia palauk nėra, viskas tempe. Bevažiuojant paaiškėja, kad užsuksime ...
Vaikų linijos savanorių žygis dviračiais (1) Antrasis Vaikų linijos savanorių žygis dviračiais praėjo su nuotykiais. Kaip ir pernykščiame žygyje Neringoje, taip ir šiais metais Vilniuje neapsiėjome be medicinininės pagalbos. Pernai savarankiškai bintavome nubrozdintas rankas ir veidus, šiemet teko į pagalbą kviestis ir greitąją. [img]http://www.mytrips.lt/files/2017/10/06/img/1-29636840.jpg[/img] Iki tol, kol žygio...
DAR KELI PUSLAPIAI APIE KIRGIZTANĄ (6) Būdamas tarybiniu piliečiu maniau jog valdininkais, ministerijų klerkais ir seimo nariais, gali būti tiktai protingi žmonės. Šiomis dienomis mano galvoje pilna priešingų minčių – nes „debesėlių“ apstu visur, be vargo jie „plaukioja“ seime, ministerijose ir prezidentų kėdėse sėdi...
Amalfi pakrantė - Kapris (1) Sveiki kelionių mėgėjai. Norime pasidalinti trumpu pasakojimu apie Italijos Amalfi pakrante ir Kaprio sala. Gal kam pravers trumpa informacija. [img]http://www.mytrips.lt/files/2017/09/13/img/kapris-21236779.jpg[/img] Turėjome labai trumpas atostogas atskridome ketvirtadienį, o sekmadienio ankstyvą rytą jau skridome atgal į Lietuvą. Nusileidus lėktuvui Neapolio oro uoste...
Kirgizstanas (1) [img]http://www.mytrips.lt/files/2017/09/02/img/Gamta-53636767.jpg[/img] Biškeko oro uostas puikiai atspindi padėtį visame Kirgizstane: priešingai nei iščiustinti kai kurių itin skurdžių valstybių oro vartai, šis yra toks pat kaip ir visa šalis – įstrigęs kažkur dešimtame dešimtmetyje, tarp neišraiškingos betoninės sovietinės architektūros ir pigaus plastikinio „evroremonto“,...
Alpės už lietuvišką minimumą (5) Baigiantis liepos mėnesiui iš draugo gavau netikėtą pasiūlymą - kartu su nemaža grupele draugų važiuoti 9 dienas asmeniniais automobiliais ir ‘hikinti‘ arba kitaip žygiuoti kalnuose Europoje, o dar tiksliau Alpėse. Nors iki tol neturėjau sudėtingesnio hike‘o, kuris siektų daugiau nei...
Baltarusijos spalvos ( I dalis) (5) Dar pernai keliaujant Baltarusijoje po LDK pilis, šmėstelėjo mintis, kad būtų įdomu pasivažinėti šiame krašte ir kitokiu maršrutu. Ir čia kaip toj pasakoj „lydekai paliepus, man panorėjus“, vieną vakarą vasaros pradžioje gavau pasiūlymą iš kaimyno, kuris organizuoja nestandartines...
Aukštaitija aktyviai ir paskutinis Čelendžerio atodūsis (2) Ei jūs ten. Dėžutėse. Ofisuose, ir kitose darbo vietose. Mes čia iš Aukštaitijos gūdumos. Ten kur išgirdus mašinos ūžimą, svetimo žmogaus balsą, sukyla natūralus pasipiktinimas tavo asmeninės ramybės sutrikdymu. Bazinę stovyklą įsirengėme prie ežero Paštys. Su tėvo kursioko, Alfonso, pakrantės savininko...
Prie Gaujos (6) Sekmadienis prieš Žolines. Pora dienų iki atostogų pabaigos. Sėdime su vaiku namuose be fantazijos ir nesugalvojame, ką čia įdomaus nuveikus. Prieš kelias dienas buvome pakalbėję, kad nebenorime jokių piliakalnių, pažintinių takų ir pan. Norime kažko, bet nežinome ko. Vakarop man šauna...
Diena Štraubinge (4) Kasmet rugpjūtį Štraubinge (Straubing) vyksta antra pagal dydį po Oktoberfest šventė – Gäubodenvolksfest. [img]http://www.mytrips.lt/files/2017/08/18/img/Straubingas-49236389.jpg[/img] Apie šią šventę trumpai buvau užsiminusi knygoje apie Bavariją (Žydrojo dangaus kraštas Bavarija). Prieš keletą dienų ten vėl apsilankėme. Tik šį kartą nusprendėme ne tik šventėje pabuvoti,...
Puslapis 1 iš 97 Atgal1 2 3 4 5 6 7 8 9

Pasakojimai pagal šalį

Visos šalys Afganistanas Airija Albanija Andora Angilija Argentina Armėnija Australija Austrija Azerbaidžanas Bahamos Bahreinas Baltarusija Barbadosas Belgija Belizas Beninas Bolivija Bosnija ir Hercegovina Botsvana Brazilija Brunėjus Bulgarija Čekija Čilė Danija Dominikos Respublika Dramblio Kaulo Krantas Džersis Egiptas Estija Etiopija Fidžis Filipinai Gabonas Graikija Grenlandija Gruzija Gvatemala Hondūras Honkongas Indija Indonezija Irakas Iranas Islandija Ispanija Italija Izraelis Jamaika Japonija JAV Jordanija Jungtinė Karalystė Jungtiniai Arabų Emyratai Juodkalnija Kaimanų salos Kambodža Kanada Kenija Kinija Kipras Kirgizija Kiurasao Kolumbija Kosovas Kosta Rika Kroatija Kuba Kuveitas Laosas Latvija Lenkija Libanas Lichtenšteinas Lietuva Liuksemburgas Madagaskaras Makedonija Malaizija Maldyvai Malta Marokas Mauricijus Meksika Mianmaras Mikronezijos Federacinės Valstijos Moldavija Monakas Mongolija Namibija Naujoji Zelandija Nepalas Nyderlandai Nigerija Nikaragva Norvegija Omanas Pakistanas Panama Papua Naujoji Gvinėja Paragvajus Peru Pietų Afrikos Respublika Pietų Korėja Portugalija Prancūzija Puerto Rikas Rumunija Rusija Salvadoras San Martenas Seišeliai Serbija Singapūras Sirija Slovakija Slovėnija Suomija Svalbardas Svazilandas Šiaurės Korėja Šri Lanka Švedija Šveicarija Tadžikija Tailandas Taivanas Tanzanija Tunisas Turkija Ukraina Uzbekija Venesuela Vengrija Vietnamas Vokietija Zambia Zimbabvė Žaliasis Kyšulys