Ši kelionė buvo viena iš tų, kuri buvo kupina nuotykių, o įspūdžiai, kuriuos iš jos parsivežiau neišblėso ilgai. Viskas prasidėjo, kai facebook grupėje Ž999 užmačiau pigų skrydį į Ukrainos sostinę – Kijevą ir pasiūlymą aplankyti vietinius urban explorerius ir su jais patyrinėti apleistą miestą. Suderinome datą, kuri tiko daugumai ir perkame bilietus. Išėjo taip, jog neprasileido nei viena darbo diena, kadangi Lapkričio 1 buvo nedarbo diena, o Lapkričio 4 (pirmadienį) grįžome anksti ryte ir išsiskirstėme savais keliais – kas į darbus, kas į mokyklą, universitetą ar namo.

Atėjo kelionės diena, susitinkame su visais oro uoste. Kelionės draugai – Dmitrijus, Andrius, Marius, Indrė, Simona, Julius. Einame pro apsaugą ir laukiame skrydžio, pašnekame su kitais pažįstamais keliautojais, jie šį kartą vyksta apžiūrėti miesto turistiškai, su gyvenimu viešbutyje. Išskrendame į Kijevą. Po geros valandos nusileidžiame Ukrainos sostinėje.

Pirma diena Ukrainoje

Nusileidę Ukrainoje ieškome kur įsigyti vietinio ryšio kortelę, kad susisiektume su vietiniais speleologais, kurie suteikė mums prieglobstį Kijeve ir ieškome, kaip nusigauti į miesto centrą. Degalinėje nusiperkame telefono sim kortelę, susiskambiname su Nikita, kuris mus po kelių valandų pasitiks ir nuves į mūsų nakvynės vietą – Ukrainos speleologų būstinę, įsikūrusią senoje slėptuvėje po daugiabučiu namu.

Skaitykite daugiau: http://juozapas.lt/pozemiai-ir-tiltai-kijeve-2013-lapkriti/

3 thoughts on “Ukraina: Apleistas Kijevas”
  1. Kaip smagu va taip, dar ir į šventę neplanuotai papulti. Skani ir graži ta Italija…