Kelionės planavimas ir idėjų kur vykti ieškojimas prasidėjo dar vasarą. Kadangi visi norėjome nuvykti į Stavangerį, pamatyti garsiuosius Kjeragbolten (akmenį įstrigusį tarp uolų) ir Preikestolen (604 metrų uola). Bilietus radome nei pigiai, nei brangiai, sakyčiau, vidutiniškai, pirmyn atgal + WizzAir nuolaidų kortelė žmogui kainavo ~130 litų. Kelionės draugai – Giedrius, Jonas, Nerijus, Žilvinas.

Spalio 19 dieną visi susitinkame oro uoste, kalbam, dalinamės savo nuomonėmis, ko kiekvienas tikisi iš kelionės ir laukiame skrydžio. Linksmybės prasideda prieš einant pro WizzAir bilietų tikrintojas, WizzAir rankinio bagažo dydis yra žymiai mažesnis už Ryanair, todėl akivaizdu, jog žieminis miegmaišis į bagažą netilptų, todėl dviese nusprendėme miegmaišius panaudoti kaip šaliką ar papildomą megztinį. Buvome palydėti keistų darbuotojų žvilgsnių.

Kylam, skrendam, leidžiamės. Norvegija pasitinka mus vėsų vakarą, lauke jau prietema. Šiandienos tikslas – pasivaikščioti aplink oro uostą, pavalgyti, surasti kelis Geocaching lobiukus ir užsirezervuoti automobilį rytojui. Išeiname iš oro uosto, pasivaikštome pakrante, stebime kylančius ir besileidžiančius lėktuvus, pavalgome prie nedidelės įlankėlės ir grįžtame į oro uostą, kuriame visi draugiškai naudojamės internetu, kuris oro uoste – nemokamas. Po kelių valandų bandymų surasti automobilį – pavyko, užsirezervavom! Rytoj ryte jį pasiimame. Pirmos nakvynės nebuvome suplanavę niekur, todėl geriausia išeitis buvo – Kissing point’as, kuriame jau buvo miegančių kolegų.