Mums labai pasisekė, radom nemokamus kelto bilietus iš Stocholmo į Helsinkį,pagalvojom būtų nuodėmė nepasinaudoti tokių pasiūlymų. Taigi nieko nelaukdami susikrovėmė lagaminus ir pirmyn į keltą. Naktis praėjo kelte, bet ten tikrai neliūdėjom, šokiai pokiai, restoranai, geras vynas ir t.t. Ryte 11 val mes jau Helsinki, gruodžio mėnuo, vėjukas nuo jūros, bet mums vėjukas neišpučia noro keliauti ir pamatyti naujas vietas. Taigi pirmyn susipažinti su Suomijos sostinę.
Pirmas įspūdis išvydus Suomijos sostinę, kad ji gan panaši į Stocholmą,bet Stocholmas didingesnis (neveltui Stocholmas yra gražiausia Skandinavijos sostinė). Vaikštinėdami pamatėmė labai įspūdingą cerkvė, grožėjomis ja, ir aikčiojom: „Kaip gražu”.

Ramiai vaikštinėdami grožėjomis jaukiomis sostinės gatvelėmis, miestas pasipuošęs Kalėdom, kalėdinė mugės, jauku ir miela. Netrukus priėjome miesto širdį – katedrą, iš išorės katedrą atrodė įspūdingai, o viduje tai kuklumas neišpasakytas, uždėgėmė žvakele, pasigrožėjome ir pirmyn.Info: katedros lankymas nemokamas.

Patraukėmė ieškoti garsiosios bažnyčios uoloje, Nuo katedros iki bažnyčios uoloje apie 2 km, ėjome pėsčiomis, bet kelias neprailgo.

Ir štai pagaliau priėjome bažnyčią uoloje, laikom kumščius kad tik būtų atidaryta,ir Valio,atidaryta,įėjome į vidų,ir pirmas įspūdis: „Vau,ar čia bažnyčia? Nu geras,kaip įdomu” Man paliko didžiausia įspūdi ši bažnyčia,nes kiek teko keliauti, tai tokios unikalios bažnyčios nematėmė niekur,tailabai apsidžiaugiau,kad musm pavyko pamatyti tokį unikalumą.

Po bažnyčios pakeliui į keltą atradome nemokamą Suomijos miesto muziejų,jame išvydome įdomių dalykėlių,kurių savo kasdienybėje tikrai nepamatysi.Muziejus yra priešais katedrą,nuo katredros eiti tiesiai,muziejus dirba kiekvieną dieną, išskyrus pirmadienį.

Vaikštinėjome jūros pakrantę,grožėjomės miestu, ir vis kartojom,koks Helsinkis panašus i Stocholmą,
Kelionė baigta 🙂
Truputis finansų
Kelto bilietai 0 LT
Muziejų,bažnyčių lankymas 0 LT
Maistas- sumuštiniai,mišrainės iš namų -0 LT
Taigi ši kelionė mums buvo tarsi išankstinė Kalėdinė dovana,nuo Kalėdų senelio 🙂