Kai nuskrendi tūkstančius kilometrų, kad pamatytum naują šalį, tai atvykus, būtinai norisi aplankyti įžymias vietas, pasidėti pliusiuką savo kelionių žemėlapyje.
Garsioji “ Liūto uola“ (angl. “ Lion Rock“) Sigirijoje- įtraukta į UNESCO pasaulio paveldo sąrašą. Tai gigantiška monolitinė uola, ant kurios viršūnės 5-ame amžiuje buvo pastatyta karaliaus Kasyapos tvirtovė.
Savo akimis norėjome pamatyti šį stebuklą, savo kojomis užlipti į šią aukštą uolą!
Ir Lani, mūsų mažoji didvyrė, pradžioje pati lipo mažais laiptukais į viršų, kol pavargo. O tada jau, pasikeisdami, mudu ją nešėme ant rankų.
Teko lipti ir spiraliniais laiptais, kad pamatytume 1500 metų senumo freskas, nupieštas ant akmeninio iškyšulio uoloje. Net ir praėjus 15 amžių jos išliko spalvingomis bei laikomos pasaulio kultūros šedevru.
Kopiant į kalną, apstulbina Veidrodžio siena, kuri tebespindi taip pat, kaip ir prieš daugelį amžių, kai buvo ką tik sukurta.
Galiausiai, užlipus laiptais ant uolos viršaus, turime progos pailsėti. Vaikščiojame po beveik hektarą užimančios tvirtovės griuvėsius ir grožimės kraštovaizdžiu.
Tikrai įspūdinga, neeilinė vieta!
Sigirijos istorija remiasi vienuolių, po Kasyapo mirties apsigyvenusių Sigirijos kalne, rankraščiais, raižytais ant akmens plokštelių.
Sigirija dėl savo įspūdingumo, nepriekaištingo išplanavimo bei sudėtingų to meto naudojamų technologijų vertinama kaip vienas iš Antikinio pasaulio stebuklų.
* Bilieto kaina užsieniečiui: 4350 rupijų ( $30)

Nežinau kodėl neleidžia pridėti nuotraukų, tad daugiau nuotraukų ir įdomių pasakojimų iš mūsų kelionių www.GoLaniGo.com

11 thoughts on “Šri Lanka: LIŪTO UOLA SIGIRIJOJE- verta užlipti ir pamatyti tvirtovės griuvėsius ant uolos viršūnės”
  1. Nuostabus aprašymas.kas svajoja pamatyti Tanzaniją,galės vadovautis šiuo pasakojimu kaip gidu.Neįtikėtina,kad tiek pamatyta už tokią mažą kainą.Ir tiek nuotykių patirta.Sėkmės kitose kelionėse!

2. Paplūdimiai ten fantastiški. Nuotrauką keliant, pažymėkite tekste vietą ir paspaukskite ant žalios rodyklės po nuotrauką- turi įsikelti nuotraukos linkas

3. Taip, paplūdimių gražesnių turbūt sunku būtų rasti ir tikrai stebina, kad taip švaru…Bet skaitant apie jūsų pasiplaukiojimus su vietiniais prisimenu draugų atvejį, kai iš kruizo kažkur ties Madagaskaru nusipirko pasiplaukiojimą laiveliais po aplinkines salas ir taip kaip jums, pakilo staiga vėjas, jų laivelį apvertė, mobiliakai nuskendo arba sušlapo – sėdi visi ant apverstos valties vidury vandenyno, kadangi keli šiek tiek susižeidė, tai kraujas priviliojo ryklį… Ir jei kiti turistai, kitame laivelyje, nebūtų privertę savo ,,kapitono” grįžti jų ieškoti, nes tas, į klausimą kur dingo kitas ekipažas, atsakė, kad jie nuplaukė į kitas saleles, tai kruizinis laivas taip ir būtų išplaukęs ir juos palikęs. Taip, kad gerai, kai viskas gerai baigiasi, dabar tai smagūs nuotykiai ir prisiminimai, bet nejaučia jie ten atsakomybės už kito žmogaus gyvybę, gali rizikuoti ir sava, kad tik uždirbtų.
    O jūsų kelionė tikrai labai įdomi ir neįtikėtinai pigi, nes skaitant atrodė, kad tik mokėk ir mokėk už viską. 🙂

4. Man irgi malonus netikėtumas buvo kaina. Aš kažkaip visada įsivaizdavau, kad į Afrikos pietus, plius dar su safariu, be kokių 2,5 kiloeurų žmogui nėra net ko galvot. Nugi pasirodo, kad ne. Džiugu. 🙂

5. Na, 1105 eurai ne taip jau ir mažai, nes pagrindinis skrydis buvo labai brangus. Pavyzdžiui, 16 dienų kelionė į Indoneziją (iš jos 5 dienos Balyje) pernai mums, tai pačiai kompanijai, kainavo 2866 Lt, t.y. 830 eurų vienam asmeniui, o pamatėme nežmoniškai daug, nes ten yra ką žiūrėti, šalis didžiulė. Ir nepasakysiu, kad labai save ribojome, nors, aišku, niekad nesimaudėme prabangoje. Pagrindinės taisyklės: medžioji kiek įmanoma pigesnį pagrindinį skrydį, skrendi su rankiniu bagažu, kad būtum mobilus (beje, viskas, ko reikia, telpa), prieš kelionę labai daug dirbi: renki visą reikalingą informaciją ir nagrinėji visokius keliautojų įspūdžius, patarimus, atsiliepimus (ką būtina pamatyti, koks trumpiausias kelias tarp objektų, kokie tvarkaraščiai, jei jie egzistuoja, kokios įėjimo į objektus kainos ir pan.) , būtinai turi susidaryti maršruto kelis variantus, kad būtų galima kaitalioti, nes visada atsitinka kas nors nenumatyto. Svarbiausia sielų bendrystė, optimistiškas nusiteikimas ir bendras troškimas pamatyti. Ir, aišku, turi būti nedaug žmonių, geriausia trys, visur telpa, ir į kambarį, ir į tuktuką, ir kartu saugu.

6. truputį pasitaisysiu, pažiūrėjau į užrašus. Indonezija nuo Vilniaus truko 18,ne 16 dienų, skaičiuojant nuo Vilniaus, ir tai buvo pati pigiausia kelionė. Visos egzotiškos šalys gali kainuoti neįtikėtinai pigiai, kai pats esi sau kelionės vadovas ir gidas, ir priedo išvengi buvimo bandoje. O planuoti kelionę yra vien jaudinantis malonumas, ne darbas.

7. Būtų labai įdomu ir apie kelionę į Indoneziją paskaityti. O kai parašyta kas kiek kainuoja dar geriau, kad galėtum susigaudyt, nes niekad nežinai kada gali prireikti tokios informacijos ))

8. Kad aš tik šią kelionę aprašinėjau, nežinau kodėl, gal dėl patirto adrenalino. O apie Indoneziją, būtent apie kainas, dalyvavau polemikoje supermamoje-žmonės negalėjo patikėti, kad galima ir pigiai keliauti. Įdedu linką http://www.supermama.lt/forumas/index.php?showtopic=457079&st=36
    „Iš viso kelionė iš Vilniaus truko 18 dienų (sausio 28-vasario 15).Manau, kad pamatėme labai daug, o kad kainavo taip mažai, tai viską surašiau.Pigi šalis tiems, kuriems svarbu pamatyti ir kurie gali atsisakyt nuolatinio komforto“.
    Tai taikytina visoms šalims.

9. Tai nemažai žmonių įsivaizduoja, kad jei keliauji, tai labai daug ir išleidi)))) Tenka vis išgirsti pasakymus- jūs keliaujat,galit sau tai liesti))). Tik kai pasiūlai ir jiems kur išvažiuoti, tai ne pinigus tai susiveda, o į norą pajudėti iš vietos ar nežinojimą. O pasakojimo apie Indoneziją būtų smagu sulaukti.

10. Tai beveik visoms šalims galioja ta pati taisyklė – jei pats planuoji ir nesivaikai komforto, tai galima nebrangiai prasisukt. O dėl Tanzanijos nustebau tik dėl to, kad niekada neieškojau, todėl visai nesiorientavau skrydžių kainose. Dėl pietryčių azijos tai taip, žinau, kad bilietai iki vietos sudaro liūto dalį kelionės biudžeto.

Nu bet smagu, smagu, gerai, Euli, kad parašei, gal va dar kas iš Lietuvių paskaitęs susigundys safariu. 🙂 Aš tai jau gundausi. :)))