6 diena. Damaskas

Atsibudęs pažvelgiau pro langą. Traukinys pjauna visu greičiu per dykumas. Ei, o kodėl į kitą pusę, nei vakar, kai pajudėjom? Kai užmigau gi, važiavo į priešingą pusę. Pažvelgiau į laikrodį. Velnias, jau daugiau nei pusė valandos kai turėjom būti Damaske. Tikiuosi nepramiegojom Damasko ir nelekiam dabar visu greičiu kokio nors Irako link. Gal vakar ką ne taip supratom. Sustojus stotelėje, pamačiau besišypsantį mėlynakį prezidentą. Reiškia mes dar Sirijoje, nors tiek gerai. Po to, pagal savo žemėlapį atsekiau ir mūsų buvimo vietą. Viskas tvarkoj, tiesiog traukinys vėluoja. Kodėl į kitą pusę važiavo, neradau paaiškinimo.
Sustojus kažkokioj nykioj stoty mus varo lauk. Tai ir yra Damaskas. Gal ir gerai, kad traukinys vėlavo dvi valandas, tai bent pamiegojom padoriau ir į miestą atvažiavom ne 6 ryto, bet 8. Stotis yra ne Damasko centre, o kokie 6 km nuo jo. Gaudant taksi jau jautėmės, kaip vietiniai ir tik nusižvengėm į akis vienam taksistui, pasakius kosminę kainą. Pamatėm, kad niekas, realiom kainom taksi nesiūlo, patraukėm miesto link pėsčiomis. Suveikė. Vienas privažiavęs taksistas paklausė kiek duosit. Mes pasakėm, tada nusijuokė jis, bet paėmė mus. Nebeišdurinės čia mūsų, ne tie laikai. Mokam berods 50 lyrų (1 USD). Nuvežus mus į pasirinktą viešbutį „Sultan“ vietų neradome, bet paieškojus, kitame rajone suradome visai jaukų „Al Rabie“. Privalumas šio viešbučio tas, kad viduje yra gėlėmis apsodintas kiemelis, kuriame duoda pusryčius, ir šiaip gali maloniai sėdėti ir bendrauti. Įėjus į tą kiemelį žiauriai apsijuokiau, nes pareiškiau, kad kondicionierių galėtų ir išjungti, nes tame viešbutyje žvarboka, o ir lauke nekaršta. Tik po to supratau, kad tas kiemelis ir yra laukas, o ne patalpa su kondicionierium. Triviečio kambario kaina nesikandžioja– apie 11$ žmogui…

Daugiau rasite mano bloge: http://nj109.blogas.lt

One thought on “Sirija 2008. 2 d.”