Sesiolikta diena. Pirmadienis
Musu hostelyje netgi duoda pusrycius! 🙂 Kava, arbata, sausi pusryciai, siek tiek vaisiu ir tostinta duona su dzemu arba sviestuku 🙂 Pusryciams pats tas!

Pavalge keliaujam pasivaiksciot po rytine Playa Del Carmen. Panasu, kad veiksmas cia vyksta visa para, nes nuo pat ankstyvo ryto zmoniu visur pilna – tiek turistu, tiek viso ko pardaveju 🙂

Nors musu telefonai rodo panasia oro temperatura kaip ir buvo Cozumeli (apie 30 laipsniu), bet cia kazkaip tas karstis kitoks, stipresnis. Iprastai as mirstu nuo karscio, bet sikart ir Zygimantui jis perstiprus. Tad truputi pasivaikscioje griztam i hosteli ir kimbam i darbus!

Per pietus islendam i miesta pavalgyti pietuku meksikietisku patiekalu restoraniuke. As renkuosi salotas su tunu, o Zygimantas juros gerybiu troskinuka. Prisivalge traukiam darbuotis toliau.

Vakare, po darbu, atlegus didziajam karsciui vel lendam i miesta pasivaikscioti ir pavakarieniauti. Bevaikstant prieinam cia, Meksikoje, labai izymu kluba CocoBongo (ta kur per filma Kauke zaliagalvis Dzimas Keris davesi :)) ). Cancune taip i ji ir nenuejom. Einam pasiteraut del kainu cia. Kaina nepigesne ir cia – taciau zada toki pat gera sou – 17 pasirodymu per vakara, pasirodyme dalyvauja apie 300 dalyviu. Tiek su vietiniais, tiek su turistais pasikalbejus – visi vienareiksmiskai sutinka, kad i Coco Bongo nueiti tikrai verta, tad susigundom ir isigijam bilietus ir mes. Nusiperki bilieta ir visa vakara ka nori geri ir kiek nori geri, viskas iskaiciuota.

Nusipirke bilietus keliaujam i pasivaikscioti – sukam link papludymio. Pirmadienio vakara cia daug ramiau nei vakar 🙂 Tad ir papludymys atrodo grazesnis 🙂 Ech, koks geras jausmas eiti tuo minkstuciu svelnuciu smeliuku kai Karibu juros bangeles skalauja kojas… Pasaka 🙂

Pasivaikscioje keliaujam vakarienes – mus ispejo, kad kaip ir dera klubams, Coco Bongo maisto nebus. Tad “TripAdvisor TripAdvisor, kur skaniai pavalgyti si kart?”. Ir jis mums pataria italisko maisto restoraneli. Puiku, as visai noreciau kokios lazanijos :)) Ja ir gaunu! Zygimantas isitikimas juros gerybems – si karta pasirinko astunkoji! Ragaujam vienas is kito leksciu ir automatiskai is burnos slysta garsas “mmmm…” . Abieju patiekalai pasakiski!
Pasistiprine traukiam link namu – ruostis puostis. Coco Bongo Sou prasideda 23 valanda ir baigiasi 3 ryto, tad grize nutariam valandzike numigti. Man pavyksta, o Zygis pasivartes nutaria, kad uzmigti nepavyks, tad kaip ir keikviena laisva minute – dirba 🙂

Priejus prie klubo, ispudis toks… kaip Zygimantas sako “jauciuosi kaip atejes i mokyklos diskoteka” :)) Kol lauki eileje vaiksto mergina ir visiems dalina tuos pailgus balionus is kuriu galima ka nors lankstyti (vel man jie asocijuojasi su personazu is filmo Kauke, nes jis filmo metu daug kartu ten lankste visokius sunycius ir zirafas is ju :)) ). Eile ieiti i kluba – milziniska. Publika – nuo 18meciu iki 60meciu, visi krykstauja, dainuoja, soka dar eileje 🙂

Vos ieini i kluba, i rankas ibruka kazkoki kokteili. Tiesa, visai skanu 🙂 pro sekancias duris einant nuodugniai apiesko apsauga, o praejus pro apsaugini mergaite su mini sijoneliu siulo tekilos shota ;)) Bet mes nenusiteike taip rimtai, tad atsisakom 🙂

Bilietus pirkom prie staliuko, kad turetume kur atsisesti, ir labai tuo dziaugemes, nes staliukai ant pakylos, ir abi scenos puikiai matosi (stovimi bilietai beveik per pus pigesni, bet is stovimos zonos nesimato scenos, o kadangi mes ejom labiau pasiziureti sou nei sokti, tai labai dziaugemes taip pasirinke).

Na o Sou… ir apskirtai visas vakarelis buvo grandiozinis. Tokiam geram, nurautam, linksmam ir beprotiskam tuse nei as nei Zygimantas nebuvom buve. Kazkas TOOOOKIO!!!

Sokejai – profesionalai, negalejai nuo ju atplesti akiu. Sviesu, konfeti, dumu efektai – nu nerealus, per geriausius koncertus nevisada tokie buna… Pasirodymuose dalyvauja akrobatai, kurie kabodami ant virviu soka ore ir soka ISPUDINGAIIIII!!!!

Kiek tu pasirodymu buvo neskaiciavom, bet buvo Fredy Mercury, Madona, Spider Menas, Mulen Ruzas, Batmanas, Kaukes personazas, Guns n`Roses, Marilyn Manson, Zoro ir daug daug kitu ispudingu pasirodymu. Scenarijus sustatytas irgi idealiai – pasirodymas – gera klubine muzika su sokiais – pasirodymas – vel sokiai ir t.t. Tad ir pats pasisokti turi laiko, ir pasiziureti Sou turi laiko. Publika uzsivedus, viso vakarelio metu paleidziami tai konfeti, tai balionai tai ispudingai su garsu suderinti dumu stulpai. Tarpuose tarp pasirodymu kai vyksta sokiai ant scenos apsauga leidzia lipti ir sokti merginoms. Joms besokant is scenos apacios reguliariai paleidziami ventiliatoriai, tad kas su lengvais sijoneliais ar suknelem – buna iki puses apnuogintos, nes sijonai ir plaukai pakyla virs galvos. Kai taip nutinka – klykia visi – ir tos merginos kurioms taip nutiko, ir visi kurie tai mate :)))
Zodziais to nupasakoti neimanoma… Bet patirtis buvo nereali! Neveltui CNN rase, kad sis klubas daro geda Las Vegaso naktiniam gyvenimui :)) Mes Vegase aisku nebuvom, bet sunku isivaizduot kas galetu but labiau massive uz sita tusa! :))

P.S. Daugiau apie Coco Bongo kluba rasit www.cocobongo.com

Pacioje apacioje po nuotraukom esu ikelusi viena is pasirodymu 😉 ir pridedu keleta linku su trumpais filmukais, kad isivaizduoti kokia ten beprotybe dejosi :)))

15 thoughts on “Meksika: 16-oji diena. Playa Del Carmen Naktinis gyvenimas!”
  1. Įdomus kraštas dėl lietuviško palikimo, tik gaila, kad jis arba apleistas, arba kažkaip nei šiaip, nei taip atstatytas.

2. Atrodo visai neseniai buvau ir tada stebėjausi, kad nemačiau žmonių su išmaniaisiais gatvėse…O dabar, sakai, visi į juos nosis sukišę? Buvo tokie mieli – sėdi parke, šnekasi, vieni kitiems į akis žiūri, o dabar tapo kaip visi – lyg kartu, o iš tikrųjų kiekvienas sau 🙁

3. Tiesą sakant, dėl mobilių, tai va nemačiau, kad taip intensyviai „sėdėtų” juose, kaip pas mus. Gal tas daugiau Minskui būdinga.
    Lietuviškas palikimas mano akimis dar visai neblogai ten laikosi- pas mus dauguma objektų kur kas baisiau atrodo )))) Panemunės davars Rokiškio rajone, ne tik, kad netvarkomas buvo, kai šeimininkui gyvenančiam Amerikoje atiteko, bet dar šįmet ir gaisras jame kilo. Ir ką? Ogi nieko – nerūpi niekam.

4. O taip, apleistus objektus pas mus būtų galima vardinti ir vardinti…

5. Būdamas Minske galvojau ar yra skirtumas tarp Baltarusijos gyventojų ir Lietuvos gyventojų. Metro visi su išmaniais „sukišę nosis”. Nesiskiria nuo Lietuvos. Mieste labai mažai žmonių tai nėra kaip išskirti. Stilius: drabužiai ir šukuosenos- Minske pasirodė konservatyvoki, neiššaukiantys drabužiai. Visi švarūs, tvarkingi, nemačiau asocialių. Vilniečiai visa galva aukščiau- spalvočiau, įvairiau, laisviau.

6. Apie baltarusius turiu susidariusi keistą nuomonę. Gatvėje (Vilniuje) jie manevruoja be posūkių, kiša savo automobilius visur naglai, užleisti niekada nepadėkoja, o prekybos centruose irgi mandagumu netrykšta. Kita vertus, dar mokyklos laikais teko bendrauti su bendraamžiais iš vienos Minsko mokyklos. Viskas ten normaliai buvo su jais :).

7. Loreta, mano nuomonė panaši. Tenai nebuvo problemų su žmonėmis, užteko kultūros, dėmesingumo, supratimo. Pavyzdžiui kuro kolonėles ten mačiau tik modernias. Lydoje kolonėlėje susidarė eilė pirkėjų,- atsirado dar 2 pardavėjai ir neliko eilės. Viešbutyje draugas norėjo vaikui žaisliuką nupirkti,- liepė ateiti vėliau, nes šnekėjo su drauge ir rašė popierių. Vilniuje manau rodosi tie, kurie uždirba daugiau už vidurkį. Baltarusijoje priimta neišsišokti jei esi turtingas. Man taip sakė. Turi save prislopinti: aprangoje, elgesyje, pirkiniuose, automobiliuose. Kai toks asmuo atsiranda už saugios ribos, jis turi atsigriebti, pasirodyti, kad grįžęs turėtų ką atsiminti.

8. Bet ten juk nėra Lietuviško palikimo juk nei vienas didžiavyris nemokėjo lietuviškai visi kalbėjo ir įstatymus leido Rusėnų kalba 🙂

9. Dėl kalbos taip,- rusėnų kalba kanceliarinė. Pavardės irgi buvo su w: Radziwila. Bet buvo lojalūs Lietuvai (LDK), laikė save LDK gyventojais. Nes po Brastos unijos mažiau buvo religinės nesantaikos.

10. Paveldas – tai juk ne tik kalba. Daug svarbių LDK dalykų įvyko būtent tuose dabar Baltarusijai priklausančiuose kraštuose.

11. LDK paveldo Baltarusijoje daug. Jei nebūtų biurokratinio vizų režimo, praleisčiau ten kelis savaitgalius. Arti. Nereikia atostogų naudoti. Pigu. Tik viešbučių kainos neatitinka paslaugų ir mūsų supratimo apie viešbučius.

12. O aš daugiau ten nenoriu – buvau, patiko, pamačiau gražiausius dalykus ir užteko. O per tokius pailgintus savaitgalius kaip šis, gegužės 1 , tai galima ir geresnių įspūdžių suskraidyti:)

13. Pilnai pritariu suskraidymui. Tik man yra sunkiausia dalis suderinti interesus ar datas arba susirasti kompaniją. Krypčių kur noriu daugiau nei pas kiemo šunį blusų…

14. Su tom kryptim tai gryna tiesa 🙂 It kokios blusos… Ir po kiekvieno perskaityto kelionės aprašymo jų vis daugėja…

15. Lietuviškas palikimas mano akimis dar visai neblogai ten laikosi- pas mus dauguma objektų kur kas baisiau atrodo – sutinku su šita Arūnos mintimi.
    O dėl drabužių – nežinau, man vis regis, kad esame aršūs plagiatoriai, tapome „madingi” tačiau dažnai „neskoningi”. Man Minskas irgi pasirodė kuklesnis, bet vargu ar tai blogybė.