Na va pagaliau susiruosiau aprasyti savo keliones i Kenija ispudzius. Lankemes ten praeitu metu (2010) kovo 8-23 dienomis. Kaip kilo mintis aplankyti butent sia sali.. Ziurinejomes (per anglu agenturas) kelione i kuba, bet zmones, kurie lankesi kuboje mus atkalbejo, sake ten nelabai yra ka ziureti ir kainos nezmoniskai sukile…Taigi nusprendeme pasidairyti kokio kito nelabai brangaus varianto atostogoms, taip akys uzkliuvo uz Kenijos. Per anglu agenturas 2 savaitems i Kenija (su maistu viesbuciuose) galima nuskrist uz 500-600 svaru. Taip atradau www.africansafariclub.com, drasiai galiu teigti, jog tai pigiausias variantas pabuvoti Kenijoje. Pasiskaite atsiliepimus apie sio klubo viesbucius truputi issigandome, nes jie buvo gana ivairus…(taciau veliau patyreme, kad kartais neverta kreipti demesi i turbut per daug islepusiu keliautoju atsiliepimus). Pradejome sekti klubo siulomu kelioniu kainas mazdaug nuo sausio vidurio, pastebejome, jog karta per savaite ar karta per dvi savaites, kainos yra atnaujinamos ir kazkiek pakrenta (kelione buvome nusiziureje kovo 8-tai dienai, sausio men. ji kainavo apie 660 svaru). Keliavome 6-iese, taigi paskutines minutes laukti buvo baisoka, kad gali nelikti tiek vietu. 4 bendrakeleiviai kelione pirkosi vasario pradzioje, mokejo, jei gerai pamenu, apie 550 svaru, mes dviese dar nusprendeme luktelti, nes kiekviena savaite reiske pinigelius :). Po poros savaiciu kaina jau buvo 490 svaru, o kadangi pirkome vasario 14 d. tai dar gavome po 20 svaru nuolaidele. Bilietus i Londona (Gatwicka) ir atgal pirkome per aerlingus 550 lt i abi puses su bagazu. Na va bilietai yra, dabar liko laukti keliones dienos. Nuo maliarijos tableciu nutareme negerti, pasiskiepijome nuo hepatito A, o kadangi darant siuos skiepus pasake, jog valstybe dabar finansuoja skiepus nuo stabliges, tai pasidarem dar ir ta skiepuka (juk moketi nereikia :))

Kovo 8-ta vyrai su gelytem namo, o mes i oro uosta :). Londone nusileidome apie pietus, o skrydis i Mombasa tik vakare, tai teko „linksmai“ leisti laika oro uoste. Lektuvas didelis, trys keleiviu eiles, po tris sedynes. 2 kartus gauname maistuko, velai nakti karstas patiekalas, o ryte pusrycius. Skrydis truko 8 val. Pasiseke, nes pro lektuvo langa pamateme Kilimandzaro kalna, tai buvo vienas is mano tikslu, skrendant i sia kelione, deja veliau safaryje, mateme tik jo slaita, nes buvo apsiniauke :(. Bet tai bus gera proga kadanors sugryzti ir apsilankyti sio milzino papedeje…

Nusileidziame Mombasoje, pirmas ispudis – o siaubas kaip reiks kvepuoti, nes taip dusna, jog regis truksta oro. Oro uoste kol gauname vizas, kol patikrina pasus, jau varvame nuo prakaito (vezemes po keleta nuotrauku vizoms, bet nereikejo, nes oro uoste nuotrauka padaroma prie „vizu“ kioskelio).
Isejus mus pasitinka, susodina i autobusiuka, lagaminus uzmeta ant stogo :))))), na ir prasideda Kenijos groziai :). Lusnos, lusneles, skurdas…Karucius vieni traukia kiti stuma, jokiu asiliuku…Paklausiau ar galima fotografuoti vietinius, sako prasom, tik nekiskit pro langa kameru, galvoju na tam, kad zmones nematytu, jog juos paveiksluoji, o pasirodo, tam, kad jos niekas neistrauktu is ranku. Taigi dairydamiesi pro langa pasiekiame savo viesbuti (teko vaziuoti apie 80 km nuo Mombasos) – Laguna Sea Lodge.
Jooooo, vaizdas, kuri pamatome mus nuginkluoja, kas galejo rasyti blogus atsiliepimus apie toki rojaus kampeli!!!! Aukstu palmiu giraiteje isikure namukai (bungalai), baseinas, vandenynas… Zodziu pasaka…Nuotraukos pasakys daugiau uz mane.
Pasitinka mus dainuodamas personalas, vadybininkas susodina, duoda atsigerti, papasakoja apie viesbucio tvarka, apie exkursijas…Nors mes jau buvome nutare, kad imsime keliones is vietiniu, juk daug pigiau. Lagaminus nunesa i kambarius. Vienas namukas skirtas vieniems zmonems, labai faina, turi nuosava terasa…Namuke yra svetaine, uz uzuolaideliu miegamasis su dusu ir tualetu, vietos sociai. Vanduo duse surus, taigi padedama 5 L gelo vandens, veidui nuprausti, bei dantukams issivalyti.
Begam valgyti pietu. Apie maista… Maistas gan geras, gal tik pabosta, nes nelabai ivairus, bet man kaip zuvies megajai, tiko, valgiau zuvi ir pietums ir vakarienei. Pusryciams galedavai uzsisakyti omleta, kiausiniene, budavo desreliu, pupeliu…Pietums visai neblogas pasirinkimas, o vakarienei daug salotu ir rinkdavaisi patiekala is meniu, budavo vienas zuvies ir vienas mesos patiekalas, porcija nedidele, bet gali uzsisakyti keleta, jei mazai pasirodo :). Gerimai i kaina mums nebuvo iskaiciuoti, tik pusryciams gaudavome sulciu ir kavos. Bet pirkti gerimus nera brangu, alus 1,5 eur, kokakola 🙂 0,9 eur, nors veliau kola pirkdavome miestelyje. Vandens viesbutyje taip pat galima nusipirkti, 5 L kainuoja apie pora eur.
Po pietu isgereme po kokteiliuka (nes vezemes romo:)) ir islindome i papludimi. Iskart prisitate papludimio berniukai, siulydami ekskursijas, pasakeme, kad mums pirma diena, ir kad ryt galesime apie tai pakalbeti. Nera jie jau tokie ikyrus, kaip skaiteme pries tai. Beveik visas keliones pirkome is Jeimso ir Normano, ten kaip supratome jie „kieciausi“ :). Paskui visiems pasakydavome kad imame keliones is ju ir visi ilgai nesigincije nueidavo, arba ateidavo pats Normanas ir juos nuvarydavo, rekdamas, kad nelistu prie jo klientu :). Zodziu beveik monopolija :D. Mes juos visus vadinome katinais :).
Siaip bendra informacija – oras buvo iki 40 laipsniu, vanduo 33-34 :)).

Kelione laivu. Pasiplaukiojimas laivu kainavo 30 USD zmogui (nepamenu kiek prase.. gal 30 EUR), bet ekskursija buvo tikrai sauni. Isplaukeme nuo viesbucio, plaukeme su sustojimais, nes reikejo, tai benzino uzsipilti, tai lopsterius nupirkti :). Nuplaukeme iki rifo ir sokome i vandeni. Nardeme su vamzdukais, tik vanduo buvo gana aukstai pakiles, taigi koralai buvo gilokai ir nesimate ju nuostabiu spalvu, bet vistiek buvo liuks :). Po pasinardymo lauke pietus pasakiskai baltame papludimyje. Stalas buvo laivo bure :), gavome po lopsteri, taip pat keptu zuvu, fri bulviciu ir mango, bei ananasu, vaisiai buvo super skanus, ne tokie kaip viesbutyje. Vanduo toje vietoje buvo tiesiog karstas, net nemalonu lipti i vandenyna. Nors ir tepemes kremu, bet musu isbalusiai po ziemos odai, tai nepadejo, visu peciai nusilupo:). As pora naktu miegojau tarsi su atviromis zaizdomis ant nugaros :(. O kadangi visa diena prabuvau su akiniais nuo saules ir kepure, tai vakare atrodziau ispudingai – buvau ZORO, puse veido balta, o apacia kaip burokelis. Draugai sake nepyk, bet mes negalim ziuredami i tave nulaikyti sypsenos:) Vykstant i tokias salis reikia butinai pasiimti kokio rimtesnio tepaliuko nuo nudegimo.
Kita diena musu pilvukai siek tiek pareiske nepasitenkinima lopsteriu ir zuvyte, bet nieko – vaistu juk prisivezeme:).

KILIFIS. Siandien susitareme susitikti su Jeimsu ir palikti avansa uz pirmaja kelione vietiniame kaimelyje – Kilifi. Ejome papludimiu, o mus lydejo vietinis berniukas. Iejus i miestuka, pajauteme TIKRAJA Afrika, ejome beveik per zmoniu kiemus, kuriuose lakste vistos ir vaikai :). Vietiniai sake, jog miestuke gana saugu ir sutemus, tik nevertetu eiti pestute iki viesbucio… Taxi ten ivairus 🙂 – tuk tukai, motociklai, dviraciai…Is miestuko gryzome Tuk tuku, mokejome 200 silingu (veza 3 zmogeliukus, nors galima isiprasyti ir 4-iems :)), kitakart buvome naglesni ir sakeme mokesime 150, na ir aisku sutiko :). Apie pinigus 100 silingu – 1 euras.

Kaimelis. Vakare sugalvojome nueiti pasivaikscioti i vietini nediduka kaimeli prie viesbucio. Apipuole vaikai, jiems labai patiko pozuoti nuotraukoms, bet kai nufotografuodavome turejome jiems parodyti kaip isejo nuotrauka, o tiek dziaugsmo buvo save pamacius! Tik vienas verslininkas pasitaike, grieztai pareiske, kad jo nefotkinti arba uz tai moketi pinigus :). Gailejomes, jog neturejome jokiu saldainuku vaikams, prisizadejome sau gryzti su saldumynais, deja neberadome tam laiko.

Exkursija „puksciu paziureti“. Si ekskursija kainavo 85 USD zmogui. Kelemes anksti (apskritai per atostogas tik keleta dienu leidome sau ilgiau pamiegoti, o siaip keldavomes apie 5-6 ryto, nes kur nors vykdavome), pirma vieta kur vykome – stebeti pauksciu. Didziule vietove, kuria uzlieja vanduo, pasivaikscioti buvo tikrai idomu, deja zadetu pauksciu nelabai pamateme, flamingus kelis mateme labai toli. Prasiejome tokiu kabanciu tilteliu, mateme daug krabu. Visa vietove vien kriaukles, kada pasilenki, net girdi kaip jos „snekasi“. Veliau vaziavome i grazu papludimi, pasiseke pamatyti nerealios spalvos jura, po lietaus upe, kuri iteka i vandenyna buvo visa ruda, taigi vanduo atrode ispudingai, o dar ispudingiau ten besimaudantys juodukai vaikai :).Pasigereje sokoladine jura patraukeme i gyvaciu ferma. Buvo gana idomu, nes suzinojome daug naujo apie gyvates, priejus prie vieno narvo ir pradejus ieskoti LABAI nuodingos gyvates, jos ten nebuvo, va tada pasidare neramu, pradejome dairytis po kojomis :DDD. Pietus vietineje kavinukeje, bet labai skanus ir po pietu nedidukas ZOO. Ten gyvena labai fainas vezliukas, kuris mus sekiojo kaip suniukas, siaip pats ZOO nesuzavejo, daug pauksciu, kurie prisristi uz kojos, kraupiai atrodo. Paskui mums buvo paaiskinta, kad tai tarsi prieglauda sergantiems gyvunams ir kada jie pasveiksta, isleidziami ilaisve. Ekskursijos pabaigoje mus nuveze i patalpas (jei taip galima pavadinti), kur zmones gamina suvenyrus. Yra didele parduotuve kur gali ju isigyti, bet brangu ir negalima deretis. O sistema tokia, zmogus padares tam tikra suvenyra gauna kazkoki procenta nuo kainos ji pardavus. Apskritai geriausia suvenyrus pirkti MILINDI miestelyje, kur yra suvenyru turgus, didelis, dildelis!! Ten su draugu po ekskursijos ir nuvaziavome. Vaziavome vietiniu mikriuku, jau vien tai buvo atrakcija :). Mikriukas kaip guminis, atrodo lipa ir lipa zmones :). Nusipirkome ten paveikslus, tarkim uz maniski prase 3500 silingu, nusiderejau iki 1600. Uz mazas kaukes prase 200 uz kiekviena, nupirkau 3 uz 200 ligtai…Zodziu deretis, deretis, deretis….

Prasideda pagrindine atrakcija – safaris. Vel isvykimas ankstyva ryta, nes kelias netrumpas. Tiesa safaris mums kainavo 310 USD zmogui (3 dienos, 2 nakvynes tikrai geruose viesbuciuose). Ivaziavus i parka, dairomes (Tsavo East) – nieko. Vairuotojas pradejo rodyti gyvunus esancius laaaaabai toli, net nesupratau kaip jis juos pastebi. Stai ziurekit zebras, o va dramblai, kazkur tolumoje taskeliai, pauksciai…Kazkaip nusivyleme, tikejomes tuos gyvunus is arciau pamatyti, na gazeliu mateme prie pat automobilio, bet norejosi zirafai kakla paglostyti :). Vaziavome su mikriuku, kurio stogas pasikelia, taigi atsistoji ir gali fotografuoti. Apie pietus atvykome i pirma nakvynes vieta (paciama safario parke), cia pavalgeme pietus, pailsejome ir po pietu, kai saule ne tokia karsta, vel ieskoti gyvunu.
Viesbutis tikrai ispudingas!!! Kambariai didziuliai, pro langa matosi girdykla, kur ateina gyvunai gerti, iki jos gali nueiti ir sedeti pavesineje grynai virs girdyklos. Maistas superinis. Taigi papietaujame, padrybsome prie baseino, ir vel i medziokle :). Sikart sekmingiau! Tik isvaziavus salia kelio baloje randame buivolus, drambliu kaimenes ganosi visai salia keliuko, sake cia drambliai gana pikti, buvo atveju kai apverte turistu automobili, net ir mums tenka nuo vieno sprukti. Drambliu spalva nereali, nes jie apsitaske vietine zeme (nuo saulytes ir visokiausiu skraidanciu gyviu), taigi visi morkviniai :). Zebrai, zirafos.. ir stai liute sedi sau prie pat kelio!!! Musu gidai pranesa per racijas kitiems, kaip supratome liutai cia retenybe, deja kol visi sulekia, liutei pabosta pozuoti ir ji nueina, o mes dar spejome ja psigrozeti. Jau prietemoje gryztame i viesbuti, kur pilna driezu, bezdzioniu, siksnosparniu.. Po vakarienes einame pasedeti prie girdyklos, vesoka, o as neisimeciau nieko ilgomis rankovemis (butina paimti koki dzemperiuka, nes safaris prasideda anksti ryte, tada irgi vesoka). Ateina 3 buivolai, atsigeria ir isitaiso miegoti, daugiau gyvunu vakare nesulaukiame. O ryte prabude matome, jog girdykloje drybso begemotas! Aplink viesbuti visur kokio 1 m aukscio tvorele nuo gyvunu, taigi kaciukui tikrai nebutu sudetinga ja persokti, bet vaiksto ginkluota apsauga.

Antra safario diena. Vaziuojant vienoje vietoje vairuotojas pasiulo lazintis. Priesais didziule pieva, sako jei ja perbegat duosiu 1000 USD, hmmmm susimasteme kas cia taip baisaus gali nutikti, o jis paaiskina, jog zoleje labai daug gyvaciu ir negali zinoti is kur tave pastebes liutas, nes labai atvira tertorija, na aisku bandyti mes nedristame :). Apskritai labai bijojome, kad neduok dieve kam pilvukas pareikalautu sustojimo :), ka reiktu daryti?? is masinos islipti grieztai draudziama… Isvaziuojame is Tsavo East ir vaziuojame link Tsavo West parko. Vaziuojant greitkeliu, per ji begioja zebrai – faina :). Sis parkas kitoks, daug krumu, todel siek tiek sunkiau pastebeti gyvunus. Yra aptvertas rezervuaras, kuriame gyvena raganosiai, labai norime juos pamatyti…vaziuojame link viesbucio kalnuose, nuo jo vaizdai pasakiski, vel pietus, poilsis, kurio metu i viesbuti atlekia banda babuinu :).
Popietinis safaris – raganosiu paieska nenusiseka :(, taciau pamatome daugybe zebru, zirafu, antilopiu, drambliu.. Ispudinga visa tai stebeti laukineje gamtoje.. stai griauciai guli, ai begemotas numires arba patapes kazkieno pietumis :). Taciau pasiseka pamatyti labai reta vaizda – liutu medaus menesi :), stebime ju meiles zaidimus…ir jauciames lyg penkiameciai is uz krumu stebintys, besibuciuojancia porele :).Gryzus i viesbuti musu laukia nuostabi naujiena – leopardas atejes pavalgyti. Uz viesbucio tvoreles, gal uz 15 metru, pastatytas medinis karkasas, ant kurio pakabinama mesa, ir ateina chaliavcikai :)) leopardai pavalgyti, nuostabu, koks grazus, super! Paciam viesbutyje buvo labai daug vabaliuku, kuriuos mes pramineme drambliukais, nes jie su trumpu straubliuku, baisiausia tai, jog ju sarvas labai kietas ir jie ziauriai traska, kai ant ju uzlipi, o neuzlipti neimanoma, nes ten ju pilna. Po vakarienes ateina dygiakiaules, grazuoles, zodziu veiksmas ir gyvenimas vyksta, draugai shakalus mate, deja man nepasiseke. Aisku nakti atsidarius langu miegoti nedrysome :)…

Trecia diena. Vaziuojame paziureti krokodilu ir begemotu. Labai norejome pamatyti kilimandzaro kalna, deja apsiniauke ir matesi tik kalno slaitas, bet vien pamacius slaita, darosi baisu pagalvojus, tai kokio dydzio pats kalnas!!?? Nuvaziavus i krokodilyna :), nusiviliame, pamatome tik viena kroka gulinti kitapus upes, pasislepusi uz palmes, ir tolumoje is vandens islindusias begemoto akis, zodziu nieko gero…
Laukia kelione namo, vairuotojas pasiulo apsilankyti masaju kaime pakeliui, sutinkame. Susimokame 1000 silingu uz zmogu (zmones gyvene kartu viesbutyje sake 500 mokejo :)), jie mums pasoka, padainuoja, pasokame kartu su jais…Ieiname i kaimeli, trumpai papasakojama kaip jie cia gyvena, kaip ikuria ugni (nors paskui pamatome ant zemes degtuku dezute :)) na ir prasideda turgus….smarkiai nusiderejus nusiperku verini ant kaklo, su kuriuo palindusi po dusu, nesuprantu kas vyksta, nes byra juodi dazu gabaliukai :(. Iseinant is kaimelio gavau labai viliojanti pasiulyma – vienas masajus sako: as tau padainuosiu ir lik cia gyventi su manimi :), va kokiu perspektyvu ten galima susirasti :DD. Mes veliau pasvarsteme, ar nebus jie masajai nuo 8 ryto iki 17 val vakaro 🙂 gal atvaziuoja kaip i darba i ta kaimeli, na kas gali zinoti. Nors mums gidas pasakojo, kad dar ir dabar tikras masajus, jei nori vesti, pirma turi uzmusti liuta, nezinau kiek cia teisybes…
Link viesbucio vaziuojame trumpesniu keliu – zvyrkeliu, bet kokie vaizdai!!!!Kiekvienas vaikas pamates mus bega griudamas mums pamojuoti, sodybos, be elektros, be vandens… Gidas pasakojo kaimieciu gyvenima – vyras sedi po palme ir geria vyna, o zmona su vaiku ant kupros ir baku ant galvos eina vandens kokius 5-7 km, ir taip keleta kartu per diena…Linksma :)..Zodziu tas gabalas kelio buvo tikrai ispudingas, isiliejome i tikraja nesuturistinta afrika. Vairuotojas atidave vaikams tuscius vandens buteliukus, jie tokie laimingi buvo, sako vaikai juose nesasi vandeni i mokykla. Gryzome i viesbuti. O cia jau visi zino, jog tapome liudininkais kaip liutai daro „dzigi dzigi“ :D, tenka viska pasakoti :).

Zvejyba garlaiviu. Si karta musu kompanija isyra, 2 zmogeliukai isvaziuoja nardyti, o mes 4-iese zvejoti. Zvejyba kainavo tikrai nemzai – pusdienis apie 90 USD, aisku tikejomes geros zukles :), deja….Pagavome viena Eldorado (ispudinga zuvis), juroje mateme sokinejancia burzuve, na buvo ganetinai idomus pasiplaukiojimas, aisku gal siek tiek brangokas :). Draugai tuo metu narde, labai buvo patenkinti, nea pamate dauuug grozybiu. Taciau musu vyrai nutare nepasiduoti ir kita diena plaukti zvejoti su paprastu vietiniu zmoniu laiveliu. Aisku jokio stogo virs galvos, visadiena kepina saule…ir ka jus manot :D, gryzo tokio azarto pagauti, nes laimikis tikrai buvo puikus. 7 tunai ir apie 80 kg Melynasis Merlinas, ispudinga zuvis, vyrukai paskui su pilvais melynais vaiksciojo, nes tokia zuvyte istraukti is vandens tikrai pareikalavo daug jegu. Merlyna ir keleta tunu atidaveme vietiniams, kuo jie labai apsidziauge, likusius tunus nuneseme i viesbucio virtuve papraseme, jog virejas mums paruostu vakariene, o kitas zuvis pasiliktu sau, gaves keleta zuvu savam vartojimui virejas mums pateike tokiaaa vakariene! Pirma kart gyvenime valgiau sviezia kepta tuna, na nemoku apsakyti kaip skanu buvo :).

Mombasa. Viena diena pasiememe ekskursija i Mombasa. Tikrai neprisimenu kiek ji kainavo, gal 25 USD zmogui. Idomu miesta pamatyti, labai judrus, kas automobiliu vaziuoja, kas vezima stumia…Bardakelis, bet idomu.

Snorkliname. Dar viena dienos ekskursija buvo panardyti su vamzdeliais (snorklinti). Kainavo velgi apie 80 USD zmogui. Isvaziavome labai anksti dar saulei nepatekejus, nes kelias tolimas, ir reikia speti Mombasoje i kelta, kol vanduo nenusluges (keltas kelia tik anksti ryte ir vakarop, nes diena vanduo perdaug nuslugsta). Nuvaziave iki isplaukimo vietos, pavalgome pusrycius, ir sedame i laivuka, prie manes prieina piziuretojas ir paklausia ar turiu 16 m, tai gerokai pralinksmina visus, ir aisku paglosto mano savimeile :DDD. Plaukiame ieskoti delfinu ir mums pasiseka! Delfinai sokineja ir zaidziasi visai netoli laivo ir leidzia jais grozetis. Gidas pasako, jog uz papildoma mokesti galima pasimaudyti su delfinais, niekaip nesuprantame uz ka TAS papildomas mokestis, ne delfinams juk moketume..Taciau niekas nesiryzta lysti i vandeni ir isbandyti jodinejima ant delfino.
Priplaukiame rifa, uzsidedame snorklinimo „amunicija“ ir neriame…O jau grozis, grozis!! Pries tai buvo grieztai pasakyta neatsilikti nuo vadovo, nes kur baigiasi rifas, ten jau gali buti rikliuku :). Koralai prie pat, beveik bamba kutena, spalvos nerealios, zuvys didziuleees ir spalvotos, juru zvaigzdes ir visas kitas povandeninis grozis atsiskleidzia mums kaip ant delno.
Po nardymo plaukiame i sala, iki laivo atvyksta valteles-taxi, kurios nugabena mus i kranta. Saloje gauname pietus, NEREALIUS pietus, krabai, zuvys…zodziu prikemsame pilvus kaip reikiant, pasivaikstome po sala, po vietine kaimeli, prisirenkame graziu kriaukliu ir atgal i laiva.

Paskutine diena. Pagal grafika, mums nuskridus i Londona, tektu visa diena sedeti oro uoste ir laukti skrydzio i LT. Ryte pranesa, jog musu skrydis siek tiek veluos, taigi galime ilgiau pasilikti viesbutyje, dziugu – cia geriau nei sedeti Londono oro uoste…Po keliu val. pranesa, jog skrydis dar atkeltas, taigi gauname viesbutyje nemokamus pietus – dar dziugiau, bet jau siek tiek neramu….Kai vel gauname informacija, apie dar kelioms valandoms atkelta skrydi, sunerimstame visai….Stai pagaliau sedame i autobusiuka ir vaziuojame link oro uosto…Mombasoje kamstis – stovime, langai atidaryti, nes karsta, staiga moteriske, sedejusi prie lango surinka, nelabai suprantame kas vyksta, pasirodo vietinis eidamas salia autobusiuko, tiesiog ikiso ranka pro langa, nutrauke jos auksine grandinele nuo kaklo ir pabego…Stai tada as supratau gido zodziu isgirstus pirma diena – fotografuodami nekiskite kameru pro langa…Vairuotojas klausia – ka darysime, ar vaziuosime i policija, aisku visi nusprendzia, jog neverta ir toliau judame link oro uosto. Lektuvas pakyla gal 20 min veliau nei buvo pranesta, leidziantis Londone tenka apsukti keleta ratu, nes is pirmo karto lektuvas nenutupia…Begame per visa oro uosta iskore liezuvius ir pribege prie airlingus vartu isgirstame – sorry guys you are to late….pavelavome kokia 20 min…ziauru! Na ka ieskomes viesbucio nakvynei ir skrydzio kitai dienai namo, aciu dievui skrydi randame nebrangiai..Bet keliones islaidos vistiek netiketai isauga – naktis viesbutyje ir naujas bilietas i Vilniu…Dar iki siol bandome atgauti pinigelius, del velavusio skrydzio, taciau kazi ar pasiseks…Latviuku pora buvusi tame paciame viesbutyje (Kenijoje) tiurskesi baseine ir dziaugesi skrydzio velavimu, nes buvo apsidraude, o kadangi lektuvas velavo nemazai valandeliu, tai jiems gal ir puse keliones atsipirko :DDD.

Suma sumarum, kelione LIUKS! Islaidos apie 4500-5000 LT zmogeliukui su viskuo, nes ekskursijos gana brangios.

One thought on “Kenijos grožybės”