Sekmadienis.
Skridom apie keturias keturiasdešimt minučių. Lėktuve žiūrėjom pro mažą langelį buvo įdomu.Apie puse pirmos atskridom į Egipto kurortą Hurgado oro uostą. Buvo daug žmonių eilėj ir iš užsienio atskridusiu. Lauke dykumos smėlis, kaip įdomu. Lauke labai gražu, graži gamta. Paskui ėjom į miestelį ir apžiūrėjom įvaires parduotuves, bet vyrai prašė, prašė ateit i parduotuvę ir pirkti… Man įdomu miestelyje. Vyrai mėgsta pralinksminti, žaisti su vyresniais arba vaikais. Aš pirmą kartą mačiau ką jie darė. Po vakarienės diskotekoj šokėjas vyras rodė kaip šokti. Paskui šoko, rūkė kaljaną.
Pirmadienis.
Važiavom į Luksoną ryte 4h važiavom į Luksono šventyklas. Ten apžiūrėjom Luksono šventyklos fasadą, Rausvo grainto obelisk, Atmono šventyklos rekonstrukciją, Didžiąją hipostilų salę, Atmono šventyklą, centrinę kiemą, Šventajų ežerą, apžiūtėjom Karnako komplekso planą, Karnalo šventyklą. Paskui matėm Memnaro kolosnį Vakarų kranto dykumoje Hačepsutos šventyklą, Mentuchotepo II šventyklą, Anubio šventyklėlį, ten apžiūrėjom buvo įdomu. Po šventyklos važiavom į Karalių slėnį, pamatėm Rausio VI kapą, Tutanchamomo kapą, Tutmorio III kapą. Po Luksoro važiavom į Hurgadą į viešbutį.
Antradienis.
Važiavom į Gilfuno salą apie 13h. Paėmėm nardymo akinius su vamzdeliu, plaukmenis. Plaukėm laive be basučių, visi vaikščiojom basi. Man patiko laive. Buvo stiprus vėjas. Mūsų laive iš viso buvo 3aukštai. Prie Gilfuno salos įlipom į valtį ir plaukėm I Gilfuno salą. Sala yra Raudonojoj jūroj.. Paskui plaukiojau su akiniais juroj ir apžiūrėjau po vandeniu žuvėles ir įvairius akmenius ir koralus. Buvo įdomu. Raudonoj jūroj daug druskos. Po kurio laiko atgal plaukėm su valtimi į laivą. Plaukėm toliau į kitą vietą. Trečiame aukšte apžiūrėjom, fotogravavom. Ten žmonės plaukė giloje jūroj. Paskui valgėm pietus. Ilgai plaukėm apie 1h į Hurgadą.
Trečiadienis.
13h važiavau džipais į dykumą. Pėsčiomis lipom kalną ir apžiūrėjom visus kalnus. Po to važiavom į dykumą, ten gyvena žmonės. Išlipom iš džipų. Gidė lydėjo mus į namelį, sėdėjom ant kilimo, be batų, gidė pasakojo kaip gyvena žmonės dykumoje. Dykumoje kartu gyvena 30 žmonių bedninų. Jie negalėjo gyventi be vandens, todėl vyrai iškasė smėlyje duobę ir pasidarė šulinį, ten atsirado vanduo. Mes apžiūrėjom namus, mažą bažnyčią, kupranugarius, moterys padarė duonos. Mes su sese jojom kupranugariu ir man patiko Po to ėjom į namelį, ten apžiūrėjom kilimus, rankines, kilimėlius, ten galima nusipirkti. Paskui ėjom į kalną ir nuo kalno stebėjom, kaip saulė nusileis. Tada ėjom į namelį ir laukėm pietų. Pietavom, vakare visi žmonės stovėjo ir žiūrėjom kaip egiptiečiai vyrai dainavo. Man patiko Vakare grįžom atgal į viešbutį. Man patiko važiuoti džipu.
Ketvirtadienis.
13h Važiavom į uostą prie jūros. Mes plaukėm laivu 3valandas. Po to mes ėjom į laivo vidų ir apžiūrėjom pro langą po vandeniu. Matėm daug įvairių spalvų žuvų, žuvyčių, koralų. Labai įdomu, ten gylis 5 metrai. Apie puse šešių grįžom namo. Pailsėjom 19h ėjom į restoraną, vakarieniavom. Po vakarienės pasivaikščiojom po miestą ir nupirkom dovanų.
Penktadienis.
Ryte 2h važiavom į Kairą. Man nepatiko Kaire, nes ten baisus miestas. Nešvaru, daug šukšlių, netvarkinga. Sostinėje Kaire 22,0 milijonai žmonių. Važiavom į Giros plynaukštė kur Didžioji piramidė. Tokios gražios piramidės Mess u sese ir tėte pirkom bilietus ir ėjom į piramidės vidų ir apžiūrėjom kapą, ten seniau buvo daug auksių, o dabar nebėra. Piramidės siena buvo auksinė spindėjo, o dabar nebėra aukso, labai mažai liko. Kažkokie vyrai pavogė daug auksių. Žiūrėjom Faraono kamerą, pėsčiomis. Didžioji galerija, kurios beveik 9m aukščio koridorius. Po to važiavom arti pažiūrėti Sfinkso. Ten apžiūrėjom Sfinksą (liūtas su žmogaus galva). Matėm Faraonės piramidę su šventyklėle. Ten buvo įdomu. Paskui važiavom į Egipto meno muziejus. Ten apžiūrėjom Tutanchamono galeriją, Ka – Apero statulą, Auksinę Tujos pomirtinę kaukę, Rorėtės akmenį, Kodo išsifravimą. Po muziejaus ėjom į restoraną. Ten pietavom, tiek daug žmonių sėdėjom restorane. Po pietų važiavom į miestą ir ten aš su tėte ir sese pasivaikščiojom savarankiškai ir apžiūrėjom turgų. Labai daug parduotuvių, bet brangu. Mačiau didelę bažnyčią musulmonai meldėsi tik vyrai, o ne moterys. Po to važiavom į Hurgadą. .
Man patiko Egiptas

5 thoughts on “Kelionė po Egiptą :) 2008”
  1. Man asmeniškai Vokietija paliko labai didelį įspūdį , kalbu konkrečiai apie pietų Vokietija.
    Buvau ir vėl važiuosiu.

2. Žinau kelias geras vietas, ten labai gražu ,labai skanu ,labai saugu ir visai nebrangu.