Kelione i zakopane prasidejo viena treciadienio ryta. Taip jau isejo kad i kelione isvaziavome tik 16 h. Nes musu audrute (audi a4 ne pirmos jaunystes, bet ne karto nepavedusi) sugalvojo papokstauti. Taciau viska sutvarkem, susidejom lagaminus pasienem suni ir i trasa. Taip keliaujam as draugas ir musu Meta 10 menesiu prancuzu buldogo misrunas. Kadangi Meta nuo 2 men jau vazineja su manim tai jokiu problemu del vaziavimo nera. Meta cipuota ir turi pasa del visa pikta jei kas tikrintu. Taip pat pries keluone nusipurkom petnesas ir saugos dirza 🙂 nora Metutei labiausiai patinka pas mane ant keliu. Ja masinoj labai migdo, tad visa laika praleista masinoj pramiegojo. Isvaziave apie 16 h apie 21 h pasiekem Varsuva. Viesbucio ieskojau likus apie valandai kelio iki Varsuvos per bookinga. Norejau kad butu normalus ir priimtu su sunim taip pat kad nebutu Varsuvos centre. Nakvojom hotel boss geras viesbutis uz suni teko pakloti 50 zlotu. Ryte issimiehoje patraukem link Zakopanes ir apie 16 h buvom jau ten. Kelias buvo geras, tiesa yra ne mazai kelio remonto, bet niekur ilgai nestovejom. Ir niekur per visa kelione neteko moketi uz kelia. Prie Zakopanes truputi pastovejom kamsty. Ir stai isgirtoji Zakopane. Nakvojom viesbuty willa excelsior. Viesbutis arti centro nera brangus uz suni papildomai moketi nereikia parkingas irgi nemokamas, taciau kambarys ne pirmos jaunystes nedidelis ir ziauriai prasta lova…na bet porai naktu visai neblogai. Iskart uz viesbucio matosi kalnai. Oras buvo puikus. Nors rode kad Zakopanej istisai lyja, taciau nelijo visai buvo netgi karsta ir nuolat svieste saule, tik kalbuose aukstai vesiau. Zakopane turi ilga gatve kazkas panasaus kaip Palangos Basanaviciaus gatve. Pilna kaviniu, parduotuviu ir minia zmoniu. O kainos dziugina aki tikrai jauciasi kad ten pigiau. Prekiaja avies kailiais, didelis avies kailis tik 18 e 🙂 tuo ir baigesni diena. Kita diena nusprendem pasikelti i kalna Gubalowka nuo kurio matosi zakopanes panorama. Buvo tikrai verta grazus vaizas kalnai. Pasikelimas zmogui kainuoja apie 23 zlotus suniui 5 zlotai.   Po to sedom i automobili ir nusprendem vaziuoti i Slovakija Liptovsky Mikulas pasiziureti. Labai grazus kelias kalnu vaizdai, is visu pusiu. O pats mieztelis rai toks nieko ypatingo tustokas. Bet kelias iki jo labai patiko. Is jo vaziavome i Strebski ples, kilome tikrai aukstai kelias labai vingiuotas uzkilus yra kalnu ezeras ir grazus kalnu vaizdas. Sekancia diena pasivaiksciojome po Zakopane ir isvaziavome i Krokuva buvo labai karsta daug zmoniu todel tem pabuvom trumpai…isvaziavom i Kielce kur ir nakvojom. Labai grazus miestelis. Nakvojom best western viesbuty kuris buvo geras ir labai nebrangus. Isejus is viesbucio yra labai grazi ilga gatve, kur fainai pasivaiksciot. Kita diena lauke kelias namo. 🙂

One thought on “Kelione i zakopane”
  1. O ką reiškia ta vaikų linija, palaikote kažką? Nes kaip ir tų savanorių mažoka ir vaikas tik vienas 🙂