Pradėsiu nuo to,kad kelionę sugalvojau ekspromtu. Naršiau internete pigių skrydžių ir radau. Vilnius-Tel Avivas-Vilnius tik 180 LTL. Nuspresta,aplankyt Jeruzalę ir pasišildyt prie Raudonosios jūros.
Į Tel Avivą atskridom vakare,laikas kaip ir LT. Iš oro uosto iki miesto galima nuvažiuot traukiniu-autobusu už 35 NIS arba taxi. Mes pasirinkom taxi,dar Vilniuje užsakiau „taxigold” už 45 USD,mus, 4 suaugusieji ir bagažas, nuvežė su vėjeliu ir naujutėlqaite KIA.
Kitą rytą važiavom i Eilato kurortą. Važiavom tarpmiestiniu autobusu. Bilietai Tel Aviv- Eilatas ir Eilatas – Jeruzalė kainavo 202 LTL.Važiavom su Eged kompanija.http://www.egged.co.il/RU/ Labai patiko pervažiuot visą šalį.
Eilatas-gražus kurortas. Jūra šilta. Apie pležinį poilsį rašyt daug nėra ką. Penktadienį pas žydus prasideda šabas,jie nedirba. Todėl planuodami kelionę turėkit tai omeny.Transportas nevažiuoja,parduotuvės nedirba,kavos negausit kur atsigert 🙂 Mes šabą praleidom viešbuty ” viskas įskaičiuota” besimėgaudami geru oru,skaniu vynu ir nuostabiu maistu.
Kainos: viskas brangu. Vynas prasideda nuo 33 NIS,tai kai akcija 3 buteliai už 100 NIS. Restorane patiekalai nuo 80 NIS. Skardinė alaus nuo 10 NIS.Benzinas 8,70 NIS.Negyvos jūros purvas 10 NIS.
Jeruzalė: miestas apie kurį galima pasakot amžinai ir nepapasakosi visko. Ten reikia profesionalaus gido. Pasiklysti arabų rajono labirintuose labai lengva,o pamatyt yra labai daug ką. Mes nepagailejom kelių šimtų USD ir pasisamdėm gidą. Gidas Leonidas apvedžiojo po visas svarbiausias šventoves,apie viską nuodugniai papasakojo. Ekskursija pėsčiomis truko 8 val. Pietavom pas arabą, fantastiško skonio humusas,kava su kardamonu,kebabas,daržovės ir šviežiai spaustos granatų sultys.
Kitą dieną Leonidas vežė prie Negyvos jūros. Pakeliui papsakojo apie tai ka matom. Arabų rajonai,žydų gyvenvietės,beduinų lūšnos ir t.t. Pirmas sutojimas prie Jordano upės. Vieta,kur krikštijosi Kristus.Ten sutikom piligrimus,kurie atkartojo krikšto apeigas.Sekantis sustojimas kažkokiam vienuolyne ir po to jau Negyvoji. Įspudinga,reiškia nepasakyt nieko. Mes buvo kibuce KIRA. Už 45 NIS galima but nors visą dieną. Ten įrengti gultai,skėčiai,pležas,baras, viskas,ko reikia. Laikas besimaudant,besišildant prieš saulę prabėgo greitai.
Jei ne Leonidas,tai mes savarankiškai nebūtumėm radę šį nuostabų kibucą. Rekomenduoju- Leon [email protected]. Aš jam rašiau rusiškai,lietuviškomis raidėmis,o jis atrašinėjo kirilica. Viską ką žadėjo išpildė,todėl atsidėkodami dar padovanojom „Suktinio” buteliuką,dėl ko jis maloniai nustebo.
Paskutinę dieną šaunusis taksistas Slava nuvežė į BenGuriono oro uostą už 68 USD. Ir po 4 val. skrydžio iš sauleto Izraelio atsidūrėm snieguotam Vilniuje.
Reziumė: šalis labai patiko,ekskurija po Jeruzalę puiki, Negyva jūra įspudinga, maistas skanus,vynas geras.Rusiškai šneka beveik visur,o angliškai visi,kalbos barjero nėra.
Šiuo rašinėliu atiduodu duoklę internetui,nes iš jo sėmiausi info ir aš.Jei kam kils klausimų,rašykit,atsakysiu visiems.

8 thoughts on “Kelione i Izraeli”
  1. Gražu be proto 🙂 tikrai kad tobulos atostogos, nes taip gražiai ant pasaulio krašto įsitaisėt :))))

2. Nugi visai neblogai atrodo kolkas. Ir kainos didelės atrodo tik į skaičių žiūrint, bet kai prisimeni, jog dalint iš 9 reikia, tai jau ne taip ir blogai.. 🙂

3. Na taip, bet Lietuvoj už 100 lt. pavalgyt dar neteko 🙂 Ir nepasakyčiau, kad persivalgėm, o restoranai tai pilni ir valgo jie ne po vieną patiekalą – ten juk visokie : ,,antipasti, primo, secondo, vino , dolce…Ne mažiau 30 eur. palieka, o juk skaitosi neturtingas kraštas – bet juk italai gyvena ne tam, kad dirbtų 🙂

4. Einam, nuvesiu pavalgyti prabangiai Lietuvoj :))))
    Aš tai atsimenu, kai užpernai kalbėjau su vietiniais.Jie sakė, taip, blogiau dabar pas mus , nei anksčiau buvo. Tačiau paskui pridūrė, bet palyginus su jumis, tai mes net labai gerai gyvenam :)))

5. Tobulai perskaičiau apie tobulas atostogas. Tai tobulas laisvalaikis prie kompiuterio ir žemėlapio, kai lauke lyja ir tamsu. 10 balų su pliusu. Ar žinote, jog 2014 metų pavasarį Ryanair’as skris iš Lietuvos į Komisą. Čia ne parduotuvė. Čia šiemet atidarytas aerouostas Sicilijoje, modernus. Šalia Ragusos miesto, netoli Sirakūzai. Skrydžiui į Komisą mytripsiečiams trūksta tik Linosos atostogų Sicilijoje II dalies . Nes iš Komiso rytinė salos dalis arčiau.

6. Na, jei tiesioginis, tai tikrai būtų gerai, nes jis vidury salos, patogu būtų keliauti. O rytinėj dalyje tiek visko daug, kad reikėtų dar kada atskristi 🙂

7. Atrodo, kad linosa sugundys pasibastyti jos nueitais keliais, juolab, kad žadu trumpinti savo kelionių maršrutus. Gražu skaityt, smagu.

8. https://www.palermoerasmuslife.net/lithuanian/
    ATOSTOGOS SICILIJOJE
    Mes turime Jums fantastišką pasiūlymą!

Praleiskite pigias atostogas Palermo miesto širdyje, Sicilijoje!!!