11 diena:

Išsimiegoję einame į kepyklėlę bandelių, pusryčiaujame ir niekur nestodami važiuojame iki Makarskos kurorto. Daug planų Makarskoje neturėjome todėl tik pavaikštome promenada ir važiuojam maudytis. DSC01606Maudynėms parinkau vieną labiausiai fotografuojamų Kroatijos paplūdimių Baška Voda. Deginamės, nardome, maudomės, fotografuojamės. DSC01609DSC01617Pailsėję nuo kaitrios saulės ir atsigaivinę važiuojame iki Splito. Čia vaikštinėjame gatvelėmis, grožimės Diokletiano rūmais. DSC01620DSC01627DSC01635DSC01638DSC01642DSC01644DSC01651DSC01655DSC01660DSC01665Pavalgome Splite ir važiuojame iki nakvynės vietos Trogire, kadangi Splite užtrukome ne taip ilgai kaip planavau dar spėjame pasivaikščioti po vakarėjantį Trogirą, kuris mane nustebina labai jaukia atmosfera. Ramiai vaikštome ištuštėjusiomis gatvėmis, lankome mažytes suvenyrų parduotuves ir einame miegoti.DSC01670DSC01686DSC01684DSC01699DSC01701DSC01700DSC01697DSC01694DSC01689DSC01687DSC01680DSC01669

12 diena:

Šiandien pirmas darbas buvo nusimaudyti kažkur prie Šibeniko, tačiau nežinau kaip mums taip pavyko, bet mes neradome mums patikusio paplūdimio ir likome net nesušlapę, todėl maudynes palikome vakarui. Patraukėme susipažinti su Šibenik miesteliu.DSC01705 DSC01722DSC01718DSC01715DSC01710Iš skaitytų kelionių blogų ir kitų aprašymų susidariau įspūdį, kad Šibenikas bus toks pat gražus ir jaukus kaip Trogiras, Splitas ar Zadaras, tačiau ar mes jau atbukome nuo tiek daug įspūdžių ar jis tikrai nebuvo toks įspūdingas, todėl labai ilgai neužtrunkame, Kažkaip net nelabai radome ką fotografuoti. Kiek nepatenkinti, kad taip ir likome nenusimaudę važiuojame iki Nin paplūdimio. Vanduo čia labai labai šiltas, bet labai negilu. Bandome maudytis, bet pagrinde sėdime ant kranto ar kaistame vandenyje. „Atsigaivinę“ važiuojame iki Zadaro, kur vaikštome po vakarėjančio miesto gatves, klausome užburiančios jūros vargonų muzikos, stebime saulėlydį ir šviesų instaliaciją „Greeting the sun“. DSC01724DSC01734DSC01740DSC01741DSC01743DSC01747

Dar vienas ramus ir geras vakaras Kroatijoje baigėsi. Šiandien jau atsisveikiname su jūra. Atostogų liko vos kelios dienos tad nuotaikos jau kiek liūdnokos.

13 diena:

Ilgai liūdėti netenka, nes laukia dar daug gerų įspūdžių. DSC01749Šios dienos tikslas – pasivaikščiojimas po Plitvicos Nacionalinį parką. Važiuojame iki aukštutinio įėjimo ir renkamės vidutinio ilgio trasą. Vaizdai tiesiog kerintys. Mėlynas mėlynas ir skaidrus iki begalybės vanduo, iš aukštai krintantis krioklių vanduo, turistų nebijančios žuvytės ir paukštukai. DSC01858DSC01781DSC01763DSC01795DSC01826DSC01852DSC01821DSC01861Visą dieną prisivaikščioję ir prisifotografavę kai kurie važiuodami traukinuku iki išėjimo netgi pamiega. Toliau lieka tik ilga kelionė iki Zagrebo. Vaikščioti po miestą jau nebenorime, nes esame ganėtinai pavargę, be to ryt turėsime visą diena pažinčiai su Zagrebu ir ilsėjimuisi nuo automobilio prieš kelionę namo.

4 thoughts on “Kelionė į Balkanus (9)”
  1. Dėl tos programėlės TripAdvisor įkalbėjote – mėgstam kelionėse skaniai pavalgyt :))

2. TripAdvisor programėlė nėra tiksli, nes dauguma atsiliepimų yra apmokami, taip, kad kiek ten tos tiesos niekas nežino

3. Mes kol kas dar nenusivyleme jos patarimais 🙂 Galima matyti kurie komentatoriai tikri, o kurie pirkti pagal ju profilius 🙂

4. Matosi, kad tikrai linksma buvo ir daug pamatėt 🙂 Mes irgi planuojam apsilankyti Meksikoj, mėgstamiausias mūsų maistas yra meksikiečių, todėl pagalvojom, kodėl gi nenuvažiavus ir pavalgius autentiško maisto 🙂 Iš pradžių galvojom imti kelionę be gido, bet labai didelė šalis ir daug teko prisiklausyt, kaip gali būti pavojinga, tai pagalvojom gal saugiau pirmam kartui važiuoti su gidu. Dar kaip tik radom pasiūlymą, kur savaitė skiriama pažinimui, o kita savaitė vien tik meditacijoms. https://www.travelplanet.lt/keliones/patyrimine-kelione-i-meksika-lotynu-amerika-153 Man su drauge klubinimas jau nebe taip prie širdies, tai pagalvojom išbandysime ir tokį labiau relax variantą. Svarbu, kad pamatysim majų piramidę ir daug gamtos ir nereikės labai persitempti galvojant kur čia toliau važiuoti 🙂 Nes pastebėjau, kad keliaujant neturint išankstinio plano poto nemažai streso būna sprendžiant kur keliaut toliau.