14 diena:

Šiandien sau leidžiame ilgiau pamiegoti ir niekur neskubame. Lėtai ir tingiai pradedame pažintį su Zagrebu, pamatome visus daugiau mažiau lankytinus objektus, ir užsidedame varnelę prie dar vienos sostinės lankymo. DSC01868DSC01869DSC01870DSC01879DSC01907DSC01887DSC01878DSC01875DSC01915Šiaip siūlyčiau tiek daug laiko Zagrebui neskirti, nebent esate muziejų mylėtojai, tada čia tikrai rasite ką veikti, o mes nusprendę šį kartą į muziejus neiti tik vaikštome po miestą. Daug ko pamatyti ar aplankyti jau nebebūtume ir spėję, nes ta diena šalyje buvo šventinė ir parduotuvės, muziejai bei kiti objektai užsidarė anksčiau, todėl patraukėme iki namų, paskutiniam vakarojimui Kroatijoje, daiktų krovimuisi ir tiesiog poilsiui prieš ilgą kelionę namo.

15 diena:

Ilgai nemiegame, kraunamės daiktus ir pajudame iš Kroatijos į Slovėniją. Šiandien norime susitikti su sena drauge, kuri dabar gyvena Vienoje, bet iki tol dar turime kelias valandas todėl stojame pakeliui esančiame Slovėnijos mieste – Maribore. DSC01937DSC01931DSC01938Mariboras mums visai patiko, pasivaikščiojome miestą ir parką esantį šalia jo. Važiuojant iki Vienos užklupo labai labai stiprus lietus, todėl kelionė užtruko kiek ilgiau nei planavome, bet nusprendėme planų nekeisti ir nuveikti viską ką buvome sumanę. Pabendravę su drauge, papietaujame įr važiuojame iki Čekijos iš jos iki Katovicų, kur esame rezervavę kambarį nakvynei. Paskutinė kelionės naktis, ryt jau būsime namuose.

16 diena:

Keliamės ir važiuojame. Šiandien neturime daugiau jokių planų tik pasiekti namus. Visa diena automobilyje ir mes jau namie. Išsikrauname daiktus ir einame miegoti. Gerai, kad ryt sekmadienis, nes tikrai reikia pailsėti nuo ilgos kelionės automobilyje.

4 thoughts on “Kelionė į Balkanus (10)”
  1. Artimuosiuose rytuose Iranas tur būt patraukliausia ir draugiškiausia šalis. Norėtųsi ten nuvykti. Bet po to į JAV gali nepatekti.

2. Tekstą papildžiau šiuo klausimu, bet atsakysiu ir čia 🙂 Į JAV patekti pateksite, nes Iraną aplanko daug turistų tiesiog turėtumėte kreiptis į ambasadą dėl vizos, o ne naudotis Visa waiver.

3. Tikrai labai graži ir viliojanti šalis. O kokiom oro linijom ten skrendate?

4. Patogiausia su Turkish airlines per Stambulą arba Ukraine airlines per Kijevą. Dar galimi variantai Belavia per Minską ir Aeroflot per Maskvą 🙂