Susikrauti lagaminą šeimos atostogoms nėra lengva užduotis. Dažnai ilgai galvojame kaip susitalpinti visus svarbiausius daiktus į rankinį bagažą ir nepamiršti svarbiausių daiktų. Keliaujant su vaikais esate atsakingi ne tik už savo, bet ir mažųjų lagaminą, todėl privalote būti itin atidūs. Suaugę žmonės tikrai gali lengvai išsiversti jeigu pamiršo su savimi pasiimti tam tikrus daiktus, tuo tarpu vaikams kelionė gali smarkiai apkarsti jeigu pamiršite jų mėgstamiausią žaislą ar antklodę. Dėl to, prieš vykdami į kelionę pasilikite pakankamai laiko daiktų pakavimui. Atsižvelkite į visų šeimos narių poreikius, kad kelionės metu nekiltų  pykčių. Stenkitės su vaikais rasti kompromisą, paklausti jų nuomonės, kurie daiktai jiems atrodo reikalingi kelionėje. Tai padės greičiau sukrauti lagaminus!

Svarbiausi daiktai kiekvienos kelionės metu

Negalite vykti į kelionė nepasirūpinę vaistinėle savo šeimai. Kaip tyčia vaikai sunegaluoja lankantis svetimoje šalyje, kurioje gali būti sunku įsigyti norimų vaistų. Jeigu ruošiatės keliauti automobiliu privalote atnaujinti pirmosios pagalbos vaistinėlę. Įsitikinkite, kad joje yra visos reikalingos medžiagos, kurios padės suteikti pirmąją pagalbą susižeidus. Taip pat, būtinai įsidėkite vaistų nuo skausmo, pykinimo, viduriavimo ir kitų dažnų negalavimų. Imkite tik tuos vaistus, kurie jau yra išbandyti ir esate tikri, kad jie nesukels nepageidaujamų reakcijų. Niekada nežinote kuriam vaisto komponentui gali būti alergiškas jūsų mažylis. Rekomenduojama su savimi į kelionę pasiimti ir vaistų nuo alergijos, nes keliaujant gali paaiškėti, kad mažieji yra alergiški tam tikriems maisto produktams ar medžiagoms.

vaikai

Saugumas kelionėse

Vaikų saugumas yra prioritetas kiekvienos kelionės metu. Prieš kelionę privalote įvertinti kokios įrangos gali reikėti jūsų mažyliams. Vienas svarbiausių pirkinių yra auto kėdutės. Jos užtikrins, kad vaikas kelionės automobiliu metu bus saugus. Didelį vaikiškų auto kėdučių pasirinkimą rasite: https://autoviskas.lt/vaikiskos-auto-kedutes. Rinkitės gerai žinomų gamintojų kėdutės, kurios yra įvertintos aukščiausiais saugumo standartais. Jeigu keliaujate su mažyliu iki vienerių metų jums tikrai prireiks patogaus ir manevringo vežimėlio. Dažnai auto kėdutės gali būti tvirtinamos ne tik automobilyje, bet ir prie vežimėlio rėmo. Tai leis sutaupyti daug vietos kelionės metu.

Reikmenys jūsų patogumui

Keliauti su vaiku gali būti nelengva. Jiems nežinomoje vietoje vaikas gali jausti stresą, o tai paskatins begalinį verkimą ir pykčio protrūkius. Dėl to, stenkitės mažiems vaikams sukurti kuo artimesnę aplinką, prie kurios jie yra įpratę. Pasiimkite mėgstamus žaislus, apklotus, knygeles, kurios gali padėti nuraminti mažylį. Jeigu maitinate vaiką į lagaminą įsidėkite ir maitinimo pagalvėlę, kuris leis patogiai jaustis ne tik vaikui, bet ir mamai. Verta pagalvoti ir apie pakavimo kubelių įsigijimą. Tai medžiaginiai maišeliai, kurie leidžia lengvai sugrupuoti visus vaikelio daiktus. Taupykite savo laiką ir nesiknisite lagamine ieškodami reikiamų daiktų. Surūšiuokite daiktus taip, kad juos galėtumėte be vargo rasti. Vieną maišelį palikite tuščią, į kurį sudėsite visus purvinus drabužėlius. Taip būsite tikri, kad jų nepamiršite apgyvendinimo vietoje. Dar vienas pirkinys jūsų patogumui – keičiami sėdynių užvalkalai. Tikėtina, kad kelionių metu vaiką gali supykinti ar jis išpils skysčius jūsų automobilyje. Išvengsite daug streso jeigu žinosite, kad grįžę namo automobilį greitai atnaujinsite pakeitę sėdinių užvalkalus. Automobilio interjero aksesuarų bei reikmenų ieškokite https://autoviskas.lt/auto-interjeras/uzvalkalai/sedyniu-uzvalkalai

3 thoughts on “Kaip susikrauti lagaminą kelionėms su vaikais?”
  1. Ech, Normandija, Bretanė, man labai didelį įspūdį palikę ir nostalgiją sukeliantys regionai. Ir, be abejo, antrinu apie Les Fregates, kuris ne tik puikus restoranas, bet dar ir viešbutukas ant pačio vandenyno kranto – teko apsistoti jau daugiau nei prieš dešimt metų. Bet iki šiol atsimenu, lyg tai būtų buvę vakar.

2. Ir darbuotojai viešbutyje puikus. Turėjome iš vieno Chateau rūsio butelį raudono vyno ir atsargiai paprašėmė atidaryti. Kaip ne kaip patys turi restoraną. Darbuotojas mikliai iš kišenės ištraukė atidarytuva ir nubildėjo dviejų taurių atnešti 🙂