Kelionė prasidėjo ankstų rytą, išvykimas iš Rygos į Berlyną, skrydis buvo trumpas ir malonus. Nusileidus Berlyne, turėjome praleisti 4 valandas. Šiuo atveju, galiu pasakyti, jog Berlyno tegel oro uostas, nėra itin draugiškas ilgesnio laiko praleidimo atveju.. Kažkaip keistai ratu suprojektuotas ir taip pastatytas. Eini ratu, o viskas aplink kartojasi, ir galu gale prieini tašką, kur pradėjai..
Skrydis – Berlynas – Majamis, bendrove airberlin. Tai viena iš low cost skrydžiu kompanijų siūlanti bilietus ir į tolimesnius, kraštus nei standartines vietos, kaip Egiptas, Turkija, ar Ispanija.. Kainos nesikandžioja, tad tinkančios ir vidutines pajamas turinčiam lietuviui. Ką jau kalbėti apie vokieti,, Tad lėktuvas nors ir ne sausakimšas, bet pilnas. Pirma, ką pastebi atsisėdės į lėktuvą, kad kėdes tikrai ankštos, ir supranti, kad 10 valandų turėsi vartytis, ieškodamas patogios padėties. Lėktuve, kas keletas eilių – įmontuoti televizoriai. Yep! – galima žiūrėti filmą, ir taip tos 10 valandų prabėgs greičiau, ieškau filmų menių, tarp žurnalų, o randu meniu! Kur pateiktos kainos gėrimams, maistui, – net ausinėms ! Nejaugi gali taip buti, kad už viską teks mokėti, juk turi kažkur buti kažkoks įstatymas, kad turi maitinti, jei skrydis ilgesnis, nei tarkim 6 valandos. Taigi, visu pirma skrydžių palydovės vaikšto ir siūlo visiems ausines, – aš aišku padarau neįtikėtiną atradimą, kad mano telefono ausines, nors siek tiek ir čirkšdamos, bet atitinka ! vadinasi, jau galėsiu žiūrėti tv ☺ .. Vėliau, siūlomi gėrimai, gaivieji nemokamai, – alkoholiniai mokami. Toliau, mokamas maistas, – ji gali užsisakyti ir tau atneš pačiam pirmam. Toliau prasideda linksmybės, – nemokamas maistas, kaip normalioje kompanijoje su pasirinkimu iš vegetariško ir ne vegetariško maisto, toliau nemokami gėrimai, ir šį kart, jei paprašysi vyno, konjako ar alaus – gausi jį nemokamai. Šiokia tokia apgaulė sakyčiau, bet šiomis dienomis, verslas ir apgaulė, labai artimi terminai.
Atvykę į Majamį, patraukiame į automobilių nuomos punktą, čia irgi viena gudrybė, automobilį užsisakinėjau, per Anglišką agentūrą (usacarhire.co.uk), mat Amerikoje viskas gražu tik etiketėje, kitaip sakant, automobilis jums savaitei kainuoja 35- 90 usd. Pigu tiesa? Dar nepamirškime mokesčių, jei gražinate į kitą vieta pripliusuokite dar 50 usd, jei pasiimate iš oro uosto, dar oro uosto mokesčiai – dar 10 -15 usd, kiek jau turime ? ir dar pats desertas – draudimas! O čia jau iš jūsų nuplėšia, kiek tik galima, dienai jo kaina svyruoja nuo 15usd iki 35 usd, dar jei mašina vairuosite ne vienas dar plius 15 usd dienai, už papildomą vairuotoją. Tad savaitės kaina gali gautis 350 usd ir daugiau ☺.. todėl pasirinkau, Angliškajį varianta, sumoki 190 svaru ( už Dodge charger

☺ , mažutės Fordo ar Chevi kaina butu apie 110 svaru) , ir važiuoji… – viskas įskaičiuota.
Majamis, man jau įprastas miestas, tad čia siek tiek orientuojuosi, ne – neesu čia gyvenęs, tačiau, lankausi jau kažkelintą, kartą. Kartais, pagalvoji galbūt, geriau turėti tuos pinigus, ir nekeliauti. Pasitaupyti? Bet, džiaugsmą patiri tik tol, kol jo sieki, ir paskui dar trumpa akimirka. Esame užprogramuoti, siekti, o ne turėti. Klaidingai užprogramuoti. Siekti toliau, daugiau, vis giliau, – koncentriniais ratais. Lyg gyvenimas būtų taikinys, o viduryje raudonas taškas. – nėra jokio taško. Todėl, kartais tas lenktynes, apkeliauti, kuo daugiau pasaulio, buti tokiam ar anam reikia pristabdyti. Ir sugrįžti ten, kur kadaise buvai, ir kur tau tikrai buvo gera. Tad prisiminęs savo pirmą kelionę į JAV, kai dar nedraugavau su dabartine savo drauge, o tik buvome geri draugai ( ta kelione mums buvo pirmą kartą), nusprendžiau aplankyti vietas, kur jau esu buvęs. Juolab, kad šį karta keliavau ne vienas, ir ne tik su mergina, bet su broliu ir jo būsima žmona (na būsima, paaiškėjo keliones metu, bet apie tai šiek tiek vėliau). Taigi, apsistojame tame pačiame viešbutyje, kaip ir prieš 3 metus, senas žydo valdomas hostelis, pačiame Majamio beach centre. Čia nėra brangu (79usd 4 žmonėms, kambarys su šaldytuvu ir mini virtuve, plius nemokama stovėjimo aikštelė, kas Majamį beach, yra labai patrauklus pasiūlymas). Kas keisčiausia, gauname, identiškai tą patį, kambarį, kuriame apsistojome prieš 3 metus. Ryte patraukiame į Key west, pačią pietinę Amerikos pakrantę. Kai čia lankiausi, prieš 3jetą metų, buvau su 39 laipsnių temperatūrą, ir visi prisiminimai, kaip per miglą, tad reikėjo šią klaidą ištaisyti. Key west’as kaip nekeista, buvo ramus ir tuščias, nei kruizinių laivų, nei turistų., tik plastmasinės, sustingusių žmonių figūros

, tarsi nespėję pabėgti ir sustingę. Mažas miestelis, kur gyveno Hemingvėjus, kartais susimąstai, kad ir tokia ramybe, kartais priveda žmogų prie savižudybės (kiek žinau, Hemingvėjus taip baigė savo gyvenimą). Gal mums, miesto žmonėms atrodo, – norėčiau į tą vietą, gyvenčiau ten ir t.t. – bet kai pažiūri realistiškiau, supranti, kad toks gyvenimas yra gan nuobodus. Ir gulėti kieme ir kepintis saulutėje, galime tik tam ribotą laiką, vėliau vėl užburia, tas siekimas, apie kurį jau kalbėjau… Iš Key Westo grįžtame, vėlai vakare, pernakvojam, o ryte laukia jau kelionė į Orlando. Kuo įžymus šis miestas? Na visu pirma, išgirdę šį miestą, jums asocijuots gali su Orlando magic krepšinio komanda, -atsimenu vaikystėje turėjau tokia turginę kepure, su ,,kazirka” ir 8 siūlėm, mat 8 siūlės originalas skaitydavosi, o 6 tai padirbta. Dar ir dabar, koki senioką kaime galima su tokiomis , Orlando magic, ar chicago bulls sutikti, tad – taip yra ši komanda ten, bet miestas garsėja savo atrakcionų parkais, tai didžiausi atrakcionų parkai amerikoje, ir vieni iš didžiausių pasaulyje. Svarbu žinoti, kaip ir ką pasirinkti. Disnėjaus parkas labiau mažiems vaikams, Universal studios paaugliams ir t.t. Po ilgų forumų skaitymų, ir diskusijų, turėjome rasti tinkamiausią suaugusiems. Ir tokį radome, jis šiek tiek nutolęs nuo Orlando miesto, ir randasi vakarinėje Floridos pakrantėje, netoli Tampos miesto. Vadinas Bush Gardens (JAV prezidento garbei, tik ne to kuris karius į Iraką siuntė, o kito). Parkas, tikrai įdomus, jame sujungta zoologijos sodas ir atrakcionu parkas. Čia ne tik kengūra gali paglostyti, bet ir pasivažinėti vienu iš daugelio roller coasteriu ( Lietuviškai, traukinukais, – Amerikietiškais kalneliais). Ir aišku pabaigai, pasilikti Sheikrą (įveskite į Youtube), Čia tave užkelia i aukštybę, ir veidu žemyn, neri 90 laipsniu kampu, pirmas kartas – labai baisu, vėliau tai tampa tarsi narkotikas, norisi dar ir dar

Bet grįžkime prie Orlando, kuo jis įdomus mums, – čia galima rasti ir vieną iš didžiausių floridoje, išparduotuvių. Vadinasi ,,premium outlet malls”. Čia randasi, ir viena iš 4 Victoria secret kelnaičių išparduotuvių, tad mūsų moterys, tikrai buvo patenkintos sprendimu apsilankyti ir praleisti visą dieną apsipirkinėjant. Kainos tikrai dešimteriopai pigesnės, nei Lietuvoje. Tad prisipirkom visko tiek, kad vos į didžiulę bagažinę sukišom. Tiesiog palyginimui, kelėta kainų: Victoria Secret pižama 6 usd ( parduotuvėje kainuoja 39usd, Lietuvoje 140lt), džinsai – Calvin Klein – 25usd – 50 usd ( Lietuvoje, už 100lt originaliu CK džinsų tikrai nerasi, arba rasi originalius turkiškus.) Neesu firminio ženklo medžiotojas, bet patirtis įrodė, jog firminis produktas, mieliau nešiojasi, lengviau skalbiasi ir yra daug praktiškesnis… Atsiminimuose, kažkur tūnojo ir Cheese cake factory pavadinimas, tą syk mes buvome Filadelfijoje, ir ragavome sūrio pyragus, tad šį kartą, būtinai turėjome užsukti į šį restoraną Orlande. Juolab, kad jau nuo kasdieninio maisto ( o dažniausia valgydavome, kinietišką vištieną, ar kokia itališka picą, mat nieko geriau rasti nesugebėjome) buvome pavargę, reikėjo kažko neįprasto ☺.
Pasilepinę, nepaprastai skaniais sūrio pyragais (o jų čia gal 30 rūšių) iš Orlando patraukėme į Fort Lauderdale, miestelis šalia Majamio, iš kurio išplaukia kruiziniai laivai. Iš čia turėjome nusipirkę, kruizą į Meksiką, bei Kaimanų salas. Tad, prieš išplaukiant – reikia šiek tiek pasiruošti. Visų pirma, jei planuojate vartoti kokį alkoholį laive, verčiau jį nusipirkti krante ir įsinešti į laivą, kad ir kolos buteliuką, mat laive kokteiliai gan brangus, tad mes pasiruošėme. Apsiginklavome litru bakardi ir gal 5 litrais colos. Nors įsinešti gėrimus griežtai draudžia taisyklės, bet taip daro visi, ir niekas tų buteliukų neatiminėja.. Kruizas laivu –nuostabus dalykas, visu pirmiausia maistas, jo tiek daug, ir toks pasirinkimas. Plius pagamintas tikrai kokybiškai, mat šefas nežino kam gali patekti jo pagamintas patiekalas, ar turtuoliui iš prezidentinės kajutės, ar varguoliams lietuviams ☺
Kas liečia kajutes, mums čia ir siek tiek pasisekė. Pirkome bilietus per viena turizmo agentūrą internetu, mat visur kainos vienodos, o čia dar gauni kuponą 25 usd pramogoms, plius ,,kajutes loterija”. Tai yra – moki mažiausią kainą (179eur žmogui už 5naktis 6 dienas), ir tave gali apgyvendinti kur papuola, ir 3 aukšte denyje, kuris yra po vandeniu ir 10tame, kur randasi turtuoliu kambariai, kažkokiu tai stebuklu, mes ir papuolėm į 10 aukštą, tiek aš su mergina, tiek brolis su būsima žmona… Apie kruizą jau esu rašęs, tiesiog skiriasi gal šiek tiek pramogos laive. Skiriasi servisas, anąkart plaukėme norvegian kompanija, jie pasižymi laisvų laikų pietums ir vakarienei, šį kart plaukėme royal carribean, čia turi pasirinkti, kada pietausi,, 6:30 arba 8:30. Mes pasirinkome antrą variantą, mat dieną ir taip pilna visokiu vaisiu visur, be to, jei tektų ilgiau užsibūti Meksikoje, arba Kaimanų salose – pavėluotumėm pietų.. Šis kruizas kitoks, ir tuo, kad jau turėjome patirties, ir visur dalyvaudavome ir kaip visi amerikiečiai šūkaudavome ir šiek tiek su padidintomis emocijomis reaguodavome į viską.. Taip pavyko, laimėti tekilos butelį, mat pirmas iš minios sušaukiau ir parodžiau kažkokią tai kortele, Kristina (mano mergina) laimėjo paveikslą aukcione. O ir šiaip paveikslų aukcionas geras dalykas, kol mes klausėmės, kuo garsus tas ar kitas dailininkas, Karolis su Kristina (brolio šeima) deginosi denyje, priešais matėsi Kubos pakrantė, spigino saulė, aš kartas nuo karto pakildavau į 12 aukštą ant denio, ir prie gultu atnešdavau šalto šampano. Jura buvo rami, kartas nuo karto, iš bangu iššokdavo delfinų gauja. Žodžiu galėjai sau ištarti, – tai yra poilsis !
Nesakau, kad gulėti Hurgadoje ar Antalijoje viežbučio baseine, yra blogai, bet čia tas poilsis ir tas gulėjimas buvo visiškai kitoks, iš kažkur sklido gyva Karibų muzika, žmonės šypsojosi, niekas nieko nepiršo, buvai pats sau karalius…
Kaimanų salos. Visų pirma, kai išgirstu Kaimanų salų pavadinimą, įsivaizduoju, jas kažkur prie Ispanijos, bet Kaimanai, nėra kanarai ☺, Kaimanų salos – anglijos kolonija, Karibų jūroje, šiek tiek užneša Jamaiką, nors neesu ten buvęs, bet įsivaizduoju, kad ten turėtu taip buti. Visi atsipalaidavę, mikriukus vairuoja apsmukusiais šortais juodaodžiai, sušiauštais plaukais, rankoje laikydami pinigus, grąžai.. Kelionė iki paplūdimio kainuoja 2 usd, užtrunka 15 min, atvykstame gan anksti, paplūdimyje, tik kelėtas turistų, horizonte matosi 2 laivai (mūsų ir dar kažkoks). Akį rėžia žydras vanduo. O jis pasirodo gan šaltas, bet gal labiau dėl efekto, nes saulė įkaitina kūną, ir kai lendi į vandenį, galvoje sukasi mintis, jog Baltijos jūra šiltesnė. Vandenyje kartas nuo karto, gali pamatyti mažytes barakudas, – ne, ne merginas, kurios žvejoje turtuolius, o pailgus žuveliokus, jų mažyliu ilgis apie 20 cm, o kai užauga, tai ir žmogų perauga ☺..
Čia sužinome naujieną, mano brolis pasipiršo, sako tai tinkama vieta, Kristina – jo mergina, rodo mums žiedą, nors saulė skaisčiai spigina, tačiau raudonio nuo veido nepaslėpsi ☺ Žiedas labai gražus, ir vieta labai graži, ir viskas labai, labai gražu… Taip praleidžiame dieną, vakarop, vėl į laivą, ir šiek tiek atsisėsti ☺
Kita stotelė Cozumelis meksikoje

. Keista, jog prieš pora metų teko būti, playa del Carmen meksikoje, ir nuo viešbučio kranto matėme salą, galvojome į ją nuvykti, tiesiog pritruko noro, gal laiko. Ir štai mes šioje saloje, tik iš kitos puses atvykome – iš jūros. Laivai prisišvartuoja prie kranto, ir išeidamas jautiesi tarsi daugiabučių kvartale

. Mat čia stūkso vienas prie kito didžiuliai kruiziniai laivai, su daugybe balkonų, langų. Regis visi į tave žiūri, mojuoja, kažką aptarinėja. Be jokios pasų patikros – patraukiame į miestą. Nutariame išsinuomoti motorolerius, mat taksi kaina iki papludimio 7 doleriai žmogui, o motoroleri siūlo už 45, vėliau randame už 35, vėliau 25 usd. Dar po to nori ir draudima parduoti už 5 usd, bet suderam už 25 su draudimu, motoroleris aišku ,,kledaras” ir važiuojant visa byra į šipulius, bet tikslą pasiekiame, nuostabus paplūdimys, ir aišku tas žydras vanduo, kuris taip tinka prie balto smėlio.

Ruošimasis atgal namo.
Nenumaldomai artėja diena, kai reiks krautis lagaminus, ir keliauti namo, ten kur šlapdriba, šalta ir ryte reikia skrebenti ledą nuo mašinos stiklų. Tad prasideda ruošimasis, kas kart eidamas į kajutę vis atsinešu po koki gardumyną, sausainį, saldainį, kurį parsivešiu namo. Kaip koks miško gyvūnas ruošiuosi žiemai ☺
Čia gal iš post sovietinių laikų išlikę, kad reikia imti, tokių pas mus negausi. Yra dalis tiesos, taip pas mus tokiu sausainių ar saldainių, nėra. Žinoma, jei esi pasiryžęs už sausaini sumokėti 30 lt būtinai atsiras firma, kuri tau tokį pagamins, o jei nepagamins, tai būtinai atgabens ir pristatys tau tiesiai prie durų. Aš pasilieku prie varianto, jog pasiimsiu šiek tiek lauktuvių su savimi, o Lietuvoje, jau maitinsiuosi Lietuviškais sausainiais ir t.t.
Grįžtame į Fort Lauderdale, iš ten į Majamio oro uostą. Ten kažkokia darbuotojų kalėdinė šventė, ir visiem darbuotojam piešia karikatūras, įsitrinę kažkaip eilėje, gauname ir mes savo karikatūrą, čia ji nieko nekainuoja, o laive toks malonumas 40 usd ☺ , grįžę perduodame žinią, Karoliui ir Kristinai, ir jau po valandėlės jie grįžta rankose su karikatūra… tokia linksma gaida ir užbaigsiu šį pasakojimą. Kaip visada, stengiuosi aprašyti trumpai, ir neprisaldinti pasakojimo neįprastais įspūdžiais,, aš daug keliauju, ir galbūt man jau kas yra nepaprasta, atrodo kasdieniškai. Bet kas kart iš širdies stengiuosi atrasti, kažką naujo. Kaip ir čia kelionę atradau, kad senos vos prieš 3 metus lankytos vietos, gali atnešti tiek daug gerų prisiminimų, ir papuošti naujais.

jei ka domina filmukas apie kelione tai ji siuo adresu

30 thoughts on “Kaimanų salos: KAIMANU SALOS, JAV ATRACIONAI, KRUIZAI ..”
  1. Tokį žvarbų rytą, kai net rankos prie vairo prišalo, labai malonu matyti tuos žydinčio sausio vaizdus.

2. Alvydai, jau pasigedau paties pasakojimų. O šis toks tingus, aprėmintas bundančio pavasario, apsiėdusių kačių ir labai jaukus.:)
    O tie užkloti šuniukai, tai kažkas nepakartojamo :):)

3. O aš labai nustebau, pamačius pasakojimą apie Portugaliją, nes Alvydas man asocijuojasi tik su egzotiškais kraštais… Pasirodo, tai tik pakeliui į Maroką 🙂
    Bet su malonumu perskaičiau, nes pati ne taip seniai tingiai vaikštinėjau po pavasarinį Portą, gėrėjausi magnolijomis ir taip pat vargom atidarinėdami viešbutyje vyną – tik mes tai padarėme su dantų šepetėliu 🙂

4. Malonu iš pačio ryto paskaityt komentarus,aš jau kažkaip jų beveik ir pasiilgstu,perskaitai ne tik žodžius,bet dar ir už jų kažką pamatai. Smagu,kad skaitot,vadinasi keliaujat,sužinai arba pajunti kam kas patinka,šiuniukai man irgi patinka,pats turiu dvi,na o vyno atidarymas su dantų šepetėlio kotu į mūsų sąrašus tada nepateko. O tai vis per Ryanair visokie nepatogumai ir galvosūkiai. Portugalija kažkokia labai teisinga,bet išties šauni,man pasirodė,kad ji gali patikti labai jau skirtingų interesų žmonėms,įvairi.

5. O čia jau visai įdomu. Aušra,ar tikrai neturit televizoriaus? Būtų smalsu sužinot to priežastis,nors tai ir labai paprasta ,atrodo,bet be televizoriaus šeimų šiandieną lyg ir nežinau.Aš pats ilgą laiką iš principo jo nepirkau ,bet paskui neišturėjau.O dabar vos įėjęs į kambarį įsijungiu.
    Tai prašau paaiškint,kas čia ir kaip? O gal aš blogai supratau?

6. Aš irgi pradžios kiek išsigandau, pagalvojau, kas čia bus toliau, bet toliau viskas tvarkoj, grįžo tikrasis, pažįstamas Alvydas, kaip visada, su dideliu kiekiu gėlių.
    Lauksim tolimesnių įspūdžių iš Maroko.

7. Aš taip pat nežiūriu televizoriaus ir jei ne vyras, kuriam reikia vakare ramių, be veiksmo rusiškų filmų, tai galėtumėm tą daiktą tiesiog išmesti. Mane net garsas jo erzina, todėl kai tik jis jį įsijungia – aš užsidarau kitame kambaryje prie kompo 🙂 Tiesa, žiūrėdavau sekmadieniais Skurdupaitės laidą ,, Keliaukime”, o tuo pačiu ir sekančią- Čekuolio …Ir kompe niekada neįsijungiu nei delfi, nei ko nors panašaus, o visas tas nesąmones juk išgirsti iš kolegų darbe ir to pilnai pakanka, kad apimtai nevilties užsisakyt kokį bilietėlį kur nors toli nuo Lietuvos ir visų jos ,, problemų” 🙂 Taip kad labai suprantu Alvydą ir sveikinu Aušrą atsikračius tos tuštybių dėžės 🙂

8. Televizorius tai didelis DVD arba HD monitorius Atsisiunti gera filmą pvz: „Magnificent Italia” su Blu-Ray kokybe. Pakvieti draugus sukrenti į fotelius ir žiūri filmą apie Liguriją arba Puglia: diskusijos, ginčai pokalbiai tai yra visai neblogai taip leisti laiką prie televizoriaus.

9. O aš visai būčiau nieko prieš tokius įspūdžius, deja, kol kas teks palaukti, nors irgi kažkur anksčiau buvo praslįdusi Alvydo mintis apie Maroką, todėl užrašas „Portugalija” šiek tiek nustebimo, bet neilgam.

Dar norėjau ir apie TV savo trigrašį įkišti. O aš tai televizorių mėgstu ir turiu visus 3 namie, kitas klausimas, ką žiūrėti, dažnai jis veikia tik kaip fonas prie knygos skaitymo ar kitokios veiklos, bet tikrai niekada nesuprasiu žmonių iš principo jo neturinčio, bet tada jau reikėtų ir kompo neturėti dėl pilno komplekto, o kitaip tai koks skirtumas, aš pavyzdžiui namie visiškai nejungiu kompo, užtenka darbe 9 valandas į jį spoksau. Be to galiu pasakyti, kad norint tikrai galima surasti ir ką per TV žiūrėti, ir tie patys Discovery, History ar Travel kanalai su HD kokybe, jokie kompai to nerodo. Be to ir filmai geri būna ir atsisiųsti galima ir nusipirkti, o į kiną nepribėgiosi.
    O pasaulio futbolo čempionatą irgi per kompą žiūrėti, iškrypimas kažkoks.

10. Aušra, aš pilnai suprantu žmones, kuriems kažko kažkada nereikia, bet nesuprantu tų, kuriems nereikia iš „pricipo” todėl mano pamokslai ne į tavo daržą. Kitas dalykas, jei kompas galėtų pakeisti TV, tai tų TV labai greitai neliktų, todėl kol kas kiekvienas iš jų turi savo paskirtį, ir pavyzdžiui aš, nemėgstu žiūrėti filmų per kompą, kaip ir neskaitau knygų internete, lygiai taip pat , kaip ir neperku šaldytų kotletų parduotuvėj, tokie įsitikinimai.
    O dėl to, kad kažkas kartojasi, tai aš tikrai tokiais kiekiais neleidžiu laiko prie teliko.
    Nors kažkaip pasidarė ginčas dėl ginčo, Portugalija nuėjo kažkur į užmarštį, o ir nieks daugiau pablevyzgot neprisijungia.

11. Grįžau iš darbo ir radau visai įsismaginusią diskusiją,malonu ,man vis kyla noras visus suvest į vieną vietą,kažkada minėjau. O gal Jūs jau buvot kur nors susiėję?Viso mytripo nepakviesčiau ,žinoma,bet šiandieninio pokalbio dalyvus ir dar kokią porą – mielai.Sakiau,kad turiu hektarą ploto Klaipėdoj.Šiaip,tikrai malonu matyti bendraujančius čia,bet būtų įdomu žvilgtelt ir į „gyvą vaizdą”. Kaip manot?

12. nu jau rekordą čia sumšėt su tiek daug komentarų per trumpą laiką. Ryškiai penktadieniais nedirbat :-).
    Aš ryte minutei įsijungiau kompą, ir spėjau pamatyti Alvydo pasakojimą apie Porto. Apsidžiaugiau dėl lygiai tokių pat priežasčių kaip ir kiti – jo pasakojimus baisiai miela skaityt. Deje dar pespejau, nes reikėjo dirbti. Kadangi pasakojimo komentuot dar negaliu, pakomentuosiu komentarus :-).
    Nustebino mane Aušros pasakymas ‘apie Portugaliją nesvajoju’. Man, pamišusiai dėl kelionių toks pasakymas atrodo nuodėmių nuodėmė :-). Tikras keliautojas turi svajoti apie kėkvieną šalį, ne? 🙂 Na gerai, gerai, čia jau maksimalizmas arba ekstremizmas 🙂 🙂 prašome nepriimti už gryną pinigą:-)

Aš negirdėjau nei vieno neigiamo įspūdžio iš savo pažystamų, lankiusių Portugaliją. Ir labai noriu ten.
    A, ir be to aš irgi neturiu televizoriaus 🙂

13. Va va, aš irgi nebuvau Portugalijoj, bet jeigu kas sakys, kad ten labai neįdomu ir negražu, tai tiesą sakant, visai man tokia nuomonė neįdomi. Visada noriu pati pamatyti ir susidaryti savo nuomonę, o iš kitos pusės pastebėjau, kad nemažai yra keliautojų niurzglių, kurie taip ir ieško kelionėse prie ko prikibti, kas buvo negerai, o jei viskas gerai, tai tada bent šiukšlių pakeliui besimėtančių paieško :):) Jiem to reikia, tuo jie gyvena, bet kažkaip su tokiais nepakeliui.
    Ra, sutinku su tavim, kad turim svajoti apie kiekvieną šalį ir jokio čia maksimalizmo nematau – tai juk taip įdomu 🙂 O jeigu gali tai įgyvendinti…..

14. Oho, kiek komentarų iš pačio ryto 🙂 Vakar per visą dieną nesugebėjau perskaityti, tai šiandien buvo vos ne pirmas darbas iš ryto 🙂

Prisidedu prie nustebusių, kad aprašymas Portugalijos, o ne Maroko 🙂 Dar įėjau į profilį pasitikslinti, ar čia tas pats Alvydas 😉

Nuostabus straipsnis. Humoro jausmas nepakartojamas….

Esu aprašiusi savo seną kelionę po Portugaliją, bet niekaip nepriprašau vyro, kad perskaitytų ir pareikštų savo nuomonę… Bet dabar žiūriu, kad gal jo neskubinsiu…. Jūsų rašymo stiliui mažai kas prilygs.
    ______________

Dėl TV. Tai žaviuosi žmonėmis, kurie jų neturi :). Nors jo žiūriu mažai, ir pagrinde tik Travel TV, bet vis tiek užtaikau ant besikartojančių laidų. O su vaikais dėl teliko kariauju ir kariauju. Būtų paprasčiau jo neturėti….
    Juokingiausia, kai bendradarbiui, neturinčiam TV, vis skambina su siūlymu įsigyti programų paketą.O kai atsako, kad neturi teliko, ragelyje tyla, o paskui klausimas dėl kokių priežasčių 🙂

15. O į Alvydo pakvietimą susitikti visi kažko tyli… 🙂
    Gal būtų ir įdomu, tik manau sunku bus susiderinti, o kai kam net iš Belgijos atskristi :)))) Nors jei iš anksto planuoti, vasarą, tuo pačiu į jūrą kojas įmerkti …Neatsisakyčiau 🙂

16. Alvydai ar visą hektarą reikės sniego valyti ar žolę šienauti (žiemą ar vasarą).
    p.s. turiu 7 vietį autobusą galėčiau 6 jaunas ( man visos kurios mėgsta keliauti yra jaunos) mytripses pavežti iš Vilniaus

17. Tukai,turiu visą hektarą savo darbe,tikiuosi direktorius tikrai neprieštarautų tokios grupės priėmimui. Tai va,plotas yra,autobusiukas yra,Klaipėdoj yra žurnalistė rašinėjanti į Mytripą,kuri galėtų padėti mums apsijung,pradžia kaip ir yra.Jeigu sulauksim moterų palaikymo,gal išties kas nors išsivystys. Balandis arba gegužė,tikiuosi,būtų pats tas. Galvokim.

18. susitikimo idėja tai žinoma, puiki. Vieną kart iškelta, dabar vėl atgimsta, vadinas tikrai reikia įgyvendinti.
    Tiems kur Briusely tai didelių bėdų nėra, aplankom kartais tėviškėlę :-). Būsiu Lietuvoj visą savaitę po velykų, tad jei tie, kur Lietuvoj, prisiderintų…

19. Kaip jau minėjau,balandis gegužė man labai neblogai. Ra kalba apie velykas,tuo laiku nemažai laisvų dienų. Galvokim

20. Gera pradžia.Klaipėda,Velykos,200 kv.metrų plotas ir dar daug vietos,didelis stalas.Tuko mašina,manau,kad dar viena mašina Vilniuje gali atsirast su dviem keliauninkais. Jeigu Tukui(mašina)ir kitiems tiktų šitas laikas – tai mes jau šį tą turim.

21. Aš, kaip kaimynas iš Palangos, galėčiau netgi pėsčiomis ateiti dėl rimto reikalo 🙂

22. Negaliu būti darbe – visi lyg susitarę trukdo skaityti Alvydo kelionių užrašus…Viską mečiau vakar po pietų, kai pasvajojusi apie kelionę į Portugaliją netyčia radau Mytrips.lt, paskui komentarus- pradėjau skaityti Alvydo „romaną“ …iš pradžių skaičiau tyliai, bet kai nesuvaldžiusi juoko penktą kartą pradėjau žvengt, net akys sulipo, vos galėjau jas praplėšt- labai jau norėjau skaityti garsiai- ir kad kolegė girdėtų – žinot – kaip norisi gerais dalykais dalintis, o jei matai vienas – malonumas mažėja…Aš taaaaaaaaaip pasijautau- lyg būčiau Portugalijoje su labai gera kompanija.., paskui ir nuotraukas pažiūrėjau… ir liko tik – namo parėjus portugališko vyno paragauti. Bet kai grįžau namo- vyną pamiršau. O atbėgus kitą rytą į darbą , kibau į darbą – ieškoti – kur dar Alvydo užrašų apie keliones yra…
    Valio, radau tesinį.

23. Užtenka paspausti ant Alvydo vardo, prie aprašymo ir rasite ne tik šios kelionės tęsinį, bet iš viso 24 šio keliautojo pasakojimus iš įvairių aplankytų šalių. Kad lengviau būtų, tiesioginė nuoroda: [url]http://www.mytrips.lt/Keliautojai/Alvydas[/url]

24. Sveiki:)
    Kaip supratau…buvote sausio mėnesį? Mes planuojame ateinančiais Naujais:) Ar nebuvo ten šalta? Skaičiau, jog būna paprastai apie +13…
    Ačiū už įdomius įspūdžius. Bandysime pasinaudoti:)