Sveiki tautiečiai, – gal tautiečiai iš didžiosios raidės? ☺šį kart papasakosiu, kaip per savaite pervažiavau Ameriką. Kažkas panašaus, kaip myliu Ameriką, tik nebus Starkaus su Radzevičium, o ir mašina ne Amerikoniška o Kia optima. Taigi pradėkim nuo to, kad skrydis iš Maskvos į Los Angelą trunka 12 val. 30 minučių, ir jei bučiau oro linijų vertintojas, tai Aeroflot greičiauskambėt scary flot☺,, Nekalbėsiu apie personalo grožį, nes visi ten jau senai nuvytę, stiuardese, su apgamu ant lupos ( nežinau, ar apie ją dainavo M.Mikutavičius) – žiaumodama kramtomą gumą prieina ir taria: ,,Stolikigatvoim – kushatbudim!” – kas nesupranta rusų : ,,Staliukus ruošiam – valgysim”. Na ką, atidarau staliuką, man pašaunamas, padėkliukas, su žuvimi, šone manęs sėdintis vyriškis dar pasiteirauja: what kind of meals do you have? – atsakymas aiškus ir paprastas : Fiiiish ! – daugiau klausimų nekyla. Na, jei jau valgau žuvį, būtų malonu, gauti balto vyno, tačiau stiuartas siūlo tik vandenį ir apelsinų sultis, o vėliau, kai jie baigs servisą, galėsiu nusipirkti ir vyno. Štai pirmoji dilėma, šalta žuvis su vynu, ar žuvis su vandeniu, bei vynas – kad viską užmirščiau? Dar vienas mažas minusiukas, kad langines neuždarytos, o skrendame tai su lyg diena visą laiką( išskrydimas 12:30 atvykimas 14:00, tad visa laiką šviesu, užmigti sunku, o kai pagalvoji, kad tai viena iš ilgiausių mano gyvenimo dienų … ☺
Atvykus į Los Angelą, patraukiame į auto nuomos punktą, automobilio nėra, mat mes atvykome per anksti ( tiesą sakant viena diena) , ką gi reikia nusigauti iki Santa Monikos, o važiuoti gan įdomus nuotykis, mat niekas neturi pakeisti 10 $ kupiūros, tad visur praslystame ,,turistų iš Lietuvos” vardu☺
Atvykę iki viešbučio, o tiksliau uostelio pasistipriname, kuo daugiau jeigu ne hamburgeriais, užsisakius mažą kavos, gauni 0,7 litro. Didelė šalis – dideli ir žmonės☺
Diena nr. 2 ☺
Turim mašiną, važiuojam link garsiojo Holivudo. Pilna parduotuvių, su pakabukais, mirgučiais , žlegučiais ir t.t. žodžiu rasti vietini produktą gan sunku visur made in china. Kelias pilnas ,,įžymiųjų” žvaigždučių, eini – skaitai, kas 15as girdėtas vardas. Turistai fotkinasi, visi iesko M. Jacksono žvaigždės, mat ji dabar populiariausia. Galiu pasakyti, nieko įdomaus, tad reikia nešdintis, ir vaziuoti paieškoti įžymybių namų.Patraukiame link Leonardo diCaprio namų Malibu, adresą radau googlej, fanų puslapyje. Tiesiog įdomu, kaipgi gyvena, senasis Leo, atvykus – mus pasitinka svetingai. Siauros gatvelės, iki tikslo visur private property, ir galų gale Leo namas – tiesa sakant – milžiniška tvora, panaši į tą, kur filmuose apie ateivius, žmonija stato apsiginti nuo potvynių ar šiaip ateivių lazerių ar dar ten ko. Vau, na bent kaimynai gražūs, su bentleys visi važinėja, o mes su kia, tai kažkaip keistai visi ir žiūri mus. Na, ką apžiūrėjom, reikia traukti į nuodėmių miestą. Tad mes pakeliui į Las Vegasą, per bookig , com užsakiau viešbutį už 34 usd, įdomu, ką gi gausime?
Kelias iš Los Angelo i Las Vegasą, gan monotoniškas, tik naktį, kažkaip keistai, važiuoji ausys gula, tai vėl atsistato, pasirodo kalnuota buvo,,☺
Atvykus į Las Vegą, užsiregistruojame viešbutyje, pasirodo tai ,,stratosferos” bokšto Seatle, kopija – viešbutis, aišku, čia rasi ne tik Seatlą, čia yra ir Egiptas, ir New Yorkas, ir Venecija ir t.t. visur viskas žiba, ir siūlo laimėti pinigėliu. Visgi pinigų mes išsilošėme. Štai jums nuostabi strategija, kuria apgaudinėjome, kompiuterį ruletę ( per valandėlę išsilošėme 40 usd, nepaisant kad statėme po 25 centus).
Taigi dėmesio ! – formule, statome 1 usd ant raudono, praleimejus vel ant tos pačios spalvos, tik dviguba sumą, vėl pralaimėjus – dar dvigubiname praeitą sumą, pvz. 1, 2, 4, 8, 16 ir t.t. kai laimim, atgauname visus praloštus pinigus + ta sumą nuo kurios pradėjome, tai yra 1 usd šiuo minėtu pvz. ☺
Jei, ką nors domina pirkiniai, tai Las vegas, puiki vieta įsigyti įvairiausių prekių, čia yra firminių parduotuvių išpardavimai, ( outletai) , kaip pvz. Calvinklein (ne gariūniniai) džinsai 20 – 30 usd, ir t.t. ☺
Tęsiam kelionę, Iš Las Vegaso į Flagstaf’ą, po 4 valandų kelio, monotonišku tiesiu keliu, atvykstame į miestelį, kur sninga, taip – nemeluosiu – sninga. Miestukas mažas, ir turi tokią turistinio miestelio nuotaiką, apsistojame motelyje, kaip iš filmų, U raidės formos, 2 aukštų, miestelyje ramu, tą aplinką sukuria ir milžiniškos snaigės, kurios vėlų vakarą krenta, ir kloja ledo patalą ant kelio.
Rytojus, sniego nėra, iškeliaujame prie Didžiojo Kanjono, įvažiavimas 50 usd! (savaitei) Ouch! Skaudu, ypač, kai planuojame būti čia tik pora valandų☺. Juk čia ir sninga, o kur tie kepinantys vaizdai, kur šviečia saulė, ir karštis didžiulis, – gal kitoje serijoje. Taigi, apie Didįjį Kanjoną, daug nepasakosiu, mat žodžiais gan sunku nusakyti, įspūdinga ir tiek, nieko panašaus neesu matęs. Pakeliui į Phoenix, arba Finiksas lietuviškai, Visur aplinkui kaktusai, ir kepinantis karštis, o juk nuo Flagstafo (kur snigo) tai vos 3 valandos kelio. Apie Feniksą daug nepasakosiu, didmiestis, su savo paminklais ir istorija, tad čia mes pora valandų, ir ilga kelionė į Houstona, o čia vėjuota ir lyja stiprus lietus, keista, iki Haloween’o dar 2 dienos, o visi namai, jau išpuošti. Kiemuose iškastos kapavietės, iš kai kurių kyšo griaučių rankos, visur kabo maži medžiaginiai vaiduokliai, žodžiu viskas labai panašu, ką jus matote filmuose☺ Houston, we have a problem, kad čia lyja kaip iš kibiro, tad traukiam link, New Orleanso, kelias, per pelkes, tačiau kelias geras, 3 juostų greitkelis, toks jausmas, kad visą laiką važiuotum tiltu. New Orleansas – muzikos miestas, o kaip dar pasisekė, kad atvykome 5adieni. New Orleansas, pusiau prancūzų miestas, čia ant kiekvieno kampo grojama, linksminamasi, dainuojama. Žmonės čia visai ne panašūs į tipiškus amerikiečius. Jie masto skirtingai, skirtingai kalba, bei kas keisčiausia, skirtingai valgo. Kalbu ne apie maisto kultūrą, kalbu apie procesą, 5ienio pietūs, kažkas ypatinga, pradedant nuo maisto kokybės, baigiant, kiek laiko valgomas maistas ir su kokiu pasigardžiavimu.
Tęsiame kelionę, vykstam į Panama beach, ne, tai ne ta Panama, apie kurią vaikystėje skaitėte, kai tigriukas ir meškiukas rado, dėžę iš panamos, kvepiančią bananais. Čia bananų nerasta, vietoje to, turistinis miestelis, prie pat vandenyno. Didelės bangos, ir nepaprasta drėgmė. Iš čia, link Cocoa Beach, tai Las Vegasas Floridoje, kas žino, paplūdimiai, daug motelių, viskas žiba mirga, žodžiu gražu ir šilta, – ko dar norėti. Atlanto pakrantėje praleidžiame dar pora dienu, iš jų įskaitant ir Haloween‘o naktį, stebėjome, kai maži vaikai, o kai kurie jau ir suaugę , – renka dovanas ir saldainius – persirengę į kostiumuotas pabaisas.
Šiek tiek pasideginę, aplankę Dayton beach ( Harley Davidson meką), patraukėme į Miamį, tai jau mano antras kartas Majamyje, per pora metų, galiu pasakyti, Majamis nėra niekuo ypatingas, ar vertas dėmesio, pilna lotynų amerikiečių, silikoninių moterų ir depiliuotų vyrų, tad patartina pakilti šiek tiek į floridos viršų nuo Majamio, jei norite ramiai praleisti laiką, jei domina naktinis gyvenimas, likite Majamyje. ☺
Ką gi, laikas namo, pasirinkimas – Lufthansa biznio klase, ar Al italija, ekonomine iki romos, ir dar dienelę Romoje, mat Frankfurtas jau išilgai išvaikščiotas. Ta Al italija. Laukiame įlaipinimo, jau valanda, kaip turėjome skristi, niekas nieko nesako, o tik visi mosikuojasi rankomis, rodydami – aš italas, aš italas, pagaliau po 3 valandų, pranešimas, ,,we are looking, for the missing part of the aircraft, we will start boarding soon” na dar 45 min ir mes jau lėktuve, TV neveikia, vynas, o taip – jis pasibaigia ties paskutinėmis eilėmis, tad vanduo arba beer arba apelsinų sultys, na nieko, atsiragausiu Italijoje, pagalvoju aš ir saldžiai užmiegu…

Tai tiek iš mano kelionės į Amerika.