Italija jau senokai buvo šalis, kurią norėjosi aplankyti. Taigi, pasitaikius galimybei įdomiai praleisti žiemos atostogas savanoriaujant svajonių šalyje, tiksliau mieste – Romoje, nusprendžiau neatsisakyti.

Gruodžio 26, pirma diena

Atvykusias į Romą mus nustebino šiluma, iš žiemos(kai išvažiavome Lietuvoje buvo -10 laipsnių) atsidūrėme vėlyvame lietuviškame pavasaryje- čia džiugino saulė ir +15 temperatūra, taip pat neįprastas kraštovaizdis: daugybė kiparisų, palmių ir apelsinmedžių. Sustojome Rebibbia autobusų aikštelėje, gyvenamųjų namų rajone. Iš čia teko su visais lagaminais važiuoti į metro stotelę Manzoni.
Ten atvykome į mokyklą- Instituto Santa Maria, kur gavome pietus- lazaniją. paskirstė darbus ir apgyvendinimo vietas.

Sužinojome, kad gyvensime Trinita dei Monti vienuolyne. Iš pradžių dar nesupratome ar džiaugtis, ar liūdėti, bet paaiškėjus, kad šis vienuolynas pačiame centre, Piazza di Spagna laiptų viršuje, maloniai nustebome.

Išlipome metro stotelėje Spagna, išėjome į gatvę ir atsidūrėme tarsi kitame pasaulyje: nuostabūs operos solistų balsai (vyko koncertas TOCCATA & FUGA), vandens čiurlenimas didinguose fontanuose, gausybė žmonių ir besileidžianti saulė. Tobula.

Užlipome tūkstančius laiptelių, bent jau tada taip atrodė (juk su sunkiais daiktais tai nelengva), ir pasiekėme savo miegojimo vietą Trinita dei Monti vienuolyną.

Vaizdai žiūrint į Romą iš viršaus tiesiog nuostabūs!

BUS PAPILDYTA 🙂

4 thoughts on “Italija: Savaitė Romoje”
  1. Kaip tik prieš kelias dienas pagalvojau : Ir kaip ten Ra, ar nebus kur vėl išdūmus :))

2. Nors aš irgi kažkaip nededu nuotraukų su savimi, bet tave smagu buvo pamatyti ,,vitrinos lange ” :)) Ir smagu, kad patiko Niujorkas 🙂