Fuertaventura – paplūdymių sala
Būtent taip norėtųsi apibūdinti šią Kanarų salą po beveik 2 savaičių. Nieko panašaus nėsu matęs nei Kipro, nei Maltos, nei Koso ar Tenerifės salose. Tai Sala iš didžiosios raidės, kurioje norisi gyventi, miegautis gyvenimu ir pamiršti apie viską. O sau tinkamą salos lopinėlį šalią vandenyno ras net išankiausias paplūdymių megėjas.Greičiau, paprasčiau ir pigiau salą pažinti galima automobiliu. Autobusai važiuoja ne visur, kelionė užtrunka, be to problemųdauguma autobusu nevažinėja vakarais.
Autonuoma nėra didelė, be to čia reikalauja tik minimalaus užstato ir atsiskaitant nereikia kreditinės kortelės. Mašiną galima pigiau, paprasčiau ir be jokių išankstinių užsakymų išsinuomoti priešais oro uosto už viaduko esančioje agentūroje arba netoli oro uosto esančiame Caleta de Fuste miestelyje, kuriame teko apsistoti.
Norint nuodugniau pažinti salą, siulyčiau apsistoti skirtingose salos dalyse: centrinėje, pietinėje ir šiaurinėje. Pirmiausia aplankiau Caleta de Fuste miestelį su jo paplūdimiu. Šalia jo yra didžiūlės uolos, pasakišas vaizdas į vandenyną, o bevaikštant galite pamatyti begiojančius burundukus, kurie mielai paragaus riešutų iš jūsų rankos.
Tęsiant kelionę piečiau- aplankykite netoli esanti Pozo de Negro jaukus juodas paplūdimys, tai vieta tiems, kas nori ramybės, pabūti nuošalėje. Kam idomus shopingas, ilgas auksinis papludimis – važiuokite toliau, į salos pietinę dalį – Moro Jable. Čia, ant vandenyno kranto, begale kavinių ir restoranų tikriems smaližiams ir gurmanas: nuo paelijos iki egzotiškiausių žuvų ir įvairių jūros gerybių patiekalų. Verta aplankyti į pakelyje esančius Grand Tarajal ir Jandia su pakely esančiais mažais paplūdimiais.
Pavargus nuo saulės ir jūros, siulau aplankyti zoologinį sodą, kalnuose esančius miestelius, alijošiaus ūkius: La Oliva, Antigua, Tuineje, Tiscamanita su vėjo malūnų muzėjumi.
Keliaujant į šiaurine dalį aplankiau salos sostinę Puerto del Rosario. Šalia jos iškart už oro uosto rasite dar vieną auksinį paplūdimį. Verta ne tik aplankyti Corralejo.
Corralejo – vieta kurioje galima apsistoti ilgesniam laikui. Čia rasite ir daug mažų jaukių paplūdimių, smėlio dykumą, naktinį gyvenimą,skirtingų virtuvių restoranus, ūkininkų turgelį. Su keltu Iš Corralejo nebrangiai galima nukeliauti į Lansarotės salą. Kelionė uztrunka apie 2 valandas. Bilietą į abį puses vienam žmogui, jei išeis nusiderėti, galima nusipirkti už 20-25 eur. keliaujant su Romero ar Armas keltais. Patarčiau keliauti us autombiliu, taip paprasčiau pamatysi salą.
Ir aišku, vieta, dėl kurios reikia ir verta aplankyti Fuertaventurą – El Cotillo. Tai šiaurės vakaruose esantis nedidelis miestelis, tačiau su gražiais ir jaukiais paplūdymiais, kuriuos skalauja žalias vandenynas ir keičia juos kardinaliai atoslugio metu. Skaniausias kada nors ragautas maistas irgi čia esančiose užeigose ant uolos, iš kurių neapsakoams vaizdas į vandenyną. Galima rasti restoranų kur maistą ruošia jums matant, o sočiai užvalgius, dar ilgai norisi sėdėti ir žiūrėti į vandenyną besileidžiančią saulę.

4 thoughts on “Ispanija: Fuertaventura- papludymiu sala”
  1. Na, specialiai iki Poznanės gal nevažiuočiau, bet jei pakeliui gautųsi tai aš ne tik Poznanę, bet ir Vroclavą, ir Torūnę norėčiau apžiūrėti, jau nekalbant apie Krokuvą. O ir kelias ne toks ilgas ir nuobodus tada atrodo 🙂

2. Krokuva graži, jau ją apžiūrėjom… O nykštukų miestas Vroclavas bus šio pasakojimo tęsiny, ten stojome grįždami.
    Torūnė dar mūsų planuose – kada nors, ir ne tik ji…

3. Tikrai graži Poznanė. Kadangi kelias neartimas, iš karto įlindau pažiūrėt ką čia pakeliui galima prijungti )))))