veiki, si karta istrukau su draugais 3tai dienu i Barcelona. Skrydis is Rigos, ir jau po 3 su puse valandeliu tupiam Barcelonos orouoste. Isskridinejome – Vilniuje 33 karscio, o cia tik 27. Stai kaip atrodo tas miestas is paukscio skrydzio. Na didumas tikrai nera gasdinantis. Juolab kad Barcelona turi puikia metro shema.

Si kart nepasakosiu apie zynomiausias barcelonos vietas, ar ispanu tradicijas. Manau jas geriau zinote uz mane, arba tereikia ivesti keleta zodziu i google.com ir jus ju protinguoliai.
Taigi keliauju sau iprastu stiliumi: As + kuprine = Backpackeris ( o lietuviskai , matyt – iskilautojas) 🙂 . Jau skrisdamas i Barcelona zinojau, kad teks miegoti gatveje. Planas buvo toks: diena vaikstom ir ziurim izimybes, pavakaryje deginames, maudomes, o nakti liekam papludimyje.
Na orouoste informacijoje nusipirkom 2 dienu clip-korteles uz 9 eurus, cia galite vazinetis viesuoju transportu. taciau is oro uosto iki miesto tenka vaziuoti aerobus’u jo kaina 3.75 euro uz kelione, ir kursuoja vos ne kas 8 minutes.

Pirma vakara aplankem sagrada familia ( barcelonos, izimiausia baznytele :). Ir netyciukais atklydom i ramu parka, netoli zologijos sodo, bei vietines triumfo arkos. Parkas tikrai grazus ir ypac vieta su fontanais.

Noredami pasiekti jura, teko paeiti gal kokius 2 km, kadangi metro po 12 nebevazineja. ejome per viesus parkus, kur viskas graziai sutvarkyta, ir viskas labai svaru. Na svaru siuksliu atzvilgiu. Kas liecia prostitucija, mateme tiesiog vidury parko graksciai apsirengusias merginas bestabdancias masinas.
Pirma nakti, nutarem praleisti papludimyje prie pat centro. Na sone stugso olimpinis kaimelis, tad pagalvojome, cia pakankamai saugu. Juolab prie vandens kas 25 metrai miegojo zmones, arba tiesiog linksmionosi (kas mylejos, kas grojo gitara, kas bugneliais muse, truko tik hare krisna hare hare). Si kart miegmaisiu neturejome, juk Ispanija – silta, pagalvojau pries isvykdamas. Cia ir buvo mano, bei kolegu klaida. gan keistas jausmas miegoti ant salto smelio. O kai tave pazadina apie 3 valanda nakties – traktoriu – kultivatorius, mat jie tvarko papludimi nakties laikotarpiu, tai isvis buni sustinges i leda.

Antra diena velgi vaiksciojom po barcelona ir zavejomes jos vaizdais, aplankeme vietas kur vyko olimpiada. Beje ten stovi milziniskas TELEFONICA bokstas. Gera reklama butu ir musu rysio operatoriams toki galiuna pasistatyti

Jei busit Barcelonoje savaitgali, butinai aplankykite, the magical fountains. Jie yra netoli Espana pls. Jie tikrai paliks jums gera ispudi. O stai kaip jie atrodo diena, ( nei vienas neveikia, o ijungia tik savaitgaliais, ir buna fontanu sou su skirtingos sviesos apsvietimais)

O stai cia palipejus laiptukais i virsu. Tiesa Barsoje, gan keistas smogas. Na poarkuose jo kaip ir nesijaucia, taciau atvirose vietose nepajusti jo neimanoma.

Na o antra nakti nutareme, vaziuoti i atokesni papludimi, kad niekas netrugdytu issimiegoti. Tad sedome i metro ir L2 linija iki pat galines stoteles. PEP VENTURA. Cia tikrai ramiau, nei centre. Zmoniu mazai o ir papludimys svarus.

Rytas! ir vel laikas keliauti. Metro atgal i centra, ir aplankyti dar neaplankytas vietas. Netoli Columbo paminklo, yra isikures Barcelonos akvariumas. Tiesa patekti i ji jums kainuos 15 uru. Na lietuviskai kisenei, cia gal ir brangoka kaip muziejui, taciau piunigelius sumoketi verta. Pamatysite gyviu, kuriu net neisivaizdavote. Cia tarsi atsiduri visiskai kitame pasaulyje. Butinai apsilankykite, jei turesite laiko.

Na si kart tikriausia taip ir baigsiu si pasakojima. Ir iki sekanciu kelioniu.

mano foto galite pamatyti www.fotki.com/cabin8crew
nebijokite klausti, bei komentuoti. Sauletos dienos, mums visiems