Samotrakė − Graikijos sala Egėjo jūros šiaurėje, Rytų Makedonijos ir Trakijos periferijoje, Evro nome, už 24 jūrmylių nuo Aleksandrupolio. 2013 metais vykome ten automobiliu.

Į salą reikia keltis keltu. Malonumas nėra labai pigus – už automobilį ir keturis keleivius pirmyn ir atgal sumokėjome apie 420 lt.

Saloje praktiškai nėra turistų – dauguma graikai.

Galima rasti visiškai laukinių ir puikių smėlio paplūdimių į kuriuos gali įvažiuoti automobiliu.

Sala nėra didelė bet su labai įvairia gamta, kalnais, kriokliais.

Gyvenome Samothraki village viešbutyje – puikus kainos ir kokybės santykis.

Užsakėme per booking’ą. O šiaip kainos tenai tikrai nėra didelės – netgi gerokai mažesnės negu Alexandropolyje iš kurio kėlėmės. Žodžiu yra visko: terminės maudyklos (rekomenduoju nueiti į kalnuose esančias nemokamas-vaizdas iš ten nuostabus ir dar už dyką. Tiesa į vieną taip ir nesugebėjome įlipti nes buvo žiauriai karšta),

senovės dievų miesto griuvėsiai (pažiūrėti tikrai yra į ką bet mokama),

puiki gamta, superinis senamiestis iš kurio nuo aukšto kalno galima stebėti saulėlydžius,

nedaug žmonių…Labai daug saloje hipių bet jie nepiktybiniai, visi apsipūtę, laimingi…
Tavernose kainos mūsų kišenei visai humaniškos. Patiekalas 4-7 eurai, ir taip visoje saloje. Atrodo kad visi būtų susitarę dėl kainų. Firminis patiekalas – keptas arba troškintas ožiukas – labai skanu.

Tiesa, alus tik buteliuose – pilstomo nėra. Yra keli normalūs prekybos centrai. Didelė tik benzino kaina – beveik du eurai. LPG nėra.
Visiems rekomenduoju šį puikų turistų ir komercijos nenuvalkiotą kurortą.