Dabar jau sunku patikėti, kad prieš gerą pusmetį net nežinojau, kad tokia sala kažkur yra… Bet, kartą, pamačius vaizdus kompiuterio ekrane, jau niekaip negalėjau jų užmiršti. Taigi pakeliui su svajonėmis ryškėjo ir kelionės planai.
Žaviuosi žmonėmis, kurie moka susiruošti į kelionę spontaniškai :). Aš pati tokia nesu,o ir keliauti mums patinka laukiniu būdu t.y. viską susidėlioti patiems, nesinaudoti įvairių biurų paslaugomis. Todėl prieš kelionę ilgokai teko panaršyti kompiuteryje, negyvai susidraugauti su booking.com, perskaityti daugybę pasakojimų ir patarimų keliaujantiems. Tuomet skaitydama prisiekiau sau, kad ir pati grįžusi aprašysiu bent trumpai mūsų įspūdžius. Galbūt keletas patarimų bus naudingi būsimiesiems keliauninkams į Graikijos Atėnus bei Santorinį.
Mūsų kelionės tikslas – Santorinis, sala esanti Egėjo jūros pietuose ir priklausanti Graikijai. Keliauti nusprendėme lėktuvu. Teko ilgokai pamedžioti skrydžių portaluose, kol nučiupome pačias geriausias bilietų kainas. Pirkome bilietus maždaug prieš aštuonias savaites iki skrydžio. Ir labai džiaugėmės, kad iš esmės gavome pačias neblogiausias kainas. Kelionė Vilnius -Atėnai – Santorinis – Atėnai – Vilnius kainavo 1100 lt. žmogui ( apie septynis šimtus skrydis į Atėnus ir atgal, ir 400lt. – skrydis į Santorinį ir atgal .). Gal tai kiek brangiau nei plaukti keltu, bet patikėkite… tikrai mažiau rūpesčio bei sugaišto laiko. Iš Atėnų valanda ir mes jau saloje 🙂
Neaprašinėsiu visų nuostabiausių įspūdžių, dieviškų vaizdų ir pojūčių…. Internete to ir taip yra. Todėl savaisiais nenustebinsiu nė vieno :). Geriau jau pasidalinsiu su jumis „ūkiškais” pastebėjimais, tuo,ta info, kurios mums patiems truko…
Pirmiausia šiek tiek apie kainas Atėnuose. Jei patys planuojate kelionę, pravartu užsakinėti viešbutį visai šalia Syntagmos aikštės. Iš ten puikus susisiekimas su oro uostu ( ekspres autobusas X95, kursuojantis į oro uostą ir iš jo 24 val. per parą , kaina bilieto – 5 eurai žmogui). Kelionė iš/į oro uostą truks maždaug 45 min.
Atėnuose daugybė įvairaus transporto. Mes naudojomės metro( beje, metro linijos iki oro uosto nėra. Ta prasme, pavažiavus metro tenka persėsti į traukinį. Kaina į oro uostą 8 eurai žmogui. Tai visos kelionės kaina). Bilieto kaina metro mieste ( ne į oro uostą) – 1,40 euro vienam. Bilietas galioja 90 min. Jį galima žymėti antrą kartą, jei tik telpi į minutes. Bilietas tinka visam miesto transportui, išskyrus ekspres autobusus. Metro dirba nuo penkių ryto iki dvylikos nakties.Taksi irgi nėra jau taip labai brangu, jei pavažiuoti reikia kelias stoteles. Šiaip jau transportas nėra brangus.
Galbūt kažkam pravers ir dar šiek tiek informacijos. Bilietas į Akropolį – 12 eurų. Muziejai yra mokami. Praktiškai kainos varijuoja tarp 5-8 eurų. Studentams įvairios nuolaidos, o berods sekmadieniais nemokamai.
Aplankykite Akropolį,senovės susibūrimų vietą – Agorą, senamiesčio rajoną Plaką,Monastiraki rajoną, pasižiūrėkite, kaip keičiasi gvardiečių sargyba prie Graikijos Parlamento, Filipopolos kalvą, Vilkų kalvą, Vėjo bokštą, Panatinaikos stadioną, nacionalinį botanikos sodą…
Atėnai nėra itin brangus miestas. Pavalgyti įmanoma už 5 – 10 eurų. O jei užsisakėte viešbutį su pusryčiais, tai tikrai nebadausite :). Viešbučiai taip pat nėra labai brangūs. Visai neblogai įsitaisysite už 20 eurų parai.
Graikija ir jos gyventojai – draugiški, paslaugūs žmonės. Atėnai – be galo gražaus kraštovaizdžio, garbią istoriją turintis miestas. Gaila, kad čia praleidome tik kelias dienas….. pakeliui į……. Santorinį :))))).

4 thoughts on “Graikija: Dievo užantis – Santorinis. O taip pat kelios dienos Atėnuose ( keli pastebėjimai, kurie gal pravers… )”
  1. Nuostabi kelione. Ponai o kur nuotraukos? Labai noretusi suzinoti kiek viso pravaziuota kilometru ir kiek tai kainavo.

2. Nepaisant visų šiukšlynų ir apsileidimo, man Krymas, gal tiksliau Pietinis Krymo krantas (Južnyj Bereg Kryma), yra labai mielas ir įdomus.
    O nuotraukų tikrai norėtųsi daugiau :).