Malaga – tai populiarus turistų lankomas miestas Andalūzijoje, Pietų Ispanijoje. Miestas žavi savo istoriniais ir archeologiniais paminklais, o Andalūzijos regiono apylinkės idealiai tinka poilsiui prie jūros. Lietuviai taip pat yra pamėgę šią turistinę kryptį, o iš Lietuvos kursuoja tiesioginiai reisai Kaunas-Malaga.

Planuojate kelionę į Malagą ir svarstote, kada geriausias metas viešnagei šiame mieste? Kadangi Andalūzijos regionas yra Pietų Ispanijoje, vasaromis čia gali būti itin karšta. Šiame straipsnyje pateiksime trumpą Malagos orų apžvalgą, o jūs lengviau galėsite nuspręsti, kada apsilankyti šiame mieste.

Žiema Malagoje

Malaga yra vienas iš nedaugelio Europos miestų, kuriuose galima mėgautis gana šiltu oru ir netgi leisti dienas paplūdimyje. Palyginti su kitais Ispanijos miestais, Malagoje žiema yra švelni, o vidutinė oro temperatūra visu sezonu yra 17-18 laipsnių šilumos.

Viešnagė šiame mieste žiemos sezonu turi savų privalumų: galėsite ne tik pabėgti nuo sniego ir speigų, bet ir rasite žemesnes kainas bei galėsite apsilankyti kalėdinėje mugėje.

Pavasaris Malagoje

Pavasaris Malagoje yra puikus metas apsilankyti: visame mieste pradeda žydėti gėlės ir miestas atsiskleidžia visu savo gražumu. Be to, galėsite išvengti didelių turistų minių ir aukštų kainų. Oras gali šilti iki 20-24 laipsnių.

Pavasaris Malagoje yra turistinio sezono pradžia – saulėtų ir šiltų dienų vis daugėja, ypač artėjant vasarai.

Vasara Malagoje

Vasara, žinoma, yra pagrindinis turistų sezonas, todėl vasaros sezonu neišvengsite didelių turistų minių ir aukštų kainų. Karščiausi ir sausiausi vasaros mėnesiai Malagoje yra liepa ir rugpjūtis, šiuo metu vidutinė oro temperatūra yra 31 laipsnis karščio. Šis sezonas Malagoje yra itin populiarus tarp paplūdimių, vandens sporto ir naktinio gyvenimo mėgėjų.

Malaga yra viena karščiausių atostogų krypčių, todėl, jeigu norite išvengti karščio, siūlome apsilankyti nuo kovo iki gegužės arba rugsėjo-spalio mėnesiais.

Ruduo Malagoje

Rudens sezonas yra mėgstamiausias daugelio turistų tarpe – orai nebėra tokie karšti, vietoj to, laikosi maloni šiluma. Pavyzdžiui, spalio mėnesį Malagoje oras gali šilti iki 24 laipsnių šilumos, o temperatūra retai kada nukrenta žemiau 15 laipsnių šilumos.

Toks oras idealiai tinka mėgautis saule, paplūdimiais ir vandens sportu.