Atsibodusi lietinga ziema, automobilio vairas ir maisto gaminimas! Norejom savaitele tiesiog pailseti nuo visos sios rutinos. Sukom galvas, kuri salis butu tam tinkamiausia. Nusprendem, kad labiausiai tokius reikalavimus atitinka Dominykos Respublika. Kodel? Nuo gruodzio iki balandzio – auksinis sezonas poilsiui Dominikoje. Silti, sausi orai leido megautis gamtiniais Dominikos perlais: Puerto-Plata ir Punta Cana papludimiais. Nenorejom niekuo rupintis, todel pirkom all inclusive, isvertus reiskia viskas iskaityta, kelione. Thomas Cook.co.uk saite.

Kelione truko apie devynias valandas, keli filmai, truputis miego, pietus ir vakariene. Neprailgo. Nereikejo blaskytis ir kraustytis is proto, kad kazko nerasi, nesusikalbesi ir t.t. ir pan. Visur kelia zymejo kelioniu agenturos lenteles. Kaip ir kiekvienoje panasioje sali is karto prisistate nesikai, kurie aisku uzpinigus siulosi padeti. Kadangi pirkom tokia kelione, pinigu liko tik suvenyrams. Apgauti nepavyks, pagalvojau, mes jau patyre keliautojai. Oro uostas nedidukas, atviras su siaudiniais stogais. Vakare oras tvankus ir dregnas. Pasitiko merginos vilkincios tradiciniais apdarais, privalai su jomis fotografuotis, griztant, gali nusipirkti nuotrauka. Nustebom, kad tik islipus is lektuvo, dauguma keleiviu eme traukti duma? Pasirodo sioje saly galima rukyti, kur nori ir kaip nori. Susodino visus pagal pavardes i autobusus ir isveziojo po viezbucius, labiau tiktu pavadinti kompleksus. Veliau paaiskinsiu kodel. Viezbucio registratura irgi tik po siaudiniu stogu, kaip gyvas botanikos sodas. Prisiregistruojant dave kambario raktus ir komplekso zemelapi. Keliasdesimt namuku, suzymetu raidemis, musiskis buvo vienas is arciausiai stovinciu salia papludimio. Vaizdas geras, bet pirma naktis nebuvo rami, didelis vejas mus neramino del ateinancios dienos, juolab, kad sinoptiku buvo pranestas lietus.

Stai ir isauso rytas, kol kas saulutes nera, nutaikos taip pat. Ka darysi, reik tiketis geriausio. Apsirengem ir isejom pusryciauti. Dvi sales, ir terasos, kuriose mes ir pusryciaudavom, svieziai spaustos sultys, bandeles, jogurtai, buvo mano mylimiausi, o draugas kirsdavo virejo cia pat iskepta omleta su pomidorais ir suriu. Cia taip pat buvo tiekiami pietus ir vakariene. Visame komplekse buvo dar septyni restoranai, kuriuose zmogus gali uzsisakyti vakariene, savaiteje gali aplankyti tris is ju. Mes pasirinkom Meksikietiska, Japonu ir Vidurziemio juros virtuve. Japonu patiko labiausia, nes vyko mazytis sou, kai pries tave rodo maisto ruosimo ypatumus. Na rytai, pasirodo visada tokie patys, debeseliai pradeda sklaydytis tik nuo 10val. Mums pasiseke, nes visa savaite nelijo. Tik mane nervavo, kad negalejom megautis saule papludimyje, nes nuo juros puciancio vejo buvo vesoka. Beveik visa laika prasivartem prie baseino. Pirma diena nusvilom, per ta veja neapskaiciave saules stiprumo, ji cia 70% stipresne, nei europoje. Todel kitomis dienomis naudojom 50SF stiprumo krema. Tikraja saule pajutom tik paskutine atostogu diena, kai nebuvo ne vieno debeselio ir menkiausio vejelio. Patikekit, jautemes kaip ant keptuves, ilgiau nei dvi minutes nejo isbuti, visa laika pramirkom baseine arba pavesyje.

Norintiems aktyviai ilsetis, buvo ka veikti, prie pat papludimio buvo isikurusi komanda, kuri renge zaidimus, estafetes, vaidinimus. Is ju, porai merginu poilsiautojai palikdavo vaikus, su jais visa diena uzsiimdavo ir prziuredavo. Kitam gale buvo visa diena veikianti lauko uzeiga, HotDog’ai, burgeriai, kepta vistiena, darzoves. Salia jos ir baseine barai. Kitam gale aparatai su ledais, karstu sokoladu ir sirupu. Tiesiog, ko nori, kada nori, sunku atsilaikyti tokioms pagundoms, kai viskas nemokama. Baremenai, savanaudziai, jei neduosi arbatpinigiu, eileje taves ne nematys, o jei duosi pora $, tai pasiruose ir tavo gyvenimo istorijos isklausyt. Taip pat ir kambarines, jei 1$, tik patalus sutvarkys, jei 2$, tai rasi grizes pilna saldytuva gerimu, lova nuklota gelemis ir svarius ranksluoscius. Tiek daug paprastai nevalgau, tai bent jau kelias kalorijas sudegindavau rytais prisijungus prie daugybes moteru uzsiimanciu joga arba aerobika papludimy.

Vakarais galejom stebeti ivairius pasirodymus teatro saleje, salia jos naktinis klubas kviesdavo nuo 11val. vakaro smagiai pralesti laika sokant samba, salsa ir kitus sokius. Megstantiems azarta, irengtas kazino. O tiesiog megstantiems kompanija dar keli barai pagrindineje patalpoje, kuri irgi primena botanikos soda su daugybe pintu kreslu ir staliukais. Kokteilius isragavau nuo A iki Z, labiausiai patinkanti irasiau i Diskusiju puslapi apie receptus. Dienos metu veikia SPA, jakuzi, pirtys, masazai. Treniruokliu sale, kazkaip nesisieja su atostogom. Teniso kortai ir krepsinio aikstele. Nepamirsti ir tikintys, yra mazyte koplytele. Viskas vienoje vietoje, ar ne saunu! Du kart i savaite, atvykdavo prekeiviai, bet manem, kad pas juos bus brangiau, neapsirikom.

Kelioniu organizatoriai siule dienos keliones: i sala, kurioje buvo filmuota ‘Bounty’ reklama, jeep safari, jodinejima su zirgais pajuriu. Bet mes issirinkom kelione i turgu ir cigaru gamyklele, nes vis del to reikia suvenyru. Maza gamyklele isikurusi kaimelyje netoli bananu plantaciju parode mums kaip gimsta cigarai. Toliau vykom i turgu, pasiruose kaip karan. Prekeiviai mokejo daug kalbu, bet ne lietuviskai, taigi apsimete, kad nemokam nei angliskai, nei rusiskai, kalbejom lietuviskai ir rodydami pirstais uz kiek ta daikta pirktume, nesutinki, mes iseinam, planas isdege, jie visada sutikdavo. Viena paveiksla nuderejau 120$, pirkiniui isleidau 50$, jie plesikai. Idomu, kokia isvis to paveislo verte, ar jis vertas 20$? Aromatui neatsispyrem, prisipirkom pupeliu kavos. Daug suvenyru pagaminti is naturaliu mezdiagu, pvz.: zvake kokose, apklijuota dziovintais vaisiais, nuotrauku remeliai is dziovintu bananu lupenu.

Beje tarp europieciu labai populiaru sioje salyje tuoktis. As asmeniskai nenoreciau. Ceremonija vyksta papludimyje, tokioj pavesinej, apipuostoj kaspinais, o salia nuogom krutinem deginasi moterys, ar jums skamba romantiskai?

Mes likom patenkinti poilsiu sioj salyje, bet grizti, nebeplanuojam, pasaulis didelis!