Aštunta diena

Vlore [AL] – Tivat [ME]: 334km (T3053km)

2019-liepos-31

Paskutinė rūgpjūčio diena ir paskutinis rytas Albanijoje. Gaila, kad taip viskas susiklostė ir teko sutrumpinti atostogas, liko neaplankytas Kosovas ir “Albanijos Alpės” Theth ir Valbone miesteliai. Už paskutinius turimus albaniškus lekus prisipilame kuro, patraukiame aplankyti “albaniškas Kuršių marias” – Zvernec. Na nieko labia įsppūdingo, pasižiūrime dumble ropojančius krabus, apleistus bunkerius ir pro Duresą, Tiraną, Škoderį patraukėm lyg Juodkalnijos sienos. Sieną kertame Muriqan – Sukobin punkte. Juodkalnijoje, nor sir nelegalus, bet euras, nebereikia konvertuoti valiutos. Planas buvo apsistoti vienai nakčiai Tivat miestelyje, užsibookinome apartamenus su baseinu šeimos name. Bet taip ten viskas patiko, kad pratęsėme savo viešnagę dar trim dienom. Kirtę Albanijos – Juodkalnijos siena sustojamę užsipilti kuro, Juodkalnijoje turim problemą, degalinėse kažkas yra netaip su dujų slėgiu ir nei vienoje degalineje prisipildyti dujų, tenka važiuoti tik benzinu su 30-35 litrų sąnaudomis 100 km, serpantinai prideda savo (Šiaip normalios sąnaudos yra 17-18l greitkelyje, 20-25l mieste). Važiuojant lyg Budva kurorto aplankome Sveti Stefan salą, ir lekiam į Tivatą. Šiame nuostabe miestelyje apsistojome pas vietinę šeimą, gyvenančia dideliame name ir nuomojančia apartamentus. Išsikrovę mantą, patraukaimę į senamiestį, milijonierių „rojų“.

Dar Albanija, Zvernec parkas

Pirmieji Juodkalnijos vaizdai

Tolumoje Sveti Stefan sala
Tivato centras, vienas didžiausių prekybos centrų „PortoMontenegro” po atviru dangumi, su restoranais, kavinėmis, prabangiomis parduotuvėmis, jachtomis, apartamentais…

Devinta diena

Tivat [ME]

2019-rugpjūčio-1

Visiškai laisva diena poilsiui. Beveik visą dieną praleidžiame prie baseino lepindamiesi saule, vakare pasivaikščiojimas po nuostabųjį Tivat, vakarienė gan prabangiame restorane su vaizdu į PortoMontenegro ir visas jachtas, dviems suaugusiems ir vaikui kainuoja tik ~34eur. Praktiškai nulis veiksmo, nulis kilometrų, tik poilsis…

Musų kuklūs apartamentai

Dešimta diena

Tivat [ME]

2019-rugpjūčio-2

Vėl diena skirta tik poilsiui. Baseinas, saulė, per pora valandų apvažiuojame visą įlanką, aplankome kitus miestelius Kotorą, Perastą. Pakeliui aptinkame labai šaunią ir prabangią jūros gėrybių parduotuvę „COGImar doo“, apsiperkame produktų „homemade“ vakarieniai. Du kilogramai šviežiu midijų, pusė kilogramo krevečių ir pusė kilogramo mini aštunkojų kainavo apie 15eur. Paskutinis vakaras nuostabiojoje Juodkalnijoje. Dar kartą atsidūstame, kad atostogos sutrumpintos ir viską reikia atlikti prabėgomis. Labanaktis.

Trumpa ekskursija aplink įlanką

Homemade vakarienė, midijos su vyno ir grietinėlės padažu, krevetės ir babyoctopus