Ar kada teko apsvarstyti, kaip atrodo gražiausi Lietuvos kampeliai iš aukštai? Lietuva stulbina kerinčiu gamtos grožiu, o tai – puiki priežastis kilti į viršų ir pasigerėti vaizdais iš paukščio skrydžio! Apžvalginis skrydis kviečia pasidairyti po apylinkes bet kuriuo metų laiku ir išvysti miestus bei gamtą kitu kampu.

Vaizdas piloto akimis

Jei kada susimąstėte, ką pilotas mato iš salono, tuomet be abejonės privalote išbandyti  apžvalginį skrydį. Vilniuje pasitiks horizontas virš vieno gražiausių senamiesčių Europoje. Trakuose laukia kerintys nacionalinio parko vaizdai virš 44 ežerų. Štai Kaune skrisdami lėktuvu išvysite žaliausio miesto apylinkes.

Skrydis prasidės dar tvirtai stovint ant žemės – išklausę išsamaus instruktažo būsite pasirengę kilti į aukštį. Aštresnių pojūčių mėgėjams vertėtų išbandyti skrydį akrobatiniu lėktuvu. Jo metu nusimato kerintys vaizdai ir adrenalino pliūpsnis viename! Lėktuvui pasiekus 1200 metrų aukštį, lakūnas demonstruoja įspūdingus akrobatinius triukus – siūbuoja plieninį paukštį, raizgo kilpas, atlieka vertikales ir skrodžia dangų įvairiausiais sudėtingais kampais.

Panorote tapti lakūnu?

Jei ne kartą kirbėjo mintis pilotuoti modernų lėktuvą, tai galima padaryti dabar pat! Išbandykite skrydį mokamuoju orlaiviu. Iš arti susipažinsite su lakūnų kasdienybe, o kartu – pilotuosite mokomąjį lėktuvą patys! Po išsamių apmokymų užimsite vietą šalia instruktoriaus ir pajusite dangaus didybę savo rankomis. Šįkart – jūs esate pilotas, manevruojantis lėktuvą!

Tiems, kas nori įgyti dar daugiau patirties, skirti mokomieji skrydžiai simuliatoriuje. Čia, pasitelkiant modernią techniką, imituojamas realus skrydis. Pramoga vyksta piloto kabinos simuliatoriuje. Jausitės it profesionalas: gausite nurodymus iš skrydžių valdymo centro, rengsitės kilti į orą ir galiausiai – leisitės į kelionę.

Staiga, prasidėjus turbulencijai, teks manevruoti iš audros debesio, o suvaldžius situaciją – saugiai nusileisti oro uoste. Neverta nerimauti – procesą stebės profesionalus instruktorius. Jis ir patars, kaip išsisukti iš vienos ar kitos situacijos.

Dovanokite aukštį!

Čekis apžvalginiam skrydžiui lėktuvu ar mokomajam pilotavimui – tai gera dovana išskirtinių pojūčių mėgėjams. Įprasta šventė, gimtadienis ar metinės taps nepamirštami išvydus horizontą iš paukščio skrydžio! Dovanų kuponai internetu kainuoja daug pigiau, todėl pasimėgausite ne tik neapsakomais įspūdžiais. Svetainėje Beta.lt pasinaudosite viliojančiais pasiūlymais ir itin žema kaina.

2 thoughts on “Apžvalginis skrydis – nepamirštama patirtis”
  1. Kažkaip liūdnokai skamba, Alvydai. Aukščiau nosį, juk laukia Maskva, Kijevas ir Kazachstanas!!! Buvau keletą kartų ten. Beveik viskas atvirkščiai – nuotykiai garantuoti 🙂

2. Gal neliūdnai, o be to kartais galima ir liūdnesnes mintis užrašyt. Nuo labai didelių pagyrimų, kulinarinių himnų kartais irgi lūdesys apima…:)