Aštunta diena.
Kurmelionys-Negibėnai-Bagdžiuliai-Akmenynė-Abolai-Anuliškės-Mažieji Baušiai-Šalčininkai-Tartokas-Švenčius-Kaniūkai-Gerviškės-Butrimonys-Jančiūnai-Dailidės-Emiliškės-Eišiškės – (Pirmo etapo pabaiga, pagal maršrutą, bet dar ne dienos pabaiga)-Mantviliškės-Kalesninkai-Kijučiai-Riliškiai-Vydeniai-Barčiai-Varėna.
Devinta diena.
Varėna-Senoji Varėna-Maskauka -Valkininkų g.st.-Valkininkai.
Startavome 8 val. ryte finišavome 19 val. vakare Varėnoje. Viso pramynėm 90 km. Laikantis maršruto ( iki Eišiškių) 58 km. Ryte švietė saulutė, pūtė lengvas pavasarinis vėjukas – žadėjo gerą dieną. Deja. Vos pajudėjus pradėjo lyti ir lijo visą dieną. Sušlapę, sušalę su , švelniai tariant, neaiškiomis nuotaikomis, vidudienį prisiteškename iki Eišiškių. Vietiniame bare, šaltame ir drėgname, kaip ir mes, užkandame, studijuojame žemėlapį, gal gi kur pamatysime saulutę;) Deja , nei saulutės nei naglo šulijos 😉 Kadangi vienu etapu apsukti visą Marijos žemelę nebeplanavome, man kilo mintis baigti I etapą, kviesti „tech pagalbą“ ir važiuoti žiūrėti Vilniaus ralio. Kaip nekeista bendražygiui ši mintis net orgazmą išprovokavo, na taip atrodė iš reakcijos :-DDD Taigi, susiskambinam su draugu ir kaimynu Laimonu, suderinam kur, kas, kada ir suradę artimiausią, normale kaina, viešbutėlį (70 lt kambarys su dušu ir elektriniu šildytuvu) miname 32 km iki Varėnos… Dušo kabinoje apsiveiziu visus pašalelius savo nuodėmingo kūno, ar neprisiveisė kokių gyventojų per tą savaitėlę …nieko neradau :-D. Taigi, nusiprausėm, apsiskalbėm, užkandom, įkalėm ir į išsvajotą – patogų patalą…nuostabu. Apie šią atkarpą sunku ką pasakyti, nes mes tik šlapom ir mynėm, mynėm ir šlapom, dar ir šalom…taigi 😉
Rytas išaušo puikus, tad kol atvažiuos pagalba, Vytautas nutaria prasimindžikuoti iki Perlojos. Aš verdu rūkytus lašinius. Apie pirmą val. paliekame viešbutuką ir miname link Vilniaus. Vytukas nubėga į priekį, o aš nutariau neskubėti (tuo labiau, kad subyrėjo priekinio rato guolis) ir minti tik iki Valkininkų. Valkininkai, tiesiog kurortinis miestelis (nieko nuostabaus – prateka Merkys), ir dar aplankęs Čižiūnų gatvinį kaimą, plente laukiu Laimono. Laimonas surenka mus – pirma mane, arčiau Vilniaus, Vycioką ir jau visai vakarėjant, mes kuriamės nakvynei, rytojaus ralio greičio ruože.
Taigi. Pirmą etapą baigėme Eišiškėse 715 km. (planavau pasiekti Jurbarką – Šulija kaltas :-D). Antras etapas bus apie 100 km. ilgesnis, bet esant geriems orams, manau, kad tai neproblema ;)…už dviejų dienų (2010.08.17.) minam antrą etapą ))). Taigi.
Eugenijus Šiurkus [email protected]

6 thoughts on “Aplink Lietuvą I etapas 2010 04 29 – 05 06. Aštunta ir devinta d.”
  1. Nors nesu muziejų mėgėja, bet S.Dali teatras-muziejus Figuerese tikrai patiko, o apie tą namą nebuvau net girdėjusi. Sudominai, matyt reiks kada nors aplankyti.Galėtum įdėti į įdomybes su adresiuku kur bilietus rezervuoti 🙂

2. Ačiū Apokai. Jau matome prie įdomybių. Tuoj įkelsime. Prieš atsirandant įdomybėms, mes jas visada patikriname ir įkeliame su tiksliomis vietovės koordinatėmis. Priešingu atveju, t.y. jei nenurodytos koordinatės ar jos būtų netikslios, mūsų žemėlapis prie „Šalių” nepasiteisintų. O dabar tikimės, kad ateity galėsite savarankiškai planuoti maršrutus ir tiksliai matyti visas įdomias vietas pakeliui.

3. Ačiū už paaiškinimą, aš taip ir maniau, kad Jūs patikrinat ir patikslinat, tik niekur nebuvo paaiškinta, kaip tai vyksta. Gal ir daugiau ko nors surasiu savo archyvuose.

4. Kaip smagiai pasijuokiau skaitydama apie Jonines :):)

Ir dar tas firminis išsireiškimas „knygos skaitymas palaipsniui pereinantis į miegą: :):)