Aplink Lietuvą I etapas. Ketvirta diena.
Maršrutas: Maironiai-Raudinė-Patiltiniai-Paupinė-Bliokmantas-Stelmužė-Jancava-Kiečiai-Martyniškės-Laužadžiai-Feklistauka-Karčiomka-Julijanava-Kurionkai-Tamuliškis-Medeikiškis-Joniškis-Zarasai-Bernotiškės-Arliškės-Rėpka-Galiniškės-Ciciliškės-Čepukiškė-Lapeliškiai-Eglynė-Turmantas-Bagdoniškės-Kimbartiškė-Veselava-Dvariūnai-Tilžė-Barteliškė-Šakiai-Sauliakalnis-Vincentinava-Bekelniškė-Užupiai-Liaudėnai-Vatkuškė-Visaginas-Juliškė-Akmeniškė-Antalgė-Rimšė.
Startavome devintą valandą ryto, finišavome aštuntą vakare. Pramynėme 80 km. Apie 80 % maršruto sudarė smagus asfaltas. Transporto nedaug. Kalneliai, vaizdeliai – su vėjeliu prasilėkėm per Aukštaičių aukštumas. Labai įdomi atkarpa. Nuo nakvynės vietos Maironių miške iki Paupinės kaimo, važiavome smagiu miško-lauko keliuku. Paupinėje su kolega išsiskyrėme. Aš važiavau pagal maršrutą, per Bliokmanto kaimą, draugelis – bailelis, pamatęs priekyje sunkiai pravažiuojamą pelkutę, pridėjo i kelnaites ir nutarė Lukšto ežerą apvažiuoti iš dešinės. Iki pat Stelmužės (apie 4 km.) man, kaip ir reikėjo tikėtis, kliuvo beveik tikra bekelė. Kartais vos matomas „keliukas“ virsdavo tiesiog apžėlusia pieva, kartais sunkiai įveikiama pelke ir tik prieš pat kaimelį bekelė virto keliuku. Nežiūrint sunkumų, Stelmužės ąžuolą pasiekiau pirmas, mat Vytautui gavosi didesnis lankas. Stelmužė-Zarasai kelio ruožas, tikras ralio greičio ruožas – siauras asfaltas, staigūs posūkiai, šokami tramplynai. Tikimės, kad naujo ralio „ 300 LAKES RALLY“ organizatoriai, taip ir padarys . Lietui stipriai įsilijus, stojome Zarasų turgavietėje, laukti geresnio oro  ir papietauti. Nesulaukėm. Pajudėjom per lietų . Labai gražioje, kalnuotoje atkarpoje Turmantas-Tilžė, „mušėme“ greičio rekordus. Vytautas 49, aš 43 km/val. Man pasirodė l. greitai, Vytautui dar “trūko gazo” 😉 Drūkšių ežero dydis atėmė amą. Pasirodo, tai didžiausias ežeras Lietuvoje. Jo plotas 4480 ha. 1000 ha. Priklauso Baltarusijai, o kranto linija sudaro net 60,5 km. ( įsivaizduoju, kaip būtų faina, su kuprinėmis ant pečių ir lazdomis rankose, jį apeiti ) . Nakvynės stojome Rimšės miestelyje, apleistame mūriniame name su židiniu . Dar viena diena „atidirbta“ ;). Taigi.